zondag 27 april 2014

Sprookjes tuin hoek

Ik heb heel veel fantasie, niet dat ik gek ben maar ik zie alles door een roze bril, denk ik.
Er is dan ook aan ons huis een hoekje dat me altijd vrolijk maakt, in de winter, de zomer ...gewoonweg elk moment dat je je weer iets minder "happy" voelt!
Gelukkig zijn er niet veel momenten dat ik mij slecht voel maar misschien dat ik mijn (happyhoekje) kan delen met de wereld zodat iedereen weer wat gelukkiger wordt als het nodig is....


Van binnen naar buiten. Ik denk dat je hier wel weet waarom ik er vrolijk van word!!!


Het langharig dier die je af en toe op de foto's kunt spotten is Jay, onze hond, hij staat graag in de belangstelling daarom doet hij alsof er iets heel interessant op de tafel ligt zodat hij ook op de foto kan.
^_^




Happy sunday and smile every day
Groetjes Jilly ^_^

11 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Jilly,
Dat kun je met alle recht een 'happy-hoekje' noemen. Alleen al bij het zien ervan komt er een glimlach op mijn gezicht... wat een super mooi hoekje is dat...
Ik wens je een heel fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Marieke Kromme zei

Wat een heerlijk zonnig plekje. Krijg gelijk al beelden op mijn netvlies van heerlijk rustig een boekje lezen in het zonnetje tot lekker lang natafelen op een zwoele zomeravond haha. Genieten! Ik snap je volkomen.

Liefs Marieke

Gerry zei

Hallo Jilly,
Dit lijkt me een verrukkelijk plekje om even lekker te zitten, te mijmeren, een boek te lezen of even te genieten van de mooie dingen om het hoekje heen.
Van zo'n hoekje word ik wel blij!

Liefs, Gerry

inge van der sanden zei

Dat lijkt me zeker een leuk plekje om te zitten.
Leuk langharig beest...hihi...
Fijne Week Jilly.

Groetjes,
Inge, my choice

het Moonhuis Monica zei

Zeker een mooi plekje en wat een prachtige grote hond zeg!!

Liefs Monica

De Meidenmuts zei

Je krijgt hier echt een vakantie gevoel van. Ik kan mij voorstellen dat jij je hier happy voelt.
Trouwens mooie hond!

Groetjes Anita

Marjon zei

Hallo Jilly, bedankt voor je lieve reactie en jij hebt ook een hele leuke blog. Het is een prachtig hoekje en de foto's zijn sprookjesachtig....wat heb je een leukerd die hond van jou...een hele fijne week en lieve groet van Marjon

Hout en meer ..... zei

Ooojaa hoor hier zou ik me zelfs op maandagochtend met bergen wasgoed in de bijkeuken...stofzuiger in de kamer....emmer en dweilmop enzenz nog HAPPY voelen !!
Heerlijk relaxt met voetjes op de stoel en een lekkere Latte en een mooi woonmagazine vergeet ik hier alles ;-)))
Als ik me dus eens niet happy voel......stuur me je adres en ik zit er zomaar ineens op maandagochtend, hahaha wat zou je schrikken.

Groetjes Dicky Marie

Housebythewaterhole zei

Hoi Jilly, prachtig hoekje heb je....gewoonweg gezellig en mooi !! Ik heb mijn instellingen nu nog eens aangepast hopelijk is het nu in orde, ik volg je maar de nieuwe posten komen nog niet bij mij aan ...als ze moeten aankomen...hopelijk is dit nu opgelost nog even afwachten ....
het korrelig effect van de lamp en de "asbak" wel ik heb in een beetje verf de ganse hoeveelheid koffiefrut gegoten van mijn koffiemachine :-):-) dus meer koffie dan verf....haha...het werd dus lekker korrelig.....
fijne week nog
liefs kathy

Nathalie Zegeren zei

Wat een gezellig, rustig hoekje. Ik kan het me helemaal voorstellen dat je hier graag zit. Fijne week nog!

Housebythewaterhole zei

Hoi Jilly
ja heb ik via de website gekocht,
ik woon nogal veraf (Belgie) dus ophalen
was geen optie :-)
fijne avond nog
Liefs Kathy

Er is een fout opgetreden in dit gadget