maandag 1 september 2014

Een hoffz of toch niet ?

Af en toe ga ik hier in onze gemeente eens naar Blokker.
Meestal snuffel ik dan helemaal de winkel door om eventueel theelichtjes(waxinelichtjes) of huisraad te kopen.
Nu viel mijn oog op een afdeling van het magazine " libelle".
Ik had al eens in de reclamefolder gezien dat zij verschillende accessoires voor in en rond het huis aanboden .
Ik zag er een mooi gevormde kandelaar staan voor 5,99.
Dit is em...

Zoals je ziet , mooi van vorm maar keisaai van kleur.
Ik heb er met de hamer opgeklopt  ( Mijn buren moeten gedacht hebben : wat gebeurt daar?) Verschillende lagen verf opgesmeerd en met 3 kleuren wax besmeurd.
Hij staat links van de hoffz kandelaar.
Kan je de hoffz kandelaar  nog van" namaak "onderscheiden, haha

Ik heb hem een welverdiend plaatsje gegeven op de schouw naast zijn hoffz kompanen.;)



Wat denken jullie? Geslaagd in mijn opzet?
Ik vind het super geworden en heb de smaak nu wel te pakken. ;)))


Lieve groetjes,
Christel

PS: Laat gerust een berichtje achter, altijd leuk om te lezen



34 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De naam die er aan hangt interesseert mij niet zoveel, vaak betaal je dan alleen voor de naam al veel meer dan nodig. Ik heb hier ook een hoffz kandelaar tussen goedkope exemplaren staan...ik zie amper verschil.

Ik vind je bewerkte versie super leuk en heel geslaagd.

Liefs, Ingrid

Housebythewaterhole zei

Hoi Christel, wat een super idee...mijn man draait hier al met zijn ogen, heb het net luidop gelezen wat je schreef ... haha....echt niet te onderscheiden van de Hoffz kandelaar...super leuke tip hoor.....
héél fijne week nog
Liefs Kathy

Athomebymy zei

Oh die is héél mooi zo !!! Ik ga eens kijken of ik die hier ook bij blokker is !

Liefs Petra

De Meidenmuts zei

Ik ben af en toe ook met een beitel en een hamer bezig:)
Ik heb zelf geen Hoffz spullen. Ik geniet er eigenlijk meer van als ik spullen zoals jij nu onder handen heb genomen.
De kandelaar ziet er mooi uit. Heel mooi gedaan!

Groetjes Anita

Joke zei

De kandelaar is goed geslaagd zo zie je maar met een beetje fantasie maak je gewoon een Hoffz kandelaar en niemand kan zien dat hij bij de Blokker vandaan komt.

Groetjes Joke

inge van der sanden zei

Die is mooi geworden...ik zie geen verschil.
Fijne Week.

Groetjes,
Inge, my choice

lia zei

Dat is je heel goed gelukt.
En hij staat mooi bij de anderen.

Mirjam zei

Hoi Christel,
De kandelaar is prachtig, en zeker veel mooier geworden zo. Maar of het nou Hoffz heet of Blokker, dat maakt mij niet uit hoor...
Hij is in ieder geval echt heel mooi geworden...
Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

van alles wat in huis en tuin. zei

Die is goed gelukt! Veel leuker toch dan een "echte" Hoffz?
Dit heb je zelf voor elkaar gekregen en je ziet geen verschil.
Ik vind Hoffz prachtig hoor maar het prijskaartje past niet zo bij mijn portemonnee!
Wie weet krijg het navolging.

groet Trijnie

het Moonhuis Monica zei

Goed gedaan Christel.
Staat heel mooi zo samen in een groepje!!

Liefs Monica

Gerry zei

Helemaal, Christel!
Je hebt hem mooi bewerkt.
Ben zelf vanmiddag nog bij de Blokker geweest, maar niets gezien, ook niet zo op gelet, ik zat andere dingen te zoeken.
Deze kandelaar staat daar wel heel mooi!

Lieve groet,
Gerry

Huize Vizzini zei

Mooi gelukt. Zo doe ik het ook vaak hoor. Ook op meubels sla ik er rustig op los. Het hoeft niet altijd veel te duur te zijn....je hebt er een mooie kandelaar bij.
Liefs Patricia.

