zondag 16 november 2014

Inspiratie....

Ik wind er geen doekjes om , ik ben fan van de hoffzige stijl.

Wat vinden  jullie van de nieuwste items van Hoffz.( gezien bij de wilgengaarde.nl)
Het zijn oude ornamenten op een roestig betonijzer geplaatst.
Ik vind ze wel leuk staan in een groepje .
Omdat het steeds om unieke stukken gaat hangt er ook een toch zwaar prijskaartje aan.
Winkels in de buurt zijn er niet dus......



Ik vroeg manlief of hij niet ergens betonijzers had liggen , ik had wel een ideetje.


Ik had nog twee ornamentjes liggen en heb gevraagd er een voetje onder te plaatsen.
Hij heeft genoeg afval van andere projecten liggen.
Voilà , nu heb ik ook een look a like .
Of toch iets dat er op lijkt



Zo zie je maar het hoeft echt niet duur te zijn .
(Oepsie , ik zie net dat de steel van mijn bezem achter de tafel staat , tja poetsen moet ook gebeuren hè .)

Liefs , Christel

Nieuwe volgers ,welkom in our place en bedankt ook voor de leuke reacties iedereen .
Ah , ja ,ik ben ook begonnen aan een nieuw project (EINDELIJK) of het is te zeggen , het is besteld in het naaiatelier....
Benieuwd? Hou dan ons blog in de gaten.......

35 opmerkingen:

Marjon zei

Super goed idee Christel en ik vind dit veel leuker als een echt merk want tegenwoordig vragen ze prijzen die echt niet meer normaal zijn. Het is echt prachtig geworden en past mooi bij jou interieur. Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe project....fijne zondag en lieve groet Marjon

Gerry zei

Hallo Christel en Jilly,
Heet zoiets niet van een nood een deugd maken.
Ik vind het hele leuke elementen geworden.
Ik heb gezien dat ze bij Riverdale bepaalde dingen namaken, vooral de kloskandelaars en de Indiase potten van Hoffz. En ze doen voor de prijs niet onder. Het is gewoon belachelijk zo duur, je betaalt het hout niet, maar het merk.
Gelukkig hebben jullie een handige man en vader en ben je weer blij met een paar mooie elementen.
Ik vond het wel leuk om te lezen dat je de/een kast niet zwart mag maken. Ik zou hem maar te vriend houden voor wat hij wel doet!

Veel liefs, Gerry

Home and Lifestyle zei

Ik vind Hoffz ook erg mooi, maar ben meestal niet bereid om de gevraagde prijzen ook daadwerkelijk te betalen. Dan zijn deze oplossingen des te leuker ;-). Ik heb hier vier kandelaren staan, drie van Xenos en een van Hoffz maar eerlijk gezegd weet ik nu zo niet welke waar vandaan komt. Dus op het oog is er ook niet eens zoveel verschil (maar wel in prijs).

Dit staat heel sfeervol, wat een goed idee!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Nou wat leuk zeg ...!!...mooi gemaakt....fijne zondag liefs Ria...x!

Mirjam zei

Hoi Christel, ik vind de Hoffz spullen wel heel mooi, maar veel te duur. Dus als je dan zelf een look-a-like maakt dan vind ik dat echt helemaal fantastisch. Veel beter en leuker dan die dure items, waar dan de naam aan hangt... en waarvoor je betaalt...
Ik wens je een heel fijne dag,
Liefs,
Mirjam

Marjonel M zei

Hoffz,ik vindt niet alles mooi maar ik ga dan voor de wat grotere spullen en spaar er dan ook voor.

Je ornamentjes zijn heel mooi..Ik ben benieuwd naar je nieuwe project.

Fijne dag!
Marjonel

inge van der sanden zei

Eerlijk gezegd vindt ik jouw ornamenten unieker hoor...die andere zie je overal staan, maar die van jouw...daar is er maar één van...dat noem ik uniek.
En wat een pracht idee...SUPER GAAF hoor Christel.
Geniet ervan.

Groetjes,
Inge, my choice

Nancy Blaauwgeers zei

Wat een ontzettend goed idee van je Christel. Ik ben ook dol op de spullen van Hoffz, maar ik vind het ook best prijzig. Als ik nu eens een keer een heleboel geld over heb, wil ik een paar mooie kruiken kopen, een leuk hoekje bij elkaar, maar tot die tijd blijft het bij dromen, vrees ik.
Groetjes, Nancy

mandy zei

Erg leuk gedaan zo! ik ben er zelf ook erg fan van om op zo'n manier leuke dingetjes te maken. Het is unieker dan uniek en stukken goedkoper. Hoffz is héél gaaf, maar de prijzen zijn minder gaaf. Hele leuke oplossing dus! een inspiratiebron voor anderen :)\

groetjes,
mandy

Het Moonhuis zei

Leuk, iets wat je op een statief zet, wordt meteen een waar kunstwerk! Zelf maken is ook veel leuker!
Ach als je niks had gezet van die bezemsteel had ik m niet eens gezien hoor ;-)

liefs Monica

Room Seventeen zei

Wat een leuk idee, mooi gedaan!

Room Seventeen zei

Christel, ik vergeet je helemaal te bedanken voor je lieve berichtje op mijn blog.

