maandag 16 juni 2014

Leuke aanwinst....

Hallo iedereen,

Mag ik mij ook even voorstellen : "Mijn naam is Christel "
Ik ben de trotse mama van Jilly en Joyce
Jilly kennen jullie uiteraard van deze blog: garcya's place.

Omdat ik het bloggen zo tof vind en er een beetje aan verslaafd ben om alle berichten te lezen, waag ik het ook eens : een eigen berichtje over mijn recente aanwinsten.
( Enkel mijn portemonnee is niet blij;))


okéé daar gaan we dan......



Een tijdje geleden heb ik bij Nathalie ( huis en haard) een mooie schaal gekocht, ik dacht :"oei , met wat ga ik dat opvullen?"
ik had nog een dadeltakje van vorig jaar , een paar ballen ook van bij nathalie, een oude geroeste kandelaar en hop ... mooi gevuld.
Bij Gea heb ik een ornamentje gekocht , zag het op haar verkoopblog .
De schaal staat op de eiken keukentafel.



Ook heb ik op een verkoop een paar houten kruiken op de kop getikt , ik ben er super blij mee, deze zijn anders aan de dure kant .
Deze heb ik in de tuinkamer op de opiumtafel gezet .
Ik hoef er niets aan te veranderen.
Kijk maar......






Nu ga ik nog even buiten genieten van het goede weer , de zon komt eindelijk door de wolken heen.
Hopelijk hebben jullie mijn plaatjes mooi gevonden en wie weet tot een volgende keer,want ik vind dit reuze leuk !!!!!



Nog een fijne avond,

Christel( jilly's mama)

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Christel,

Wat leuk dat je gastblogger bij je dochter mag zijn, ik heb je bericht met veel plezier gelezen.

Je hebt mooie aankopen gedaan en met de houten kruiken heb je veel geluk gehad. Meestal zijn ze inderdaad erg duur. Maar ach...een beetje mazzel op zijn tijd vinden we allemaal leuk toch? Ik kan er ook nog steeds blij van worden wanneer ik bij de kringloop een mooie aankoop doe voor een aardige prijs.

Je schaal is een plaatje, je hebt het mooi opgemaakt.

Lieve groet (ook voor Jilly) en wie weet tot een volgende keer,

Ingrid

Housebythewaterhole zei

Dag Christel, wat leuk dat je ook een blogje waagt...
wat was ik blij met je post... gisteren kwam bij mij (in Belgie) een pakje toe van Nathalie...met precies dezelfde schaal als die van jouw,dus heb ik inspiratie met wat ik ze kan gaan decoreren...haha... héél mooie sfeerplaatjes laat je ons zien hopelijk komen er nog meer ! Die kruiken vind ik super mooi..zou er ook best nog een paar willen maar zoals je zegt...ze zijn niet goedkoop, heb jij geluk gehad !!
fijne dag nog geniet van je gezellig en sfeervol interieur
liefs Kathy

De Witte Lanteern zei

Gezellige post! Dat je nog geen eigen blog hebt? Volgens mij heb je de smaak van vele blogsters, als ik deze foto's zie. Dus genoeg om samen over te 'kletsen'...
Liefs, Peetje

Gerry zei

Dag Christel,
Leuk dat je er een log aan waagt!
Je hebt leuke dingen gescoord en ook mooi gestyled.
Mooi dat je die potten goedkoop kon krijgen, want ze zijn inderdaad meestal duur, maar ze staan erg mooi.
Je kunt ook wel een blog beginnen of het samen met Jilly doen!

Lieve groet,
Gerry

Nathalie Zegeren zei

Hoi Christel, nou dat bloggen gaat je prima af hoor! Wat lief van je om nog even mijn naam te noemen,leuk om de schaal te zien met de ballen, en wat heb je mooie kruiken op de kop getikt! Mooi doorleefd hoor. Staat erg gezellig zo. Hier komt het zonnetje gelukkig nu ook tevoorschijn, gister was het net herfst hier. Geniet nog van de dag, liefs Nathalie

Anita r zei

Christel wat een mooie plaatjes.
En wat een leuke aankopen heb je gedaan
Hoop nog meer van je te zien.

gr. Anita

What's in a day zei

Wat leuk om een gastblogger te zijn op dit mooie blog, Jilly boft dat haar mama ook deze passie deelt!
Je mooie kruiken zijn prachtig en je oude schaal. zo mooi. De aankopen zijn vaak heel duur, maar soms heb je geluk en dat is dan weer heel erg leuk.

