vrijdag 25 april 2014

Het Paard***

Hij heeft zijn stal gevonden! Maar.... het is niet in mijn kamer, hij paste er niet en hij was net wat te groot :-(. Geen nood, we hebben dan toch een leuk plaatsje gevonden in onze inkom hal. Het is dan ook meteen duidelijk dat er hier een paardenmens woont (voorlopig toch nog)!
Er valt daglicht op,  dat de schaduwen mooi doen uitkomen, ik denk dat er geen geschiktere plaats is in het huis dan daar.
1 nadeel!!!! Hij hangt daar zo goed dat hij daar waarschijnlijk zal blijven hangen ( haha )




Nog een hele fijne vrijdag en een heel prettig weekend, 
Groetjes Jilly :-*

6 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Ja...hij hangt er heel mooi. Nu hij in de hal hangt, kunnen jullie allemaal van het paneel genieten.

Fijne dag. Groetjes Anita

Mirjam zei

Hoi Jilly,
Ik denk ook dat hij daar zo mooi hangt dat het een vast plek wordt... die gaat nooit meer mee...
Ik blijf hem prachtig vinden...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Marieke Kromme zei

Hij hangt daar inderdaad prachtig!

Ach je kunt er nu (en elke keer als je dan weer in je ouderlijk huis komt) alsnog heerlijk van genieten toch? :)

Liefs Marieke

inge van der sanden zei

Ja....daar hangt hij zeker heel mooi.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

van alles wat in huis en tuin. zei

Hou je moeder maar goed in de gaten!! Haha.....ik wil wedden dat je hem wel meekrijgt als je op jezelf gaat wonen. Maar...eerlijk is eerlijk....het staat er wel heel mooi!

groet Trijnie

linda zei

Hij hangt daar erg mooi en mooie kleur kalkverf!!
Groetjes,
Linda

Er is een fout opgetreden in dit gadget