woensdag 16 april 2014

HUIS&HAARD

De bel gaat!!!! Daar staat de leverancier met een hele grote doos :-)
Dan wil je zo snel mogelijk je pakje open doen... en dan zitten er nog meer pakjes in, nog meer plezier verzekerd. ( zoals jullie waarschijnlijk maandag al hebben gezien en anders hier de link http://garcyasplace.blogspot.be/2014/04/de-webshop-aankopen.html)


we hebben een zeer mooie kloskandelaar erbij, die bovenop de de kast staat samen met zelf bewerkte kruiken en rozebotteltakken



Het grootste stuk dat in de doos zat, was een prachtig krukje dat perfect was voor in de douche kamer!


 Dan het kleinste in de doos: Een kalligrafeer kwast met een steel dat toch wel heel erg stoer is!!!



En dan nu... het laatste!  De ballen
Het zijn de twee middelste in de warme bruine kleur met ingekraste figuren.

Voila, dit was het dan voor vandaag.
Morgen het laatste artikeltje (het lijkt wel de blog marathon)!!!!
Natuurlijk heel leuk met die lieve reacties en ik hoop dat iedereen zo wat "happy" wordt van mijn berichtjes, daar doe ik het om!

Waar dat je al deze leuke spullen vind -> http://www.huis-haard.nl

xoxo, Jilly




11 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Zo...jullie zijn goed op de koop geweest...en het zijn ook nog eens hele leuke spulletjes.
Ja...dat is een leuke webshop, ik heb ook al het een en ander besteld.
Geniet ervan.
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

Mijn Stijl zei

Je bent goed geslaagd zeg!
Hele leuke spullen heb je gekocht...
En nu lekker genieten van deze mooie aanwinsten.

Fijne week,
Anita

De Meidenmuts zei

Oooh...... wat heerlijk om zo'n doos open te maken. Hele mooie spullen hebben jullie gekocht.
En ze hebben allemaal een mooi plaatsje gekregen in jullie interieur.
Geniet ervan!

Groetjes Anita

Huize Vizzini zei

Mooie spullen heb je gekocht..
Liefs Patricia.

Mirjam zei

Hoi Jilly,
Jeetje wat een prachtige aankopen allemaal. Heerlijk stoere spullen, wat staan die mooi bij alle andere spullen in jullie huis... Ik kan me zo goed voorstellen dat je hier heel erg blij mee was...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,,
Mirjam

Gerry zei

Heel mooi, Jilly!
Ik vind die kloskandelaars zo mooi!
En die ballen ook.
Ik heb Huis en Haard ook opgeslagen, maar ben nog niet verder gekomen dan kijken!
Staat super bij je kruiken!
En als jij blij bent, zijn wij ook blij!

Liefs, Gerry

Nathalie Zegeren zei

Wat ontzettend leuk om te zien hoe de accessoires een mooi plekje bij jullie thuis hebben gekregen! Ik vind het erg lief dat je dit zo doet! Ik wens jullie heel veel plezier met de aankopen. Ben ook best wel erg benieuwd wat er morgen weer komt... ;) Fijne avond, liefs Nathalie

het Moonhuis Monica zei

Je bent lekker aan het inslaan leuk hoor!

Liefs Monica

Marieke Kromme zei

Mooie spulletjes allemaal hoor, mooi gestyld ook. Leuke webshop is dat hé?

Liefs Marieke

Marie-José zei

Wat een mooie inkopen heb je gedaan zeg, heel stoer!
Vind vooral de kloskandelaar heel mooi.
Bedankt voor je altijd lieve reacties op mijn posten :)

Lieve groet, MJ

Roelie Steinmann zei

Jij hebt ook een leuke blog, ik ga je volgen. Prachtige spullen heb je gekocht. Leuk is dat he, zo'n pakje met allemaal mooie spullen uitpakken.

Lieve groet, Roelie

Er is een fout opgetreden in dit gadget