maandag 15 september 2014

Het luikje

Ik had al op verscheidene blogs van die mooie luikjes tegen gekomen.
Ik vond het heel mooi staan met een kransje op of gewoon tegen een muur.
Ik dacht , laat ik ff zoeken op het internet.
Meestal vind je de allermooiste in Nederland.
En dan nog helemaal in het noorden , toch wel héél ver, hoor.
Leve de webwinkels....
Maanden zocht ik erachter , tot ik ééntje vond bij landelijkensoberwonen.nl
Een leuk en stoer luikje



Ik heb het achter de poer gezet( ooit gekocht bij arianne van sober en stoer wonen) , een dadeltakje aangebonden en een kandelaar naast gezet.
Zoals jullie zien staat het rechts van de tv.


 detail van de poer


En wat manlief dacht ? Hij rolde eens met zijn ogen en zei met een zucht:" Als je het allemaal beu bent , hebben we gelukkig nog aanmaakhout."
Hééél grappig :)))),mannen hè
Ik ben er alvast héél blij mee.


Nog een hele fijne week.
En aan alle nieuwe en ook stille volgers  , leuk dat jullie garcyas'place de moeite vinden.
Liefs,Christel


27 opmerkingen:

Athomebymy zei

Prachtig !!! Héél sfeervol zo !!!

Liefs Petra

inge van der sanden zei

Mooi luikje....ik vind het een sfeervol geheel.
Ja...haha...mannen, die snappen er niks van, hier ook hoor...
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Als ik een man was geweest, had ik het misschien ook niet begrepen ;-). Maar gelukkig snappen wij jou helemaal. Een heel mooi luikje, leuk dat je uiteindelijk toch bent geslaagd.

Liefs, Ingrid

Huize Vizzini zei

Dat is een mooi luikje. Prachtig ook zo met de poer en de kandelaar ervoor. Mooi plaatje!
Liefs Patricia.

Housebythewaterhole zei

Christel wat heb je een prachtig luikje....echt héél sfeervol..prachtig gewoon !! Als Belgische koop ik ook bijna alle toffe spullen online in Nederland.... ene die mannenblik ken ik...haha...
héél fijne week nog
Liefs Kathy

Gerry zei

Oh, heerlijk zo'n opmerking.
Maar als je iets zoekt, moet je gewoon doorgaan tot het echt naar je zin is, en dat is vaak heel onverwacht.
Ik vind het een mooi luikje. Staat daar ook prachtig.
Fijn dat je geslaagd bent!

Liefs, Gerry

inro soor zei

hahaahahaha, heeell herkenbaar:))
maar jij hebt een prachtige aanwinst erbij, gaaf is ie!
groetjes, Inge

van alles wat in huis en tuin. zei

Haha....die mannen! Ze snappen niet wat mooi is!
Gelukkig wij vrouwen wel anders werd het nooit gezellig in huis denk ik.
Leuk hoor....dat luik, vooral met die poer erbij!

groet Trijnie

It's me zei

Wat een leuk hoekje zo.....ik zeg goed gedaan...!...mannen...!...grrrrrr.....liefs van mij...x!

De Meidenmuts zei

Leuk luikje! Precies goed,niet te klein en niet te groot.
Herkenbaar....mannen....

Groetjes Anita

het Moonhuis Monica zei

Leuk hoor fijn dat je m vond in de webshop, staat leuk daar!

Liefs Monica

Carola van Vliet zei

Wat staat het luikje leuk! Ook zo met de poer. Het is een prachtig plaatje! Het is best lastig om aan de luikjes te komen dus is het een uniek item! Groetjes Carola van Vliet

De Witte Lanteern zei

Aanhouder wint! Het is een mooi geheel samen. Staat heel sfeervol. Ik hoop niet dat het een heel koude winter wordt en je zonder brandhout komt te zitten...mannen!...hihi.
Liefs, Peetje

Adeux zei

Wat een schattig luikje en een mooi plaatje zo. Kan jij mij vertellen waar jij je kaarsen koopt? Ze krullen zo mooi on. Groeten van Annemarie

Nathalie Zegeren zei

Wat een mooi hoekje zo Christel! En die mannen, haha alles wat oud is en van hout willen ze wel verbranden :) Fijne dag! Liefs Nathalie

Anneke zei

Wat een heerlijk sfeervol hoekje zo. Helemaal perfect. Dat is genieten he?
Liefs Anneke

Sober en Stijl zei

Prachtig dat luikje, mooi sfeervol geheel zo!

Liefs, Dorine

Jilly Garcy zei

Beste Annemarie

Ik denk dat deze kaarsen gewoon in de delhaize zijn gekocht

Christel en Jilly

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Wat een leuk formaat luikje, een echte aanwinst!

Mirjam zei

Hoi Christel,
Wat een mooi luikje heb je gevonden. Dat staat heel leuk zo bij elkaar, maakt het plaatje compleet. Lekker sfeervol zijn ze hè, die luikjes. Wij kochten een paar jaar geleden een set van die echt franse luikjes... ze hebben een tijd boven gestaan, maar ik heb de ene nu geschilderd en de andere moet nog. Als dat klaar is komen ze samen in onze tuin, dan maken we er een hekje van bij de ingang... dat gaat vast heel leuk worden... Maar zo'n luik zo in de kamer vind ik ook super leuk...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

eigen thuis zei

Prachtig luikje, een mooi sfeervol plaatje zo!

Liefs Gonda

Huiz&zo zei

Heel mooi luikje! En leuk gedecoreerd zo! Daar zal je vast een hoop plezier van hebben.

Fijne dag!

Marjon zei


Het is een prachtig luikje en je hebt het mooi gestyled...hoewel ik van het wit ben, vind ik dit ook super mooi bij elkaar...en ja die mannen hihi....lieve groet Marjon

Marieke Kromme zei

Fijn dat je geslaagd bent. Superleuk luikje en prachtig gedecoreerd. Echt een mooi plaatje zo!

Liefs Marieke

Onder de rieten kap zei

Prachtig dat luik, heel herkenbaar hoor, ik heb er hier ook zo eentje, eerst allemaal commentaar, maar als het dan staat dan vind ie het toch wel leuk haha!
Groetjes, Yvonne

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je een mooie sfeervolle blog! Ik ga je volgen hoor!
Groetjes van Aleta

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat een mooie sfeer beelden en goed vast gelegd. Ik ga even bijlezen op je blog en blijf deze ook volgen.
Groeten van Pauline

Er is een fout opgetreden in dit gadget