Leuk dat we even mee mochten genieten, tot de volgende keer misschien?

Lieve groet voor jullie,
Eefie

Huize Vizzini zei

Mooie spullen heb je gekocht hoor!

It's me zei

Hoi Christel wat leuk dat jij er een keer bent....je dochter blogt leuk hoor...maar jij ook dus ik zou het combineren.....waar heb je die leuke houten vaasjes gekocht supperr mooi zijn ze !! liefs Ria...x !

Home is where the heart is zei

Hey Christel, leuke aankopen. Je mag jezelf toch wel eens kietelen he :))
Tot de volgende post
grtzz Brigitte

Marieke Kromme zei

Hoi Christel, leuk om jou ook eens te leren 'kennen' zo. Je enthousiasme spat ook echt van het scherm af! :)

Prachtige aankopen heb je gedaan, die kruiken. Heb zelf ooit ook eens geluk gehad met zo'n pot. Daar moet je maar net tegenaan lopen. Je hebt echt gevoel voor styling, is allemaal erg mooi gedecoreerd.

Leuk ook dat je dochter en jij dezelfde smaak hebben, zo samen bloggen kan dan toch ook prima!

Fijne dag nog!

Liefs Marieke
WONEN a la Mar

Hout en meer ..... zei

Hallo Christel,

Gezellig even bloggen bij je dochter en je prachtige spullen laat zien.
Nu kun je zelf wel een mooie blog beginnen dan hebben wij er weer eentje bij om te lezen ;-))
Tot blogs

Groetjes
Dicky Marie

Patricia zei

Prachtige spulletjes heb je gebruikt om de schaal te decoreren. Je kruiken zijn fantastisch en inderdaad al erg mooi van zichzelf, die hebben verder geen decoratie nodig.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

Liesbeth zei

Prachtige foto's!! Geen zin om zelf een blog te beginnen of blijf je af en toe iets plaatsen bij je dochter? Die schaal is super,ik ga ook eens op zoek...

Liefs,

Liesbeth

Cora M. zei

Ziet er goed uit zeg!! Ik ben ook dol op de kruiken!!
Groetjes Cora

Woon Droom zei

Welkom! Wat mooi allemaal, helemaal m'n stijl :) je mag eigenlijk zelf ook een blog beginnen hoor!
Lieve groet, ook aan je dochter!

It's me zei

Stupid me....I accidentally deleted all the comments with my phone on today's post, would you be so kind to do it again ??..thank you! .. xxx!

Domme ikke.....ik heb per ongeluk alle commentaren met mijn telefoon gewist op rein zijn post,wil je zo vriendelijk zijn het nogmaals te doen....??? dankjewel !!..xxx !

A place for my home zei

Hoi Christel,

Leuk dat je ook een berichtje plaatst op de blog van je dochter. Wat een mooie kruiken collectie heb je. Daar ben ik ook voor aan het sparen hihi.

En nog voor Jilly; wat leuk dat je mijn blog volgt. Ik ga je ook graag volgen!

Liefs, Cynthia

Lynda zei

Wat prachtig zeg! Daar ga je lang plezier van hebben.
Groetjes,
Lynda

Maison de Wendy zei

Heej Jilly!

Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
Wat een leuke blog heb je! Jij hebt er ook een volger bij;)
Christel kan ook iets van het bloggen! Als zij een eigen blog begint zou ik het leuk vinden om haar ook te volgen!
altijd leuk om zo nieuwe ideeen op te doen voor thuis!
à Bientôt!
Bisou, Wendy

Janny zei

Nou, je dochter heeft je waarschijnlijk wel aangestoken met het bloggen. Het gaat je goed af, hoor! Heel leuk gedaan.
Mooie kruiken heb je daar ook. Wat een bof om die op de kop te tikken want ze zijn inderdaad belachelijk duur, zelfs de nagemaakte en in het geheel geen originele zijn duur!
Geniet er maar lekker van!
Janny

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi Christel

dank je voor je reactie op mijn blog en leuk je hier te ontmoeten prachtige aankopen heb je gedaan waardoor je een aantal mooie sfeerplaatjes neer kon zetten ...bloggen gaat je goed af dus misschien een eigen blog een optie ;-) ... wens je een fijne week geniet lekker van je mooie aankopen ...lieve groet rosita

Herberslifestyle zei

Hallo Christel

Ik kwam via via op het blog van je dochter terecht
Wat leuk je hier tegen te komen.
Prachtige foto's!
Groetjes Anneke

Er is een fout opgetreden in dit gadget