maandag 6 oktober 2014

Aan iedereen

Eerst en vooral, aan iedereen die zo een lief berichtje heeft achtergelaten op onze blog voor mijn verjaardag.
Hartelijke dank!!!!

Na 1 zin te lezen, was ik al aan het snotteren, ik was echt geëmotioneerd.
Gelukkig had ik waterproef mascara aan...oef!

Ik ben dan ook een heel gevoelig persoon en daarom apprecieer ik het ook enorm al die lieve reacties
en ook super hard bedankt aan mijn mama maar dat heb ik persoonlijk kunnen zeggen natuurlijk.

Zo,

Het was een rustige en gezellige dag met veel lekker eten en lekker drinken, geen mega feest, maar dat is misschien een goed idee voor volgend jaar...

Een tijdje geleden had ik het nieuwe boek gekocht van Pascale Naessens, ondertussen haar 5de boek getiteld: PUUR ETEN dat je gelukkig maakt.
Dus ik dacht "Laten we  haar receptjes  eens uitproberen voor mijn verjaardag" en wel ik vond het een fantastisch idee, het zijn simpele maar super lekkere gerechten.
Ik had al 2 boeken maar ik denk dat ik dan die andere 2 ook nog in huis ga halen.



Hier een foto van ons dessert maar dan genomen van uit haar boek,
ik zelf was het vergeten.



Het is ook een boek dat bij de landelijke sfeer past , wij zijn gesteld op gezelligheid, rust en...sfeer en ook dat pure van van alles.

Ze heeft ook prachtig keramiek en olijfolie van haarzelf en nu ook haar eigen ovale tafels en als ik mij niet vergis ook een wandkast en bijzettafel.


foto uit boek
Bij het boek zat ook een uitnodiging om mee te spelen met een wedstrijd om haar keramiek te winnen maar helaas zal ik niet zo juist geantwoord hebben op de wedstrijd vraag ;-)

Hier een paar links voor mensen dat ook wel geïnteresseerd zijn
Foto uit boek
http://www.lannoo.com
www.purepascale.com




En heel stiekem hoop ik dat Pascale Naessens onze blog eens komt bezoeken dus hopen maar...
Dag allemaal en tot de volgende,
Jilly
En smakelijk.......

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Leuk dat alle felicitaties je goed hebben gedaan...het hoort er bij als je jarig bent om even in het zonnetje gezet te worden :-). Het pure eten klinkt bijzonder goed, de hapjes zullen prima gesmaakt hebben.

Liefs, Ingrid

De Meidenmuts zei

Dat zal zeker een verrassing zijn geweest toen je op het blog keek......
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
Ik krijg honger als ik jouw post zie....het ziet er heerlijk uit!

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

Met je verjaardag hoor je verrast te worden. Leuk toch?
En als ik deze lekkere hapjes zie, loopt me het water in de mond...hmmmm!
Liefs, Peetje

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat ziet dat er smakelijk uit!
Je hebt je gasten wel verwend zeg!
Fijn dat je verjaardag zo leuk was met een verrassing van je moeder.

groet Trijnie

Gerry zei

Ja, daar was je even lekker verrast door je moeder he!!
Fijn dat je een mooie dag hebt gehad en zo te zien heb je hele gezellige dingen gemaakt voor de inwendige mens.
Nog een fijne slotavond gewenst!

Liefs, Gerry

het Moonhuis Monica zei

Ooh wat heerlijk, ik ben dol op lekker eten en op kookboeken, ik zal er eens naar op zoek gaan. Je gasten zullen zeker genoten hebben van al het lekkers!!

Liefs Monica

Mirjam zei

Hoi Jilly,
Wat leuk dat je zo verrast was door al onze felicitaties... Het is je gegund hoor. En zo te lezen heb je een heel fijne verjaardag gehad. Lekker eten en drinken en fijne mensen om je heen. Dan hoef je ook geen megafeest.
Prachtig kookboek lijkt me dat en jouw gerechtjes zien er fantastisch uit..
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

Nancy Blaauwgeers zei

Bij deze nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad. De hapjes zien er heerlijk uit. Groetjes, Nancy

Marie-José zei

Je verjaardag is mij even ontschoten... daarom bij deze alsnog van Harte Proficiat Jilly :-)
Ik vind een rustige verjaardag ook altijd fijn, zodat je nog een gesprek kunt voeren en er gewoon even bij kunt zitten, ipv af en aan te vliegen ;-)
Wat een heerlijke dingen heb jullie gemaakt zeg, het ziet er echt alleen al schitterend uit.
Ik hoop ook dat ze je blog leest, een betere reclame kan niet toch?

Lieve groet, MJ

Hout en meer ..... zei

Lieve Jilly,

Beetje later maar alsnog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag op 5 okt !!
1 dag voor mijn zoon die is op 6 okt jarig ;-)
Dat je nog heeeeeeeeeeeeel veel mooie jaren erbij mag krijgen.

Dikke kus

Dicky Marie

xxx

inro soor zei

oeps....................dit heb ik dus gemist!! maar alsnog van harte met je geboortedag van 24 jaar geleden :)
je bent wel een goede kokkin zeg, dat zie ik mezelf nog niet snel doen, lekker!
groetjes, inge

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ook gemist, maar nog van harte en maak er weer een heel fijn jaar van. Heerlijk dat lekkere bericht van je, past hier ook goed bij het Logement, ga toch eens kijken naar dat mooie boek.

groeten Pauline

Anneke zei

Op de een of andere manier ben je uit mijn bloglijst verdwenen zo raar. En ik krijg hem er ook niet meer in. Wat zien je gerechtjes er heerlijk uit. Om zo in te bijten. Knap om dat allemaal op tafel te zetten.
Ik wens je een fijn weekend,
Liefs Anneke

Er is een fout opgetreden in dit gadget