maandag 20 oktober 2014

Van rood naar grijs

Als ik voorbij de kringloop rij , dan wip ik er altijd eens binnen.
Ik probeer dan heel goed te kijken , zoals jullie dat doen.;))

En af en toe , scoor ik ook eens ....


Voor twee euro ging dit potje mee naar huis, ik zag er wel wat in
Ik heb het eerst geverfd ,met koffieprut ingesmeerd...
Wat een vuil boeltje zeg ,haha
En daarna een trio van wax.
Tadaaa....


Eerst stond het eenzaam met een hoorn en nu heeft het gezelschap gekregen van een kruikje in bijna dezelfde kleur.( gekocht bij Nathalie www.huis-haard.nl)




 Ernaast een lamp ( ook een beetje bewerkt ) en voor het stalraam dat ik eerder al kocht.

Voor mij weer een mooi hoekje in huis .


Lieve groetjes,
Christel

27 opmerkingen:

Thuisgeluk zei

Wat een leuke vondst, het staat heel erg leuk op je tafeltje met de takken erop. Dat is toch leuk he? iets voor zo weinig op de kop tikken en het vervolgens een mooi plekje geven..
goed gelukt hoor. Groetjes Roos

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtig sfeervol hoekje is het geworden, dat je zo iets moois kan maken van iets wat een ander wegdoet is zo leuk!
Groetjes, yvonne

Nathalie Zegeren zei

Wauw Christel, die is erg goed gelukt, hij lijkt qua kleur precies op het kruikje! Leuk is dat he,beetje creatief zijn! Het staat erg mooi zo samen, nog een hele fijne dag! Liefs Nathalie

Hann¥ zei

Wat een verschil!
En het past mooi zo in het geheel met de andere accessoires.
Fijne dag en liefs,Hanny

What's in a day zei

Met je eigen opgeknapte pot erbij is het heel sfeervol zo, leuk om een eigen vondst dan een nieuw leven te geven!!
Fijne week.

Lieve groetjes, Eefie

Home and Lifestyle zei

Heel geslaagd, de pot ziet er meteen zo anders uit! Ik merk wel dat het verslavend werkt, ik moet mijzelf bij de kringloop echt dwingen om kritisch te zijn. Doordat alles zowat kan worden geverfd, worden er ineens veel meer voorwerpen interessant ;-).

Het is een heel mooi sfeerhoekje geworden!

Liefs, Ingrid

De Meidenmuts zei

Ja hoor....helemaal af!
Mooi sfeervol hoekje!

Groetjes Anita

Huize Vizzini zei

Prachtig plaatje...die van jou, maar ook de pot van Nathalie.
Liefs Patricia.

Mirjam zei

Hoi Christel,
Dat is wel een heel mooie metamorfose, van zomaar een rood potje naar een heel mooie grijze pot. Echt heel leuk gedaan. Wat heerlijk dan hè, als het zo goed lukt...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

inge van der sanden zei

Mooi hoekje is het geworden...de metamorfose van je rode pot vindt ik geweldig goed gelukt.
Fijne Avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Het Moonhuis zei

Supermooi geworden Christel, daar worden we blij van hè?

Liefs Monica

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo....jij hebt ook een keer gescoord bij de kringloop: en nog een mooie pot ook nog!
Het staat zo leuk bij elkaar!
Dat heb je mooi gecombineerd.

groet Trijnie

It's me zei

Mooi gedaan...leuk hoekje zo...liefs Ria...x!

Marjon zei


Wauw een echte metamorfose en het past echt weer bij jou verzameling een prachtig hoekje....lieve groet Marjon

Hellen Van Tilborg zei

Zeker een mooi hoekje geworden. Ik herken het kringloop verhaal. En heerlijk als je zoiets scoort voor een paar euro!

Marjonel M zei

Goed gelukt, je kent het potje niet weer.

Liefs, marjonel

lia zei

Leuke en goedkope pot.
Daar word je toch blij van...

labrocasha zei

Hallo Christel,wat een creativiteit!
En ik moet zeggen ;het geheel is een PLAATJE!!!
Hartelijke groeten,Anita

Nancy Blaauwgeers zei

En zo heb je voor maar 2 euro een mooie pot erbij. Je hoekje is erg sfeervol geworden zo. Groetjes, Nancy

Housebythewaterhole zei

Hoi Christel, wat mooi is dat potje geworden, je ziet
je moet er echt door kunnen kijken hé... heb ook nog
enkele te behandelen spullen staan,je ziet er mag best
een tekening ofzo opstaan wordt ook mooi na het behandelen...ik zie er al naar uit om ook weer aan te slag te gaan !!
Nogmaals dank voor de felicitaties en een héél fijne week ook voor jouw !!
Liefs Kathy

Sober en Stijl zei

Mooi gedaan, past ook weer goed bij de rest, leuk sfeervol hoekje zo!

Liefs, Dorine

A place for my home zei

Dat is een heel andere pot geworden. Geslaagd project!

Liefs, Cynthia

Gerry zei

Hallo Christel,
Wat een prachtig potje is dat geworden en mooi met de dadeltak erop. En je nieuwe pot vind ik ook mooi, past allemaal zo mooi bij elkaar, het is echt een mooi hekje geworden.
Geniet ervan!

Liefs, Gerry

Room Seventeen zei

Wat een sfeervol hoekje!

Hann¥ zei

Hoi Christel,
Ik besproei het mos om de 2 dagen lichtjes en dan blijft het langer groen.
Liefs,Hanny

fo miento zei

Oh zo'n leuk potje, past nu bij de rest héél sfeervol hoekje.
Grtjes Mien

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Die pot is echt zo mooi geworden en staat in een leuke stijlhoek zo! Fijn weekend!

Er is een fout opgetreden in dit gadget