dinsdag 24 juni 2014

Het fietstochten verhaal

Zondag, met de zon in de lucht en de vogels die fluiten, de fiets aan de hand, hebben we besloten mee te doen aan een fietstocht genaamd : De Snuistertocht!
Georganiseerd door de landelijke gilde te buggenhout, 25km met stopplaatsen op boerderijen en daar telkens een hapje om te eten en een drankje om te drinken.
Ik dacht "waaaaw" ideaal om over te bloggen.
enkele vrienden gingen mee ( zij hebben thuis een aardappel bedrijf)....hup, wij weg!

Ik weet niet wat ze hebben gegeten maar wat een tempo....pfffff ik denk dat ze dachten dat ze 25km per uur moesten rijden, mijn tong hing op de grond.
Tot in de helft heb ik geen enkele foto kunnen nemen... en dan uiteindelijk 2 waar ik niet eens blij mee was
Na deze foto kwam helemaal het avontuur.
Er was nog een groepje dat mee wou fietsen bij onze toffe groep =), en 1tje ging de weg wijzen!
Hier links, daar rechts ....tot hij zei " ik ga er mij nu buiten houden"!Hopeloos verloren gereden.
Meneer zat aan plan 4 inplaats van 3 "grrrr".
Gelukkig staat er een gps op de telefoons van tegenwoordig, of we waren er nooit geraakt.
Mijn tong hing niet alleen meer op de grond maar de persoon achter mij reed er al over!!!!! hèhè


Onze voorlaatste stop, en daar na nog naar huis fietsen
HAHAHA, 25km.... bij ons was het 50km Wij kunnen gene fiets meer zien!!!!
En daarna hebben maar een gezellige BBQ gedaan, met 2, romantisch terwijl de zon onderging HOooo

Zazou was ook van de partij



muggen waren ook van de partij, gelukkig helpt dit mengsel

En hier mijne wederhelft
Zo dit waren weer mijn avonturen, helaas kan ik jullie niets spectaculairs laten zien...maar ik hoop wel dat jullie een beetje hebben kunnen lachen.

Ik heb ook gemerkt dat jullie, mijn Mama (Christel) haar post leuk vonden...ik denk eraan om mijn blog aan te passen en hem met haar te delen, wat denken jullie?

Tenslotte is Garcya's place our place !!!

Groetjes Jilly
Ps: welkom nieuwe volgers en anonieme lezers, leuk dat je er bent!


17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik heb er helemaal beelden bij hoe jij zwoegend op de fiets iedereen probeerde bij te houden ;-). De volgende keer maar een motortje bevestigen hihi...dat scheelt. Hoop dat de bbq veel goed heeft gemaakt!

Liefs, Ingrid

What's in a day zei

Wat bofte jij dat je aan het einde van de lange tocht:) heerlijk kon genieten bij je thuis....
Ik zou een taxi genomen hebben..pfft.....

Fijne week nog en lieve groet, Eefie

Joke zei

Jij had een gezellige fietstocht in je hoofd maar het leek wel de tour de france.
Had je ook nog zadelpijn ?

Groetjes Joke.

Gerry zei

Maar de foto's van het platteland maken veel goed!
En nu naar de sportschool voor conditie? Grapje hoor.
De BBQ lijkt me heerlijk romantisch zo in het avondlicht.
Heeft je moeder geen zin een eigen blog te beginnen?
En anders geef je haar een gastlog, ik vond het heel leuk!

Liefs, Gerry

van alles wat in huis en tuin. zei

Haha....wat heb je dat leuk opgeschreven zeg! Ik geniet telkens van jouw belgische zinnen zoals:" verloren gereden"en "gene fiets". Prachtig!
Veel mooier dan onze nederlandse taal!
En wat betreft je moeder: het zou leuk zijn voor haar om zelf iets te beginnen denk ik, kan ze best!

groet Trijne

Housebythewaterhole zei

Jilly super post heb je geplaatst, kan het me zo voor ogen brengen wat een sfeer het geweest moet zijn, ik zie je tong al slepen over de weggetjes....haha.....
Toch bracht je ons prachtige sfeerplaatjes en de bbq zal wel veel goedgemaakt hebben... wat heb je trouwens een prachtig terras en adembenemend uitzicht !
Wat leuk dat je met je mama je blog gaat delen...ik ga in ieder geval akkoord hoor....haha...zo'n prachtige sfeerplaatjes die ze ons liet zien !
héél fijne dag nog
liefs
Kathy

Marieke Kromme zei

Haha ik kan me er wel wat bij voorstellen ja. Wel een leuk idee zeg, en fijn dat het dan ook nog lekker weer is. Zo'n heerlijke bbq met z'n tweetjes als afsluiter maakt het natuurlijk helemaal af!

Liefs Marieke

Maison de Wendy zei

Haha wat een avontuur!!
Leuk dat je het met ons deelt!;)
Na zo hard fietsen had je ook wel een lekkere BBQ verdiend!!!

Bisou,
Wendy

eigen thuis zei

Ik zie het ook helemaal voor me hoe jij probeert iedereen bij te houden hihi. Je was zeker wel blij toen de fietstocht afgelopen was! Maar die bbq heeft je vast alles goed gemaakt.

Liefs Gonda

Jilly Garcy zei

Aan Joke,
Mijn kont deed inderdaad pijn, maar ik was niet de enige hoor =)

ik weet niet hoe dat komt maar ik kan niet beantwoorden onder een vraag van jullie.
Als er iemand weer hoe dat komt! tips zijn welkom!

Jilly, Ps danku voor de leuke reacties

het Moonhuis Monica zei

Zo'n fiets met aandrijving zou wat voor jou zijn ;-)met zo'n accu hihi
Toch lijkt het mij wel gezellig met een leuke groep, gelukkig hadden jullie wel goed weer!!

Liefs Monica

Nathalie Zegeren zei

Ik zie het helemaal voor me Jilly, jij zwoegend en balend op die fiets.;) Inderdaad maar goed dat je GPS hebt tegenwoordig, anders was je nu nog aan het fietsen. ;) Je moeder heeft het erg leuk gedaan dus ik zeg: Doen! Fijne week, liefs Nathalie

Sober en Stijl zei

Haha.... ik kan me helemaal in beelden hoe jij op die fiets zat te balen....leuk opgeschreven trouwens.

Liefs, Dorine

inro soor zei

haahhahahhaahahahah lig hier in een deuk zie het al voor me, jij dacht lekker rustig te kunnen toeren:)
alweer bijgekomen??? wel dapper hoor, groetjes, Inge

De Witte Lanteern zei

Ik word er al moe van als ik het lees (ik heb dus totaal geen conditie...ehum). Kijk, die BBQ zie ik dan weer wel zitten (zonder zadelpijn a.u.b), zeker bij dit heerlijke uitzicht.
Liefs, Peetje

Marjon zei


Haha Jilly ik zie het al helemaal voor me...denk je even te gaan fietsen....maar gelukkig is alles goed gekomen...en hebben jullie toch genoten van die heerlijke barbeque in die prachtige tuin...en wat leuk die lavendel met citroen voor de muggen...en laat mama Chris maar komen hoor...lieve groet Marjon

A place for my home zei

Wat een rit zeg haha. Dat had ik nooit volgehouden. Maar knap gedaan hoor!! En die bbq is daarna meer dan verdiend he ;-)

Liefs, Cynthia

Er is een fout opgetreden in dit gadget