zondag 30 maart 2014

Vervolg van Bo&Co

Bo&Co2

Zoals beloofd, ging ik jullie laten zien wat we daar gekocht hebben en waar geplaatst hebben in ons interieur.
Al die zaken zijn natuurlijk van mijn mama omdat ik nog thuis woon (momenteel)
maar het word er met de paplepel in gebracht, oog hebben voor mooie dingen.
Ik vind het wel fijn zo'n familie blog te hebben en iedereen is er zo van in de ban.
Genoeg gekletst over mijzelf, nu tijd voor de foto's:

het windlichtje


De heerlijke plaid, mama heeft hem in twee kleuren (beige en licht grijs) afgewerkt met konijnen bolletjes


De spiegel
    deze is nog een beetje bijgewerkt met wax zodat de kleur perfect matcht met de muren!


Een schaal: mijn mama heeft er een kruik in gezet en hoorns en een mooie dadeltak.



En nog een leuk ornamentje.

Ps: Ik zou Inge van de blog -> http://mychoice-inge.blogspot.nl nog eens willen bedanken!
Dankzij haar vermelding op haar blog zijn mijn pagina reviews als een pijl in de lucht geschoten, ik heb ook nieuwe volgers en stille volgers.  Fijn dat jullie komen kijken.
Dus nog eens bedankt voor alles, ik geniet hier echt van!



xxx, Jilly




13 opmerkingen:

De Lorelei Brocante. zei

Leuke blog !!
Het bronzen paard komt mij erg bekend voor :-)
Ik net zo eentje..gekocht bij Herberslivestyle :-)ik ben benieuwd naar het vervolg van jullie mooie blog.

Groetjes.
Dicky Marie

inge van der sanden zei

Wauw...wat een mooie sfeerplaatjes laat je zien...het wordt je inderdaad met de paplepel ingegeven, je moeder mag als jij het huis uit bent ook best gaan bloggen hoor!
Bo&Co ga ik zeker onthouden...mooie spulletjes.

Ik heb het graag voor je gedaan hoor Jilly...
Fijne Avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Woon Droom zei

Héél erg mooi, het ornamentje heb ik ook! :)
En dat bronzen paard dat staat op mn verlanglijstje...
groetjes en een héél erg fijne week!

Huize Vizzini zei

Mooie spulletjes hoor,
Liefs Patricia.

It's me zei

Mooi allemaal hoor !!...vind de plaids vooral erg leuk !!..apart die bolletjes eraan.....liefs Ria...x !

Marieke Kromme zei

Mooie aankopen hoor! Leuk dat jullie dezelfde passie delen!

Liefs Marieke

inge van der sanden zei

Bedankt hoor Jilly...we hebben het van het Weekend al gevierd...maar ik bof vandaag met het weer.
Fijne Dag.

Groetjes,
Inge, my choice

De Meidenmuts zei

Prachtige sfeer hebben jullie thuis! Heerlijk om dit met je moeder te kunnen delen.

Groetjes Anita

Nathalie Zegeren zei

Hoi Jilly,

wat een mooie spullen heb je gekocht, en wat zijn de plaids mooi geworden zo. Gezellige blog hebben jullie! Groetjes Nathalie

het Moonhuis Monica zei

Hai Jilly, welkom hoor!
Ik heb me bij je aangemeld, veel plezier met bloggen!

Liwfs Monica

Homemade Home zei

Mooie sfeerplaatjes, en een heel leuk blog. Ik ga je gezellig volgen.
Alvast een fijn weekend.
Groetjes Nelly

Bonjade zei

Wat een prachtig blog heb je......ga je graag volgen

Fijne zondag

Gerry zei

Hallo Jilly,
Kom via een ander blog bij je.
Wat een gezellig en mooi blog heb je.
Ik ga me aanmelden als volger en hoop op een mooi blogcontact.
Je hebt mooie aankopen gedaan, leuk dat je dat met je moeder thuis kunt delen!
En natuurlijk welkom in blogland. Ik hoop dat je je er snel thuis voelt en leuke inspiratie met ons allen deelt en wij voor jou.

Lieve groet,
Gerry

Er is een fout opgetreden in dit gadget