dinsdag 8 juli 2014

MOTHER IN THE HOUSE

Groot nieuws beste bloggers!!!!

Een tijdje geleden heeft mijn mama een berichtje gepost en daar waren toch positieve reacties op.
En ik had al verteld dat ik aan het twijfelen was om mijn mama echt ik mijn blog te introduceren.
Het is beslist, mijn blog wordt een familie blog =)
Gelukkig heb ik als blog de naam garcya's place genomen;
  Garcya's place is our place!




Er zijn ook veel voordelen aan:
- we kunnen meer berichtjes schrijven
- we kunnen ook alles samen bespreken

Ps; op de foto van links naar rechts - ik(Jilly)- zus(Joyce)- mama(Christel)
Ik vond dit een leuke foto dus ik kon moeilijk mijn zus weg knippen... zo kunnen jullie haar ook eens zien =)

Groetjes Jilly



16 opmerkingen:

Mirjam zei

Leuk hoor, samen een blog. En misschien kan zusje Joyce dan zo nu en dan een gast-post schrijven, om te vertellen hoe het is om de zus/dochter te zijn van twee bloggers... Ik ben benieuwd wat er allemaal uit jullie virtuele pennen zal komen...
Ik wens jullie een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Gezellig! Altijd leuk om vaker van jullie posten te genieten. Fijn om dit samen met je moeder te kunnen doen. Trouwens, ik dacht eerst drie zussen te zien...
Liefs, Peetje

It's me zei

Wat leuk met zijn drie een blog gaan doen...ik volg ook een Amerikaans blog daar is het hetzelfde erg leuk om te lezen hoor...liefs van mij...x

Anneke zei

Wat leuk om samen met je moeder te gaan bloggen. Is alleen maar positief. Kunnen jullie gezellig samen brainstormen. Ik kijk naar de volgende blog uit.
Liefs Anneke

Gerry zei

Helemaal leuk, Jilly!
En Christel, welkom bij de club!
En wie weet komt Joyce ook nog onder de indruk.
En zo samen kun je alles, een log alleen, met je tweeen of lekker overleggen.
Ben benieuwd wat er allemaal uit komt!

Liefs, Gerry

Marjonel M zei

Leuke foto, en samen een blog ben benieuwd wat jullie allemaal laten zien.

Liefs, Marjonel

Huize Vizzini zei

Nou dat is inderdaad een leuke foto! Misschien wil je zus ook wel af en toe bloggen. Ik plaats ook wel eens foto's van mijn zus op mijn blog. Is altijd leuk om ook eens bij iemand anders binnen te kijken. Leuk zo samen bloggen!
Liefs Patricia.

het Moonhuis Monica zei

Hallo mama Christel aangenaam!!
Superleuk om dit samen te doen!!

Liefs Monica

Housebythewaterhole zei

Wat suuuuuper leuk dat jullie dat samen gaan doen,
voor ons ook héél leuk, lekker veeeel mooie sfeerplaatjes bekijken en inspiratie op doen .....
ik zie er in ieder geval naar uit !!!
héél fijne dag nog
liefs
Kathy

Robust Posch zei

Leuk zeg!! Wat gaaf om dezelfde passie te hebben!! :)

Liefs Lieke
http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

Marieke Kromme zei

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Gezellig! Alleen maar leuk als er meer berichtjes komen haha. Welkom in blogland Christel.

Liefs Marieke

inro soor zei

leuk! welkom:)

groetjes, Inge

Home is where the heart is zei

Gezellig :))
Je zus lijkt op je moeder en wie weet krijgt ze ook de smaak te pakken en doet ze ook mee
Fijne donderdag
grtzz Brigitte

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk idee! Ik ben benieuwd wat jullie ons allemaal te vertellen hebben.

Liefs, Ingrid

Nathalie Zegeren zei

Jaaaa leuk, nu heb ik een idee wie er bij de bestellingen hoort haha!! Webshop is natuurlijk best anoniem, je ziet je klanten zelden. Gezellig zo om dit samen te doen! Ik wens jullie een heel fijn weekend!
Liefs Nathalie

fo miento zei

Welkom mama, hoe meer zielen hoe meer vreugd in blogland. Kijk al uit naar jullie volgende post.
Fijn weekend grtjes Mien

Er is een fout opgetreden in dit gadget