zondag 23 november 2014

Mooiste showroom

Dankzij mijn allerliefste schattebol waren we uitgenodigd in het bedrijf T&T design, hun concept is te werken aan comfort, design, gezelligheid en duurzaamheid.
Alles wat ze verkopen is onder eigen label.

Ze hebben een prijs gekregen voor snelst groeiend bedrijf en mooiste showroom in België
En ik moet eerlijk zijn.....het was prachtig! Dit wou ik toch graag met jullie delen

Voor alle duidelijkheid, de showroom is echt binnen en niet in openlucht!

Ze hebben een binnenkoer proberen na te maken, wat duidelijk geslaagd is !!!!






Deze lap is echt super mooi, modern en landelijk tegelijk 











De binnendeuren halen ze van op bouwwerven, wat mij op ideeën brengt,
en waarschijnlijk heel veel mensen ook wel in hun huis willen hebben


het zicht van boven naar beneden 


Ze hebben een webshop, voor de geïnteresseerden, 
en binnenkort ook winkels in Knokke, Diest, Kortrijk en Wijnegem.

Voilà, dat is weer eens iets anders dan wij gewoon zijn, ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.
dank u, lieve lezers voor de leuke reacties.
GROETJES, JILLY



21 opmerkingen:

Esther zei

Fijn om zo even mee te kijken. Bijzonder hoor.
Groetjes, Esther

Onder de rieten kap zei

Dat ziet er heel erg gaaf uit daar, leuk om zo mee te kunnen genieten. Ik heb een paar hele mooie dingen gezien!
Groetjes, Yvonne

inge van der sanden zei

Het lijkt inderdaad net buiten...mooi zeg.
Fijne Zondag nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Huys 50 zei

Ohh dat was vast genieten, prachtig en zo groot en vooral...mooie spullen !!

Groetjes Dicky Marie

Home is where the heart is zei

Dat ziet er super uit zeg!! Snap heel goed dat je genoten hebt en vooral ook ideeen op hebt gedaan
Fijne avond
lieve groet Brigitte

Home and Lifestyle zei

Wat hebben ze hier een mooie sfeer weten aan te brengen! Ik geloof dus maar al te graag dat je hier van genoten hebt!

Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Jilly,
Wat leuk dat je ons even meenam bij deze binnenkijker... Wat een mooie spullen. Vooral de stoere houten tafels, kasten en banken vind ik heel erg mooi....
Ik wens je een heel fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
Liefs,
Mirjam

Sober en Stijl zei

Mooi concept, prachtige spullen zie ik voorbij komen!

Danielle van Heusden zei

Wat ziet het er mooi uit! Het lijkt echt net buiten!
Heel veel sfeer! Leuk dat je ons mee liet kijken!

Liefs Daniëlle
( thofhuisje.blogspot.nl )

Gerry zei

Oh, wat een moois laat je ons zien, Jilly!
Wat ben jij een bofferd zeg om daar te kunnen kijken.
Leuk dat je ons liet meekijken!

Liefs, Gerry

Het Moonhuis zei

Prachtig, ik kan daar dan ook echt altijd enorm van genieten. Leuk dat je dit ons laat zien!

Liefs Monica

It's me zei

Wat een mooie winkel.....prachtig zeg...!...fijne week liefs Ria....x!

What's in a day zei

Wat bijzonder om daar binnen te kijken, je boft maar dat dit via je man kon!!!
Het ziet er allemaal heel sfeervol uit en zo te zien doe je daar genoeg inspiratie op!

Lieve groet, Eefie

De Witte Lanteern zei

Heel mooi. Het lijkt inderdaad soms net buiten.
Liefs, Peetje

De Meidenmuts zei

Het lijkt inderdaad of het in de openlucht is. Wat zullen jullie genoten hebben!
Het ziet er heel sfeervol uit!
Prachtige deuren zie ik daar staan!

Groetjes Anita

inro soor zei

inderdaad prachtig!
groetjes, Inge

eigen thuis zei

Dat was vast genieten, het ziet er prachtig uit!

Liefs Gonda

Thuisgeluk zei

Het is een hele sfeervolle showroom..
hier kun je heerlijk rondsnuffelen..

Groetjes Roos

Thuisgeluk zei

Het is een hele sfeervolle showroom..
hier kun je heerlijk rondsnuffelen..

Groetjes Roos

La Blomst-Living zei

Die binnenkoer is wel heel erg mooi geslaagd. Leuk dat je daar mocht kijken (en wij ook)!
Liefs en een fijne dag! Linda

De Meidenmuts zei

Ik snap wel wat je bedoelde, hoor! Hi...hi...
Soms lees ik iets van mijzelf terug en betrap me dan op spelfouten oeps.....dan is het soms een tijdje geleden en kan ik het dan niet meer veranderen.

Groetjes Anita

Er is een fout opgetreden in dit gadget