dinsdag 15 april 2014

Stoerste webshop

Hier hebben we iets heel speciaals gekocht... iets dat een speciaal plaatsje krijgt in mijn kamer!
Jullie gaan waarschijnlijk al weten dat ik iets heb met paarden, tenzij ik mijn lief aan de muur ga hangen maar ik denk niet dat hij daarmee zal akkoord gaan!!!


Dit prachtige kunstwerkje dat ook bestond met een koe, maar daarvoor waren we helaas te laat:




Mooi hè, vinden jullie niet?
Gekocht bij: http://www.soberenstoerwonen.nl
Even iets persoonlijk; een foto hier van mij en mijn eerste grote liefde
( tijdens een benefiet )

Veel liefs Jilly

9 opmerkingen:

Mirjam zei

Wat een prachtige plaat van een paard hebben jullie gevonden. Die zal een ware eyecatcher zijn... Echt prachtig. En wat een mooie foto van jou te paard...
Mijn beide dochters reden paard tot ze een jaar of 15 waren, ze deden ook wel wat dressuurwedstrijden, zo leuk vond ik het. Maar de interesses verschoven zo rond die leeftijd... Ach ja, dat gaat zo...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

De Meidenmuts zei

Mooi, het paneel van je het paard! Mijn dochter rijd ook paard maar doet niet meer aan wedstrijden.
Ben benieuwd wat jullie nog meer hebben gekocht??

Groetjes Anita

Marieke Kromme zei

Mooie stoere plaat, zal straks vast prachtig staan in je eigen huisje! :)

Liefs Marieke

inge van der sanden zei

Gelukkig...we hoeven niet lang te wachten....mooi is je kunstwerkje...zal vast prachtig hangen op je kamer.
Mooie foto van jouw met je paard.
Fijne Dag.

Groetjes,
Inge, my choice

het Moonhuis Monica zei

Ooh daar viel jij als paardenliefhebster natuurlijk meteen voor, kun je dan blij mee zijn he?
Die gaat vast een mooi plekje krijgen!
Mooie foto van jou zeg!!

Liefs Monica

De Lorelei Brocante. zei

Mooi zeg !!
Vooral voor een paardenliefhebster..jammer dat die met de koe al weg was.
Ik ben een beetje uhhhhh bang voor paarden...erg hé..niet de kleintjes maar die hele grote heb ik net even liever achter een stevig hek ;-) ooit een trap gehad vandaar denk ik...
Deze van jou is lekker rustig die mag hoor ;-))

Groetjes
Dicky Marie

Gerry zei

Wat een mooi paneel, Jilly! En als je dan van paarden houdt, mag zoiets natuurlijk niet ontbreken.
Ook een hele mooie foto van jou op het paard.
Veel plezier ervan!

Lieve groet,
Gerry

Nancy Blaauwgeers zei

Dit is echt een leukie, en al helemaal als je paardengek bent zoals jij. Ben benieuwd waar je hem neer gaat zetten of hangen. Groetjes, Nancy

Nathalie Zegeren zei

Erg mooi hoor, ik heb even in de webshop gekeken en ik kende hem al. Maar wat een mooie spullen! Heel veel plezier ervan en ben benieuwd waar hij komt te hangen. Liefs Nathalie

Er is een fout opgetreden in dit gadget