De Witte Lanteern zei

Hoe denk je dat Hoffz zoiets maakt? Die slaan er ook lustig op los met een hamer en haken daar dan een prijskaartje aan, waar je elke letter van hun naam dubbel betaald. Mij maakt het ook niet uit waar zoiets vandaan komt, als je er maar plezier aan beleefd. Mijn budget reikt niet voor een Hoffz en ik hecht daar ook niet zo'n waarde aan. Juist niet.
Je kandelaar is prachtig geworden en of ie nu op een Hoffz lijkt of niet, maakt daarbij niet veel uit. Als je er maar plezier aan beleefd.
Liefs, Peetje

Home is where the heart is zei

hahaha, creatief met hamer en beitel. Ziet er veel beter uit hoor....ik ga spullen dan toch met andere ogen bekijken in de winkel en ook thuis. Super
Ik wens je een fijne dag
lieve groet Brigitte

eigen thuis zei

Goed gelukt hoor! Staat leuk zo in een groepje bij elkaar.

Liefs Gonda

Anneke zei

Hij niet niet onder voor een Hoffz kandelaar. Staat leuk bij elkaar
Liefs Anneke

inro soor zei

en laat ik nu heel hard op zoek zijn naar zulke kandelaren?? woehahahha wat een super tip!
dat ga ik je nadoen, hamer erbij, hahaha hoe kom je erop:))
groetjes, Inge

Marieke Kromme zei

Hoffz is een prachtig merk, heeft vele mooie spullen inderdaad. Maar overal hangt een (soms toch best dik) prijskaartje aan dit is eigenlijk veeeeel leuker omdat je het zelf bewerkt hebt. Past perfect bij de rest! :)

Liefs Marieke

Marjonel M zei

Mooi gelukt toch en staat prachtig naast de ander kandelaars.

Liefs, Marjonel

It's me zei

Gaaf hoor......!!....echt mooi geworden.....maar wat ik me afvraag.....heb je er maar 1 gekocht...?...hihihihihi.....liefs Ria..x!

inro soor zei

nog even een vraagje, ben net aan t zoeken op de blokkersite:)
maar wonen jullie in Belgie?
vlg mij is het alleen bij jullie dan die Libelle lijn.....snik..
ik ga van de week wel ff neuzen, hier je weet het nooit!
groetjes, Inge

Danielle van Heusden zei

Leuk dat je volger geworden bent van mijn blog en voor de uitnodiging ook bij jullie te kijken! Bijzonder en blog van moeder en dochter! Ziet er allemaal heel mooi uit! En je kandelaar is prachtig! Liefs

Nathalie Zegeren zei

Haha ik weet zeker dat er veel vrouwen nu op los slaan met een hamer en een beitel na het lezen van je post. Ik hoor ze hier al! :)
Erg mooi geworden, en inderdaad niet te onderscheiden van de echte Hoffz. veel plezier ervan! Liefs Nathalie

Mijn Stijl zei

Goed gelukt hoor!
Staat leuk zo met de andere kandelaars.

Fijne week,
Anita

Marjon zei


Als ik mij ergens niet aan ophoudt dan is het aan merken...ik haat merken...want dat betekent duur...en je ziet nu wel weer hoe het ook kan. Ik vind de kandelaar super mooi en hij duurt echt niet onder voor de duurdere...goed idee en wat lief om dit te delen...fijne week en lieve groet Marjon

Onder de rieten kap zei

Echt supergoed gelukt! Ik ben ook op zoek naar die kandelaars, maar op internet zijn ze vaak uitverkocht en Hoffz-dealers zitten vaak net even te ver weg, dus dit is een hele goede tip voor mij, bedankt!
Groetjes, Yvonne

Janny zei

Heel mooi gedaan, hoor. Ik zie het verschil niet echt.
Wat kun je een plezier hebben van iets dat je zelf bedacht en uitgevoerd hebt, he?
Liefs,
Janny

Pure & White zei

Goed gedaan zeg! lekker van genieten!

Liefs Dineke

Housebythewaterhole zei

Hoi Christel, dank voor je reactie, ja die hertenkop ik was er meteen weg van... sssttt kom van bij de action..niet te geloven hé...tja en die schaal was echt een moment-beslissing ik kon het ook niet geloven maar ben héél tevreden....
héél fijne avond
liefs Kathy

Robust Posch zei

Leuk idee Christel!

Zo zie je maar dat het niet veel hoef te kosten!

Liefs Lieke
http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

Roos Thuisgeluk zei

Hoi Christel,

Heb net even lekker op je blog "rondgesnuffeld", wat sfeervol allemaal..
ik vind de kandelaar heel erg mooi geworden, ik ben van mening, dat dat nu net het leuke is, als hij naast een dure staat, en het niet eens opvalt, dat betekent dat je missie geslaagd is toch..

Room Seventeen zei

Mooi geworden! En je schouw is ook prachtig!

Unknown zei

Wat leuk om hier rond te kijken en wat een prachtige kandelaar
Angelique

Cora M. zei

Hahah het is een mooi dingetje geworden!!
Groetjes Cora

Er is een fout opgetreden in dit gadget