woensdag 30 april 2014

Bloembakken

Vandaag hebben we bloembakken gevuld!
Ik vind als je langs een huis passeert en er zijn mooie bloemen op de vensterbank dan is het net alsof het huis schreeuwt "welkom"
En beeld ik mij zo een lief madammetje in, dat lekker sapjes op haar terrasje serveert (gezellig)...
Daar ben ik dan weer met die roze bril :-/

Maar bon, ik wil ook dat mensen naar het huis kijken en het zelfde denken

Zie hier de foto's tijdens het vullen;



Het resultaat:
Maar nu zijn ze nog niet volgroeit pas binnen een dikke maand zal het mooi zijn, misschien volgt er dan nog een fotootje 


We hebben ook een boom gekocht, echt grappig een boom in een auto!
We passeerde aan een hoop werkmannen en er was één man dat het gezien had...je had zijn gezicht moeten zien....grappig!
Hij zal gedacht hebben" wat zitten die vrouwen rond te rijden in een jungle"

Ik wens jullie alvast een super leuke week toe en ik ben blij met mijn nieuwe volgers (welkom)
Groetjes Jilly

9 opmerkingen:

Hout en meer ..... zei

Jaaa gezellig bakken vol met bloemen!!
Nog heel even en dan ga ook ik volledig los hoor...
We hebben elk een winkelwagen en hup vullen maar...Ik heb een lange pergola met daar overheen een oude druif daaronder hang ik altijd grote potten vol met bloeiers.
Ik hou wel van een volle tuin in de zomer.

Geniet er van.

Groetjes
Dicky Marie

Marieke Kromme zei

Staat nu al vrolijk in die bakken!

Haha, ja het ziet er inderdaad wel grappig uit zo in de auto! :)

Liefs Marieke

Gerry zei

De bakken met bloemen zijn altijd heel gezellig!
Ze moeten even op gang komen, maar met goede verzorging en bemesting kun je er een rijke bloei aan krijgen.
Heel veel genieten ervan!

Lieve groet,
Gerry

inge van der sanden zei

Altijd gezellig bloembakken op de vensterbanken, mooi hoor Jilly.
Volgens mij hebben jullie al Weekend...fijne Dagen.

Groetjes,
Inge, my choice

Mijn Stijl zei

Mooi hoor....staat lekker vrolijk zo in de vensterbanken.
Lekker er van genieten!

Fijne week verder,
Anita

het Moonhuis Monica zei

Ooh gezellig Jilly, lekker fleurig hoor!
Lachen die boom in de auto ;-)

Liefs Monica

Huize Vizzini zei

Dat ziet er gezellig uit. Ha ha ja...een boom vervoeren dat is altijd een hele klus.
Liefs Patricia.

Nathalie Zegeren zei

Haha mooi gezicht zo in de auto, met zo'n tak in je oog. ;) Ziet er weer lekker als lente uit , met die bloemetjes. Fijn weekend! Gr Nathalie

Mirjam zei

Wat fleurt de boel dan lekker op hè, al je de bakken opvult met van die heerlijke bloeiertjes. Het staat zoveel gezelliger. Ik hou ervan...
Hier staan heel veel bloeiertjes in de tuin en op het tafeltje in ons voortuintje staat een emmertje met blauwe viooltjes. Ook de vaste plantjes van vorig jaar beginnen langzaamaan weer hun bloemetjes te laten zien... ik geniet er zo van.
Ik wens je een heerlijk zonnig weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Er is een fout opgetreden in dit gadget