dinsdag 1 juli 2014

Kaarsen voorraad

Ik ben zeer grote fan van lekkere geuren!
Dus, geurkaarsen zijn ideaal!
Deze kaarsen heb ik leren kennen via Sober en stoer wonen!
Nu is er hier ook een winkeltje dat het verkoopt
JOEPIE
De zakjes dienen om zo in de kast of in mijn auto te leggen, een ontdekking want ik wist niet dat ze dit hadden.
Pot met het dekseltje is de mediummaat ,brand 70 uur en dat heb je ook de L
Heel leuk want erna kun je die nog gebruiken als voorraadpotje.
De S maat brand 15uur
Mooiste van al, je steunt er ook een goed doel mee.
Wil je ook zo een kaarsjes? Check dan zeker de site:http://www.bridgewatercandles.com
Ik ben er zo blij mee.
Tot een volgende post 
Geurende groetjes Jilly



15 opmerkingen:

What's in a day zei

De geurkaarsen van Bridgewater zijn hier favoriet hoor, ze ruiken zo lekker en vooral de verschillende seizoenskaarsen zijn heerlijk.
Een geurige avond Jilly:)

Lieve groet, Eefie

Gerry zei

Ja, ze zijn inderdaad lekker.
Ik heb ze ook wel eens en de zakjes doe ik in de kledingkast. Heerlijk!

Liefs, Gerry

Home and Lifestyle zei

Hier houden de anderen niet zo van die geurtjes, dus ik haal mijn hart vaak op in woonwinkels, waar het meestal heerlijk ruikt ;-).

Liefs, Ingrid

Marjonel M zei

In de winter en herfst vindt ik het heerlijk om geurkaarsen aan te steken.

Liefs, Marjonel

Huize Vizzini zei

Ik ken ze. Ik brand ze altijd. De kast ligt hier vol :-)

Nathalie Zegeren zei

Die zakjes hang ik wel eens in zo'n mooi gehaakt zakje ( die liggen er vaak bij) in het toilet, als ze niet meer zo ruiken leg ook ik ze in de kast. Liefs Nathalie

Jilly Garcy zei

Ho, jammer want dat lag er niet bij... Misschien binnenkort wel =)

Robust Posch zei

Hi jilly!

Ik volg jou nu ook! Leuke blog heb je. Zou jemig misschien ook willen toevoegen aan de blogs die je volgt? Zo hoop ik op meer volgers te komen! Dank je wel alvast.

Liefs Lieke

Anneke zei

Ja heer zijn de zakjes ik heb ze in mijn kledingkast liggen. En de kaarsen moet ik toch ook een proberen.
Liefs Anneke

Patricia zei

Oh heerlijk, ben ik ook fan van. Die zakjes kun je inderdaad altijd overal wel neerleggen. De geurkaarsen gebruik ik zelf eigenlijk alleen in najaar, maar ik vind het héérlijk.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

Mirjam zei

Hoi Jilly,
Ik hou niet van geurkaarsen, vind ze altijd veel te zoet. Tot ik laatst een lekker ruikende bij het tuincentrum tegenkwam... Geen idee welk merk dat is... Er staat Noach Outdoor op het etiketje aan de onderkant. Het kaarsje zit in een glas met een mooie tekst er op en het kaarsje zelf is heel mooi lichtblauw... De kleur trok me aan en ik rook eraan en het ruikt heerlijk zacht... kan niet eens vertellen waarnaar...
De zakjes met geurpoeder vind ik soms wel lekker ruiken, heb juist eentje op het toilet gezet; "White Cotton" ook van Bridgewater...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Sober en Stijl zei

Ik heb ze ook vaak, zitten heerlijke geurtjes tussen!

Groetjes, Dorine

Marieke Kromme zei

Ik ken deze nog niet maar hou van een subtiele geur in huis en niet te overheersend, ben benieuwd hoe dat bij deze is.

Liefs Marieke

Cora M. zei

Heerlijk lekkere geurtjes..net als wasverzachter...ook zo heerlijk!! Ik ga eens kijken in de winkel..
Groetjes Cora

inro soor zei

he leuk! ik ken die potten ook niet, ben verslaafd aan scent chips....ruikt deze ook goed? ik bedoel echt "sterk"?
groetjes, Inge

Er is een fout opgetreden in dit gadget