zondag 30 november 2014

Woodlover




Wat een titel denken jullie zeker.

Mijn man heeft er een hobby bij , haha, hij komt thuis met de gekste houtstronken die hij op zijn wandelingen met hondje Jay tegenkomt.
Of gaat bij mensen zoeken naar houtafval ( gelukkig ben ik daar niet bij)

Vorige week was het weer zover , komt hij binnen met een grote tak , helemaal hol vanbinnen .
Vraag ik hem : Wat heb je nu weer mee? Antwoord hij: Ga ik een lamp van maken.
Een lamp , met dat rotte hout ?

Dit was de houtstronk



Moet je kijken wat hij er van gemaakt heeft , voorlopig een lampenkap van een andere lamp gehaald .
Weer onbetaalbaar mooi.
Hier een paar plaatjes....




Hij heeft er een metalen voet onder gezet en volledig behandeld tegen houtworm.
Hij ziet inderdaad wat ik niet zie , van rot naar hot :)))


En zoals altijd , dank je wel voor de lieve reacties en nieuwe volgers welkom op ons blog.
Op naar de 100.

Liefs , Christel

34 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Nou ja zeg.....jouw man heeft er inderdaad een hobby bij. Kan hij hier ook niet even komen:))
Helemaal top!!
Ben benieuwd met welke verassing hij de volgende keer mee naar huis komt :))

Groetjes Anita

inge van der sanden zei

Nou...jouw man heeft er ook oog voor hoor...niet te geloven...wat een mooie lamp is het geworden...
Fijne Zondag nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Ohhh...dit is echt gaaf!! Zo'n man moet je koesteren en vaak laten wandelen hihi. Want dit is een lamp, uniek in haar soort!

Liefs, Ingrid

knibbel knabbel knuisje huisje zei

Prachtig!!!

Home is where the heart is zei

Voortaan maar blind vertrouwen die man van je, wat een gave lamp zeg!!
Wij hebben een kater die Jay heet :))
Fijne avond
lieve groet Brigitte

What's in a day zei

Je man heeft houten (gouden) handjes hoor, het idee om dit te maken van die zo op het oog lelijke stronk:) Hij mag je vaker verrassen natuurlijk, heel erg mooi en origineel.

Lieve groetjes, Eefie

Anneke zei

Oh wat mooi. Voorlopig heb jij er een geweldig uniek stuk bij. Wat kun je daar dan blij mee zijn he?
Lieve groet van mij,
Anneke

Housebythewaterhole zei

Voor wie zou die nieuwe hobby van je man nu het leukst zijn??? voor jouw of voor hem...hahaha....
prachtig gewoon wat hij van dat stuk hout gemaakt heeft... een prachtige lamp !!! Ook je schaal is prachtig gedecoreerd...alleen moet ik nu eventjes uit de zetel om mijn schaal te gaan "verbouwen "
héél fijne zondagavond nog
Liefs Kathy

lia zei

Dat is echt een mooie lamp geworden, en orgineel...

Huize Vizzini zei

Dat heeft hij maar mooi voor elkaar gekregen. Mooi hoor!
Liefs Patricia.

Hann¥ zei

Nu heb je een hele mooie unieke lamp ;-)
Je moet er maar oog voor hebben hoor!
Liefs,Hanny

Marion van Wijk zei

Zo dat is niet gek zeg! Inderdaad van niets naar iets, ziet er goed uit!
Groetjes, Marion

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Hij heeft er oog voor, stoere lamp zo!

Huys 50 zei

Oh ik herken dit wel ik sleep ook alle oude stronken mee naar huis...liggen overal in de tuin maar ook in huis.
Ik bewerk ook wel stammen met bijteltjes en maak er zo ornamenten van.
De natuur heeft prachtige spullen maar je moet er zelf nog net even iets mee doen.

Groetjes
Dicky Marie

van alles wat in huis en tuin. zei

Je moet het ook maar zien in zo'n stuk hout! Hij heeft er dus echt oog voor: vertrouw hem de volgende keer nou maar want hij weet er iets fantastisch van te maken!

groet Trijnie

Room Seventeen zei

Mooi!!

Nancy Blaauwgeers zei

Nou jouw man heeft er wel kijk op hoor. Hij heeft er een hele leuke lamp van gemaakt. Bofkont ben je met zo'n man.
Groetjes, Nancy

De Witte Lanteern zei

Heeft hij niet stiekem een cursus 'grafische vormgeving'gevolgd? Hij heeft er echt oog voor om van niets iets te maken. Die moet je koesteren, zo'n manneke...En vaak het bos insturen, hihi
Liefs, Peetje

Het Moonhuis zei

Superleuk geworden, echt leuk dat je man op zoek gaat en meedenkt!!

Liefs Monica

Tineke zei

Wat een prachtige lamp heeft je lief van die oude tak gemaakt. Ik vind hem geweldig! Geef je de complimenten aan hem door? :-)

La Blomst-Living zei

Bofferd! Die man van je heeft een super hobby. Hij heeft er echt wat moois van gemaakt. Geniet er maar van!
Liefs, Linda

Gerry zei

Dat is nou de man met de gouden handen. Wees zuinig op hem!
Maar de lampenvoet is wel heel erg mooi.
Eerst dacht ik nog even: en al die beestjes die erin huizen?
Geen zorgen meer!
Geniet ervan, het licht geeft vast een hele mooie uitstraling op het hout.

Liefs, Gerry

Janny zei

Nou dat is een leuke lamp zeg, en helemaal uniek!
Laat hem dus in het vervolg maar lekker zijn gang gaan, hij weet wel wat hij doet, hoor!
Veel plezier ermee!
Janny

Alie zei

Geweldig, wou dat mijn man een woodlover was, hahahaha. Hartstikke leuk!

Onder de rieten kap zei

Wauw, die is gaaf geworden! Je moet er maar op komen, wat zul je gek hebben staan kijken toen hij klaar was, ik vind hem echt prachtig!
Groetjes, Yvonne

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Mooi, creatief en uniek.

Echt een geweldige lamp geworden.

Fijne dag en lieve groet,

Loes

Marijke zei

Geweldig als je een man hebt die een creatieve gave heeft.
Wat een pracht van een lamp.
groetjes van Marijke

Thuisgeluk zei

Heel mooi, je hebt er mooie foto's van gemaakt..

Groetjes Roos

Marjonel M zei

Dat is echt een mooie lamp geworden. Jouw man heeft er wel oog voor.

Liefs, Marjonel

Marjon zei

Van zulke mannen houden vrouwen toch....hihi...wat is de lamp prachtig geworden en je had geen mooiere in de winkel kunnen vinden. Hij heeft werkelijk een pluimpje verdiend en laat hem maar vaak gaan wandelen hihi....lieve groet Marjon

Algodão Tão Doce zei

Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
Siga-me e pegue o meu selinho!!!

Obrigada.

Beijos Marie.

inro soor zei

ik zou zeggen: nooooiiiit wegdoen deze man!!!!!!! hahahahaha wat een topperd, hij is geweldig gaaf! verkopen, wordt vast een goede handel:)
groetjes, Inge

Sober en Stijl zei

Wat een originele lamp, dat heeft hij super gedaan!

lia zei

Haha, ik ben nog niet zo lang actief met instagram. Maar nu met een nieuwe mobiel heb ik er weer een hobby bij.

Er is een fout opgetreden in dit gadget