woensdag 9 april 2014

Home made (lamp)

Brandhouten lamp

.................................................................................

Mijn papa is helemaal in de ban van hout!
Op een dag ziet hij een stuk brandhout en dacht hij: ' hmm, dat is toch wel zonde om het op te branden.'
Zijn lampje ging branden, en hij maakte er een lamp van. 
(beeldje ooit gekocht in de jaren stillekes en tafeltje van bij -> http://www.herberslifestyle.nl)





detail hout. 
nog een fijne dag...Jilly
;-)
Ps; binnenkort wil ik jullie graag de nieuwe aanwinsten laten zien van de home accessoires die we op webshops hebben gekocht :-D tot het volgende berichtje volgertjes 

12 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Dat heeft je vader mooi gemaakt zeg!
Je maakt ons wel nieuwsgierig wat je nieuwe aankopen zijn.
Fijne Week nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Gerry zei

Dan moet je vader toch wel een artistieke blik hebben. Wat een prachtige lamp is het geworden.
Ik vind het beeld overigens ook mooi.
En nu maar wachten op je nieuwe aankopen!

Lieve groet,
Gerry

Mijn Stijl zei

Je hebt een creatieve vader...lamp is heel mooi geworden!
Ben ook benieuwd naar je nieuwe aanwinsten.

Fijne week verder,
Anita

De Meidenmuts zei

Zeg maar tegen je vader dat hij een prachtige lamp heeft gemaakt! Ben benieuwd naar jullie aankopen....

Groetjes Anita

Mirjam zei

Hallo Jilly,
Wat heeft je vader die lamp prachtig gemaakt! Echt een juweel om in huis te hebben. Geweldig dat hij bij het zien van dit stuk hout gelijk de mogelijkheden ziet wat er van te maken valt.... Ook het beeldje vind ik heel erg mooi...
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

De Lorelei Brocante. zei

Ohhh jaaa hout ik ben weg van tammen en stronken !!
Zet ze het liefst dor het hele huis en ook ik maak er van alles van.
Het ligt hier dan onder de houtkachel maar regelmatig haal ik er een stammetje onder vandaan om het weer ergens neer te zetten ;-)

Groetjes

Dicky Marie

Nathalie Zegeren zei

Wat een handige vader heb je zeg! Mooie lamp geworden. En ik ben erg benieuwd naar de foto's van jullie aankopen. ;) Liefs Nathalie

Alie zei

Gaaf zeg die lamp. Mijn vader heeft altijd aan de weg gewerkt en kwam ook vaak met iets thuis. Dan zei m'n moeder: och, wat heeft hij nu weer bij zich?? Denk dat wij daar ook iets van overgenomen hebben hahaha.

Anoniem zei

Fine way of describing, and fastidious post to
take data on the topic of my presentation subject
matter, which i am going to deliver in college.

my website :: Titanfall Aimbot (www.facebook.com)

Marieke Kromme zei

Mooi gemaakt, zeker zonde om dat stuk hout op te branden!

Liefs Marieke

Marie-José zei

Dat heeft je vader mooi gemaakt GJ.
Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn post en ik blijf je ook gezellig volgen ;)

Fijne week en lieve groet, MJ

Anneke zei

Hallo Jilly

Prachtige combinatie !!!
mooi gemaakt de lamp. Kom er maar eens op.
Leuk iets uit onze winkel te zien op jouw blog
bedankt .
Groetjes Anneke

Er is een fout opgetreden in dit gadget