Anneke zei

Wauw wat een leuk idee. Zo zie je maar het hoeft niet veel te kosten. En dit is veel leuker vind ik. En je bezemsteel is echt een zoekplaatje hoor.
Nog een fijne avond.
Liefs Anneke

Hann¥ zei

Ik vind hoffz ook erg mooi maar ook te prijzig.
De hoffz items die ik heb waren alle tegen een heel aantrekkelijk aanbod te koop.
Je hebt een paar hele mooie items erbij en nog eens veeeel goedkoper dan hoffz ;-)
Liefs,Hanny
p.s benieuwd waar je mee bezig bent

Housebythewaterhole zei

Christel ???? Waar woon jij ergens....haha
jouw ornamenten zijn super hoor...gewoonweg
prachtig...Hoffz vind ik super...ik wind daar geen
doekjes om.... alleen kan het niet altijd van Hoffz komen..hihi...dus daarom wil ik graag weten
waar je woont ?? Grapje hoor...supermooi en die
bezemsteel had ik nooit gezien !!
héél fijne zondagavond nog
en alvast een super week
Liefs Kathy

Athomebymy zei

Ze zijn héél mooi !!! Voor mij hoeft Hoffz niet , er zijn zoveel andere mooie spullen te vinden ...

Liefs Petra

De Meidenmuts zei

Wauw...wat een leuk idee.
Leuk om zoiets zelf te maken...je hebt er dan soms ook meer plezier van!
Heel mooi gedaan! Zo zie je maar weer, het hoeft niet duur te zijn.

Groetjes Anita

What's in a day zei

Jij ziet gewoon iets leuks en je man maakt het, dat is nu juist zo
leuk bij jullie.
Het hoeft niet altijd duur te zijn soms moet je gewoon je fantasie gebruiken, ik vind het super geslaagd hoor.

Lieve groetjes, Eefie

Bonjade zei

Hoe creatief en handig zo'n man.
Vind ze echt stijlvol geworden.

Fijne avond

Liefs

Huize Vizzini zei

Goed opgelost. Zo zie je maar, als je een beetje creatief bent dan hoeft het niet altijd duur te zijn.
Liefs Patricia.

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Leuk dat je zo'n inspiratie kreeg met dit moois als resultaat!

lia zei

Ze zijn erg mooi geworden. En de een wil alleen maar hoffz, en de ander doet het niets.
Je kunt in ieder geval zeggen dat het iets van jou is ;-))

De Witte Lanteern zei

Wat een handig koppel zijn jullie: jij het idee, hij de uitvoering. En zo maken jullie toch steeds de mooiste dingen! Ik vind ze super geworden, deze kleine kunstwerken. En betaalbaar... (eigenlijk onbetaalbaar, want deze zijn door je manlief gemaakt, geeft toch veel meer(emotionele)waarde!!).
liefs, Peetje

Alie zei

Vind ik ook veel leuker, niet zomaar alles kopen wat weer nieuw in de winkels staat, gewoon zelf iets proberen te verzinnen. Super!

Joke zei

Nou dat doe ik ook hoor iets maken wat op Hoffz lijkt zo blijft het tenminste leuk en betaalbaar en je kan nog eens snel wisselen met je decoratie.
De ornamenten zijn heel leuk geworden.

Groetjes Joke

Thuisgeluk zei

Heel mooi hoor, wat goed bedacht.
Jou exemplaar is pas uniek..
En je brengt me op ideeen.

Groetjes Roos

La Blomst-Living zei

Hoi Christel, ontzettend leuk dat jullie zelf iets in elkaar hebben gezet! Echt mooi geworden hoor. Nu genieten jullie er misschien nog wel meer van!
Liefs, Linda

eigen thuis zei

Je ornamenten zijn erg hoffzig:-) mooi geworden. Leuk toch om er een eigen draai aan te geven.

Liefs Gonda

Home is where the heart is zei

Dit vind ik eerlijk gezegd veel mooier en zeker omdat je het zelf bedacht hebt, leuk is dat he :))
Fijne avond

grtzz Brigitte

van alles wat in huis en tuin. zei

Leuk gedaan zeg: zo zie je maar weer, het hoeft niet altijd zo duur te zijn!
Ik heb een paar dingen van Hoffz maar dat waren kleinigheidjes. De andere dingen zijn me veel te duur, hoe mooi ik het ook vind!
En de bezemsteel: waar staat ie dan??

groet Trijnie

inro soor zei

wat heb jij toch een mazzel met zo,n man!!maar eerlijk is eerlijk jij hebt het verzonnen:) echt super!
groetjes, inge

Onder de rieten kap zei

Supergoed idee, ik vind ze heel mooi geworden, zo zie je maar met creativiteit kom je er ook! Ik vind ze echt helemaal hoffzig!
Groetjes, Yvonne

Sober en Stijl zei

Mooi gedaan, je moet er maar net op komen om het zo te doen.. Top!

Marijke zei

Helemaal geweldig zoals bij velen van ons past Hoffz niet in onze portemonnee en ja zo zelf gemaakt is het echt een kunstwerk!
groetjes van Marijke

Anoniem zei

Prachtig zo die ornamenten! Die tafel is zo mooi, dar doorleefde en die kleur, zelf gedaan? of zo gekocht?

Er is een fout opgetreden in dit gadget