dinsdag 9 september 2014

Het ontkrulde schaap

Enkele weken geleden was mijn mama op slag verliefd op...een schapenvel.
Jullie moeten dan ook weten dat ze momenteel iets heeft met vachtjes.

In een webshop vond ze haar oogappel, een vacht(je) van een ijslands schaap.

Dit zou ik ook nog willen op de boerderij, de schattige beestjes 

Moest het nu niet mekkeren en geen gras eten zouden we nog denken dat het onze hond is maar dan met wit haar. Wij hopen hier dan ook dat Jay (Hond) binnenkort ook geen haar kwijt is :-)

Wat ik nu eigenlijk wil zeggen over interieurs is dat een klein detail je huis volledig in een andere sfeer kan brengen.  En in dit geval zijn we al gewapend voor de koudere dagen die er helaas zullen aankomen.




Om nog eens over Jay te praten, hij was er gek van....ik had het op mijn schouders gelegd en hij liep achter mij alsof hij dacht 'JOEPIE' een nieuw vriendje!!!!
Wat ook kan zijn is dat hij op de geur afging, de eerste dagen stonk het naar geit inplaats van schaap
HIHI
Hier zie je hem als "KING" JAY

En hier druipt het er af
MIJ NIET STOREN AUB :-)

Tot de volgende keer, als ik nog mag want voor het moment loopt mijn mama over van de inspiratie 
Groetjes Jilly
^_^

16 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Wat een heerlijk vacht. Het ziet er zo zacht uit dat ik het bijna kan voelen :)) Grappig KING JAY op de foto....:))

Inderdaad, hier krijg je gelijk een andere sfeer door.
Mooi!

Groetjes Anita

Home and Lifestyle zei

In de winter ligt hier ook vaak een schapenvacht over de bank...heerlijk om tegen aan te zitten. Dus die liefde van je moeder snap ik wel ;-).

Liefs, Ingrid

Gerry zei

Oh Geweldig, Jilly!
Het geiten/schapenvel is prachtig, zo helemaal wit.
Zul je komende winter/koude dagen veel plezier van hebben.
Maar Jay eronder, dat is toch wel een heel lief, aandoenlijk plaatje. Pas maar op dat hij het niet overneemt.
Welterusten straks!

Liefs, Gerry

Huize Vizzini zei

Whaha grappig een hond die jay heet....
Bij ons hert ons zoontje jay.
Liefs Patricia.

Marjonel M zei

Ik heb er ook 2 maar dan in een andere kleur ze blijven heerlijk om tegen aan te zitten.

Liefs, Marjonel

het Moonhuis Monica zei

De vacht is inderdaad bijna hetzelfde als de hond, grappig dat ie er zo gek op is. Leuk hoor en lekker warm voor de winter, dan zal ie vast wel niet meer naar geit ruiken hihi ;-)

Liefs Monica

De Witte Lanteern zei

Dat ziet er heel lekker uit, om zo heerlijk tegen aan te kruipen. En zo wit! Jammer dat je eerst nog schaap (of geit) ruikt. Maar nu zal het misschien al naar hond ruiken...'King Jay's after shave', hoewel after shave...nee, laat Jay maar lekker z'n eigen vachtje houden. Wat een snoepie...
Liefs, Peetje

linda zei

Mooi zo helemaal wit dat vachtje!!
Ik ga er over twee weken ook weer en heleboel inkopen meestal wil ik alleen maar bruin/grijs tinten maar dat wit is toch ook wel heel mooi.
Als alles hier in huis ligt voor de foto's te maken ruikt het hier naar een dierentuin haha.
Fijne dag!
Lieve groet Linda

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een mooi vachtje! En een mooi hondje!
Heerlijk voor de koude dagen die ongetwijfeld zullen komen.

groet Trijnie

Marieke Kromme zei

Mooie vacht hoor, staat lekker warm op de bank zo. Ik heb er toevallig gister ook eentje gekocht (grijs/bruin/wit). Echt een hele grote voor een prikkie op de schapenmarkt in een boerendorpje hier vlakbij. Ben er helemaal blij mee, geeft zoveel sfeer gelijk.

Liefs Marieke

Robust Posch zei

Mooi vachtje zeg! Staat zo gezellig en warm!

Liefs Lieke
http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

Mirjam zei

Hoi Jilly,
Dat is wel een heel mooi vachtje dat je moeder daar heeft gevonden. Wat zal dat lekker warm zijn. Het oogst alvast heerlijk... en ik kan me voorstellen dat Jay dacht dat er een nieuwe vriendje voor hem was...haha...
Doe lekker om beurten een stukje schrijven... lees graag met jullie allebei mee hoor...
Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

inro soor zei

hahahhahaha super leuke foto van jullie hond(bij ons is het de favoriet van onze poes!)
k heb ook zo,n schapenvacht maar die heeft eerst maanden op de garagezolder liggen luchten:)
maar t staat mooi hoor!
groetjes, Inge

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Ik denk dat als ik hier een vachtje in huis zou halen dat die gelijk door Guus zou worden ingepikt, geen optie dus :)

inro soor zei

ha! ik reageer hier ff, je dochter zag het wel goed hoor! het is behang met een krijtverf erover, en vlekkerig op sommige plekken, daardoor lijkt het van een afstandje net kalkverf;-) haha
het liefste zou ik dat willen, maar manlief dus NIET hier hebben we al ruzie om gehad:(((
doei! Inge

Carola van Vliet zei

Ik vind het vachtje erg mooi! Het staat prachtig bij de hond en de bank! Gr. Carola van Vliet

Er is een fout opgetreden in dit gadget