donderdag 17 april 2014

!!!Stoer & robuust!!!!

Mijn laatste artikel vandaag :-( het zal afkicken worden...
Maar dan geven we er nog eens een flinke lap op en hopen dat de inspiratie maar vlug komt :-D
Linda Deen heeft ons een konijn opgestuurd in een enveloppe, ik denk dat alle dieren hier hun haren van zullen recht staan....


Het konijnenvelletje stond al heel lang op mijn mama haar verlanglijstje
Een mooie afsluiter om het paasweekend in te gaan ( een konijn lijkt wel een beetje op een Paashaas hé)
Het is trouwens ook iets dat je met alles kunt combineren bv; in een schaal of op een krukje.
Zie hier onder wat mijn mama ermee heeft gedaan.






Wil je ook shoppen bij Linda Deen -> http://stoerenrobuustshop.blogspot.nl
Als je de ander berichtjes nog niet gelezen hebt dan begon het met:

  1. Webshop aankopen
  2. Stoerste webshop
  3. Huis&haard
  4. De post die je nu leest.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en tot de volgende keer,
liefs, Jilly

12 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Ook leuk, je hebt bij alle webshops leuke aankopen gedaan.
Fijne Paasdagen Jilly.

Groetjes,
Inge, my choice

van alles wat in huis en tuin. zei

Hoi Jilly.
Ik zag je op mijn blog en dacht: eens even kijken wat zij te vertellen heeft. Zie ik ineens een springende kat!! Heb je die foto zelf gemaakt? Lachen!
Mooie aankopen zijn het, goed geslaagd. Maar die zijn, begrijp ik, voor je droomhuisje dat nog moet komen?

Fijne paasdagen.

groet Trijnie

linda zei

Haha Jilly wat schrijf je toch leuk!!!
Ik ben blij dat het konijn de reis heeft overleefd naar Belgie, staat mooi zo op de tafel. Hier liggen ze ook overal staat altijd sfeervol.
Bedankt voor de vermelding van mijn shop!
Fijne avond
Liefs Linda

De Lorelei Brocante. zei

Deze komt aan hoor zo net voor Pasen... ;-))
Ik heb de vachtjes ooit verkocht in mijn webshop....helemaal tegen mijn gevoelens in maar moest een hele handel in één keer kopen in Belgie en daar zaten ook de vachtjes bij...wel waren ze zo weg maar goed...toch hé
Maarrr ze staan wel overal leuk hé.

Groetjes
Dicky Marie

Gerry zei

Oh Jilly, je kunt het mooi vertellen hoor. En wat een foto, de bovenste!
Als ik de foto's zie, staat het wel mooi, maar heel persoonlijk heb ik er een beetje weerstand tegen.
Maar al met al heb je toch mooie aankopen gedaan in de verschillende shops.
Ik wens je met je familie mooie Paasdagen toe.

Liefs, Gerry

De Meidenmuts zei

Leuk hè....zo'n velletje, je kunt er alle kanten mee op.
Je mama heeft het mooi gedecoreerd!

Fijne paasdagen.

Groetjes Anita

Nancy Blaauwgeers zei

Het staat hartstikke leuk, maar ik zou het zelf niet in huis halen denk ik. Ik denk dat mijn jongste zoon gek zou worden! Fijne paasagen alvast met je familie. Groetjes, Nancy

Jilly Garcy zei

Beste Trijnie
Natuurlijk heb ik die kat zo niet gefotografeerd, ocharme dat beestje, ik zou het niet over mijn hart krijgen!
Er zijn sommige dingen die ik naar mijn huisje zal mee nemen maar dit niet, alles wat mijn mama gekocht heeft is van haar! Maar ik vind het heel leuk nu ik nog thuis woon, haar spullen ook in de schijnwerper te zetten. Liefs Jilly

Mirjam zei

Hallo Jilly,
Nou jullie zijn zeker heel goed geslaagd! Wat een mooie aankopen en meteen voor alles een heel goede plek gevonden. Echt prachtig allemaal!
Ik wens jullie een heerlijk paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Marieke Kromme zei

Ik heb zelf ook diverse konijnenvelletjes in huis en is erg leuk om mee te decoreren! Je moeder heeft er weer een mooi sfeerplaatje van gemaakt!

Fijne Paasdagen.

Liefs Marieke

Nathalie Zegeren zei

Mooi hoor, en deze kun je inderdaad overal neerleggen, mooi formaat. Ik heb zelf een grote van een reetje , maar mijn kids zijn altijd boos als ik hem in de kamer leg haha. Hele fijne Paasdagen! Liefs Nathalie

Kyra zei

Mooi konijn! Ik vind het erg sneu maar goed.. Past wel bij je robuuste inrichting :)

Er is een fout opgetreden in dit gadget