donderdag 15 mei 2014

De KOE

Dag lieve bloggers, volgers en niet volgers

Om al wat in de stemmig te komen voor de post over de boerderij (van mijn vriend)...heb ik het ideale stuk gevonden. 
Dames en heren het paard heeft zijn vriendje gevonden, de koe!


Deze hebben we gevonden op de webshop van Nathalie Zegeren, samen met nog wat leuks.
Wat ik zo leuk vind van deze kunstwerkjes is dat ze driedimensionaal zijn en ze leven mee met de lichtinval.
Dat is wel wat handiger dan een echte koe, dat je eten moet geven en verzorgen,....

Hier zien jullie wat ik bedoel met ' leeft mee met de licht inval' , hoe meer licht langs de ene kant, hoe beter je ziet dat het hoofdje eruit komt piepen.


Voor de rest sta ik nog niet ver met mijn boerderij post...in mijn hoofd wel!
Ik wil de juiste foto's hebben.
Het heeft hier ook al neig geregend (wat op de meeste mensen hun systeem werkt), daar naast zijn de koeien in hun wissel van de haren en op foto's  lijken ze zweterig, wat in het echt niet het geval is.
Ik kan toch moeilijk 10 foto's laten zien van een tractor , of het is hier een overrompeling van boeren op mijn blog, en denken ze dat ik meedoe aan boer zoekt vrouw ( een Belgisch programma over boeren/boerinnen dat een partner zoeken) :-D gelukkig heeft mijn boer zijn partner gevonden!

Dus ja...nog even geduld
Nog een prettige week en vooral een zonnige !
=)
Jilly en ook wel mijn mamaatje (Christel)

14 opmerkingen:

Nathalie Zegeren zei

Hoi Jilly en Christel,

Mooi om te zien dat de koe een mooi plekje heeft gekregen! Lief dat je ook nog even mijn naam vermeld! Jullie hebben een erg sfeervol en gezellig huis, lijkt me. Veel plezier met de beestenboel! ;) Liefs Nathalie

Housebythewaterhole zei

Jilly, wat is dat mooi die koe.... je ziet inderdaad goed
hoe het hoofd eruit piept...staat trouwens héél mooi,
wat gezellig bij jouw... tja een beetje van dit en dat op de boerderij moeten toch veel foto's te nemen zijn...:-) ik zie er in ieder geval naar uit hoor !!
Fijn weekend alvast
Liefs Kathy

Alie zei

Prachtig en wat een mooie plaatjes weer!

inge van der sanden zei

Ik moest gelijk aan jou denken, toen ik het in de webshop van Nathalie zag...je hebt het dus al.
Heel mooi Jilly.
Alvast een fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

het Moonhuis Monica zei

Ik zag m ook in de webshop van Nathalie en toen moest ik ook direct aan jou denken.
Grappig dat je m dus gekocht hebt, leuk hoor!!

Liefs Monica

Gerry zei

Ik had haar gezien in de shop van Nathalie en moest nog even aan je denken. Mooi dat je deze koe ook hebt gevonden!
Je hebt haar mooi neergezet.
Hoop dat je een mooie reportage over de boerderij kunt maken nu het weer mooi weer gaat worden.

Liefs, Gerry

Marjonel M zei

Heel mooi, ziet er gezellig uit.

Groetjes, Marjonel

Marieke Kromme zei

Super leuk ook die koe. Had zelfs laatst ook zo'n soort stenen plaat gezien maar dan een echt oudje met een leeuw en een temmer (ben zelf leeuw, dus super leuk) maar was nog best prijzig dus heb hem laten staan. Misschien binnenkort toch maar halen? Vind deze ook weer heel leuk staan!

Liefs Marieke

De Meidenmuts zei

Mooi hoor, het paneel met de koe!
Ben wel benieuwd naar je boerderij post....

Groetjes Anita

eigen thuis zei

Wat een leuke blog heb je! Om de een of andere reden stond je nog niet in mijn leeslijst maar ik heb je toegevoegd hoor!

Lieve groet Gonda (eigen thuis)

Home fourteen zei

Hoi, leuk dat je een berichtje op mijn blog hebt geplaatst en dat je deze gaat volgen. Die van jou ziet er ook leuk uit hoor, dus bij deze ben ik ook volger. Leuke koe, past idd bij een boerin:)) Gr. Jac....

Room Seventeen zei

Mooi zeg! Ik vind je side table ook gaaf!

Johanna betuwe zei

Mooi hoor die koe ik had hem ook al eens ergens voorbij zien komen in een winkel ben vergeten waar vond ze ook direct mooi ..(niet gekocht goed van mij ha,ha )
Dank je voor je lieve wensen op mijn Blog !! (ik zal maar niet zeggen wat ik met die dokter wilde doen :-((
Geniet van je mooie spulletjes en een fijne week wens ik je toe met mooi weer xx
Liefs Johanna (Elfies Home )

inro soor zei

leuk is ie!
groetjes, Inge

ik loop achter met je posten....ik ga proberen om je op mn lijst te zetten, dan mis ik je niet met lezen:)

Er is een fout opgetreden in dit gadget