woensdag 26 maart 2014

Bo&Co


Maandag, de dag dat ik tijd heb om te gaan shoppen en dan ga ik heel graag naar Bo&Co, samen met mijn mama de nieuwigheden ontdekken.
Als jouw moto 'shop till you drop' is, dan is het echt wel the place to be
.....
Eerlijk waar, de winkel is super mooi, er hangt een gezellige sfeer en het is betaalbaar en van een goede kwaliteit.

Ondek zelf maar;















En dan hier onze grote liefde van de dag; the sidetable

Adres:
Heirbaan 12B
9200 st-Gillis Dendermonde 

Wij hebben er ook gekocht maar daar vertel ik over in mijn volgende berichtje, 
dus tot binnenkort Jilly


9 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Dat ziet er leuk uit...ik zie zo al een heleboel leuks voorbij komen...ik denk dat het een beetje op Walter van Gastel in Eekeren lijkt, daar ga ik wel eens naar toe.
Van het weekend ga ik een nieuwe post plaatsen, dan noem ik je blog.
Ben wel benieuwd wat je gekocht hebt.
Fijne Avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Athomebymy zei

Dat ziet er wel een héél toffe winkel uit !

Liefs Petra

Housebythewaterhole zei

Hallo,
Ik zag je tussen mijn reacties staan, hartelijk dank hoor,je zal wel gelezen hebben dat ik morgen aan mijn schouder geopereerd wordt, dan zal ik in de dagen erna héél véél tijd hebben om te lezen dan lees ik je ganse blog eens …heb me alvast aangemeld om je te gaan volgen ook !! Ik zie dat Inge je gaat vermelden in haar volgende post…wees er maar gerust van dat je héél snel een boel volgers zal bijkrijgen wat natuurlijk super leuk is !!
Alvast een fijn weekend
lieve groeten Kathy

It's me zei

Leuke winkel.....leuke blog heb je ......ik ga je volgen hoor...fijn weekend liefs Ria...x !

Woon Droom zei

hey, ik ga je volgen! Ik ga ook regelmatig eens naar Bo & Co :)
liefst ga ik naar de grootste omdat ze daar toch wel wat meer hebben!
We wonen waarschijnlijk niet eens zo ver van elkaar denk ik...
En je eerste passie, paarden, die heb ik ook al 25 jaar lang :)
Misschien moet je even op mijn blog kijken!
Groetjes en een héél erg fijn weekend!

Woon Droom zei

Ik heb nog een leuke tip voor je, als je op zoek bent naar inspiratie en mooie woondingen, ga dan zeker eens kijken bij Slots Decoration in Spiere Helkijn, een superrrrrrrmooie woonwinkel! Ik heb er al veel gezien maar deze is echt de moeite waard. Van in de buurt van Aalst is het ongeveer een 45 min tot een klein uurtje rijden.
groetjes, Leen

De Meidenmuts zei

Wauw,ik kom via Inge van My Choice.
Mooi blog heb je!
Ik ga je volgen.

Groetjes Anita

inge van der sanden zei

Graag gedaan hoor Jilly.
Fijn Weekend, geniet ervan.

Groetjes,
Inge, my choice

Nathalie Zegeren zei

Hoi,
Nou dat ziet er wel erg mooi uit allemaal!
Ben benieuwd wat je hebt aangeschaft! Fijne zondag!

Er is een fout opgetreden in dit gadget