maandag 28 juli 2014

Klein gelukje bij de kringloop

Voor ik blogs begon te lezen , was ik nog nooit in een kringloopwinkel geweest.
Ik begon daarmee in augustus vorig jaar... met blogs lezen hè
Nu hadden jullie mij toch wel heel nieuwsgierig gemaakt naar zo 'n winkel, dat ik dan toch eens mijn stoute schoenen aantrok.
Ik kon niks vinden, voor mij allemaal dikke brol , sorry voor mijn taal ;)))
Ettelijke keren ging ik langs , of ik zag het niet of.... geen mooie houten kandelaars of kruiken .
Nada ,rien , niks.....
Tot..... vorige week, zag ik een héél klein kruikje staan , een beetje grijsgroen van kleur , voor 1,50 euro.
Eindelijk eens een petieterig klein gelukje ...

i
Ik besloot om er niets aan te veranderen en het in een houten schaal te zetten.

Ik ben helemaal content met mijn vondstje , een kleintje weliswaar maar je moet klein beginnen hè.

Ik wens jullie nog een fijne avond,
en laat gerust een berichtje achter , altijd leuk om te lezen...
lieve groetjes,
Christel

16 opmerkingen:

Bonjade zei

Hier begint de verslaving hoor ;)
Want ha....dit smaakt toch naar meer......Mooie vondst...hij is echt mooi!
Wie weet wat je de volgende keer vindt ;)

Fijne avond

Liefs

Home and Lifestyle zei

Soms moet je een tijd geduld hebben, maar als het lukt, is dat zo leuk. Ik heb er toch al veel mooie vondsten vandaan gehaald. Dit kruikje is ook bijzonder geslaagd.

Fijne avond. Liefs, Ingrid

It's me zei

Hij is leuk !!!...fijne week liefs Ria...x !

Huize Vizzini zei

Ha ha, dat is meestal zo. Ik ga ook negen van de tien keer voor niets. Als je dan wat leuks vind, dan ben ik ook altijd weer blij. Je hebt dit keer een leuk kruikje gevonden.
Liefs Patricia.

lia zei

Leuk kruikje, en wie weet is dit het begin van een nieuwe verslaving.

het Moonhuis Monica zei

Hartstikke leuk Christel en daar moet je niks aan doen hoor, die is echt mooi zoals ie is.

Liefs Monica

Mirjam zei

Hoi Christel,
Ik ben ook wel eens verbaasd naar wat aommigen bij de kringloop weten te vinden. Mij lukt het maar zelden om een echt leuk ding hier bij onze kringloop te vinden. Juist als ik bij een kringloop ben die een flink eind van huis is, dan lukt het me beter... Maar de aanhouder wint, ik blijf naar onze eigen kringloop gaan en er zal vast een keer iets moois tussen zitten...
Jouw kleine kruikje is echt heel erg mooi, prachtige kleuren en het staat daar super goed...
En ik weet zeker, dit smaakt naar meer, jij blijft nu gaan...
Fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

Maison de Wendy zei

Hallo Christel,

Je moet echt goed door de troep heen leren kijken en geduld hebben voor de mooie dingen en wat je van de troep zou kunnen maken;)

Maar het is een hele leuke kruik!

Bisou,
Wendy

Robust Posch zei

Wat een mooie vondst en deze hoef je inderdaad helemaal niet te bewerken..

Heel leuk weer neergezet!

Liefs Lieke
http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

Room Seventeen zei

Wat een schattig kruikje, mooie vondst!

Nathalie Zegeren zei

Maar dan vind je ineens ook wel een heel leuk exemplaar! Erg mooi kruikje, daar wordt je blij van! Liefs Nathalie

Liesbeth zei

Ook ik vind zelden iets hier in de kringloopwinkel.Maar jij hebt echt iets prachtigs gevonden.Overtuigt me er weer van vol te houden,morgen ga ik ook nog eens langs! Prachtig kruikje,staat heel mooi in die houten schaal.

Liefs,

Liesbeth

inro soor zei

hahaha de aanhouder wint! je moet het treffen, bij ons staan er juist weer veel van dat soort kruiken, dat ik soms denk: nee, niet weer:)))zo zie je maar...
maar deze is leuk, en pimpen kan je m altijd nog!
groetjes, Inge

Anita r zei

Heel mooi vaasje.
Ik heb het moeten leren om te kijken.
Maar je bent goed op weg ;-)

gr. anita

Petra zei

Ik kom via via op jou blog leuk blog ik ga je volgen hoor, en je vondst leuk vaasje maar ik zou er niet voor vallen.
Zo zie je maar ieder heeft zijn eigen kringloop gelukjes, jij blij en je heb hele mooie foto's. Fijn weekend, groetjes Petra.

Marieke Kromme zei

Inderdaad een mooi vaasje! :)

Liefs Marieke

Er is een fout opgetreden in dit gadget