donderdag 24 juli 2014

Ik geniet.......

Ik geniet ....
Ik ben een weekje met verlof en geniet van even thuis te zijn .
Heb ik geluk dat het zonnetje al heel de week schijnt .
Kan ik lekker in mijn tuinstoel genieten van dat moois rond mij

Ik geniet ook van de mooie bloemen in de tuin 
Van het mooi snoeiwerk dat mijn ventje heeft geleverd , 
Hij heeft vanuit niets een pauw gemaakt van een grote buxus 


Ik geniet van mijn oogst tomaatjes in de serre 
en ik vind het leuk om kippen te hebben 

Maar ook in huis , geniet ik , ik heb twee leuke stempels gekocht via de webshop landelijk en sober wonen , de ene ligt op een tafeltje in de woonkamer , de andere in een glazen schaal ( wil ik nog een andere voor) in de tuinkamer.

Ik ben vooral eens blij om echt thuis te zijn zonder klanten , telefoontjes en verplichtingen,
zomaar genieten .....



Ik geniet .....
Liefs Christel

12 opmerkingen:

Joke zei

Het is heerlijk genieten in de tuin bij jou.

Groetjes Joke.

linda zei

Ik geniet met je mee van alle mooie foto's!!
Die stempels zijn weer een goede aankoop.
Fijne week en weekend nog!
Groetjes Linda

Home and Lifestyle zei

Even geen verplichtingen en genieten van het mooie weer...dat is het fijne van vakantie. Mooie stempels heb je gekocht.

Ik wens je alvast een fijn weekend. Liefs, Ingrid

Robust Posch zei

Dat snap ik dat je lekker geniet, ziet er erg mooi uit allemaal. Mooie aankopen!

Fijn weekend alvast.

Liefs Lieke
http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

van alles wat in huis en tuin. zei

Als ik die foto's van jullie tuin zie en dat zonnetje erbij.....en dan die leuke inrichting....ja dan snap ik dat je geniet! Wat heerlijk die vrijheid hè.

groet Trijnie

It's me zei

Geniet maar lekekr ...liefs Ria...x !

Mirjam zei

Hoi Christel,
Je hebt ook heel wat moois om je heen om van te genieten. Ga er nog maar lekker een poosje mee door hoor...
Fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

Gerry zei

Hallo Christel,
Wat een heerlijke tuin hebben jullie toch. Wat is dat een genieten.
Je hebt leuke stempels gekocht.
Geniet van je heerlijk weekje vrij!

Liefs, Gerry

inro soor zei

prachtige tuin heb je!! zo...manlief alles gesnoeid, dat heeft ie heel mooi gedaan:)) complimentje wel waard, en ben tikkie jaloers op, haha hier doe ik het....maar dat is mn eigen keuze hoor, ik vind het wel stoer om te doen:)
ben je lekker uit gerust? en bruin gekleurd?
groetjes, Inge

Housebythewaterhole zei

Hier is ook alles in slow-motion, genieten van verlof
niet veel inspiratie om te bloggen maar toch genoten van je sfeervolle plaatjes, wat een mooie tuin heb je...
fijne zondag nog
liefs
Kathy

Happy Living zei

dat is toch geen tuin meer te noemen?! dat is een landgoed, zo groot!
kan mij heel goed voorstellen dat dat genieten is!

liefs, Debby

Carola van Vliet zei

Wat leuk dat je de stempels van Landelijk en Sober Wonen noemt en toont in je blog! Ze staan prachtig! Liefs Carola van Vliet (landelijk en Sober Wonen)

Er is een fout opgetreden in dit gadget