woensdag 17 december 2014

Dubbele kerstpret

Vandaag een dubbele portie garcyasplace, namelijk een post van mij en ééntje van Jilly die letterlijk dol is op kerst.

Laat ik beginnen met mijn verhaal
Vorige post vertelde ik jullie dat ik eindelijk iets mocht afstrepen van mijn verlanglijstje.
en laat dit nu net voor kerst gebeuren.Hoera !!
Jullie moeten weten dat ik absoluut niet kan naaien , laat staan een knoop aannaaien .
Overal lees ik over mensen met dit fantastische talent .... ik heb het niet , jammer
Daarom heb ik de nieuwe overgordijnen maar besteld bij iemand met kennis van zaken.
Zo was het eerst


Voor

 En nu is het zo
Na

Na
Ik wou absoluut in de zithoek gebruik maken van houten jaloezieën met een donkere ladderband.
Dit heeft zo'n mooie lichtinval en ook geen inkijk van op straat.




Het zijn linnen gordijnen, toon op toon met de muur,
Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe aanwinst ,al heeft het een aardig duitje gekost.
Ik was de vanillekleurige zo zat ....
Dit word voor mijn man en ik , ons kerstcadeautje aan elkaar ....of toch vooral voor mij




Hier een glimp van de kerstboom ....
En hier is het aan jou, Jilly mijn kerstmis girl

Inderdaad ik , Jilly G, ben werkelijk verslaafd aan kerstmis, mijn cadeaus waren  vorige maand al klaar om af te geven. Ik heb al verschillende kerstfilms gezien, en de kerstmuziek komt hier bij iedereen de spuigaten al uit ^_^

Ik ben HELEMAAL Ge, jingle  bell 'd
Hier is hij dan een echte boom, en dan versieren
 Een hoop lampjes erin
Daarna een hoopje ballen, sterren en andere bomen




 En dan als laatste, maar zeker niet onbelangrijk, de cadeaus eronder
Ook hier en daar zijn er in huis hoekjes omgetoverd tot kersthoekje.



Wij wensen jullie allemaal een zalige kerst toe, met zeer toffe mensen rond je heen, super lekker eten (veel eten), lekkere drankjes, leuke cadeaus, maar vooral dat je gelukkig bent .

Jilly & Christel

Ps: alvast ook een gelukkig nieuwjaar ^_^


31 opmerkingen:

Alie zei

Heerlijk even genoten bij jullie allebei!!

inge van der sanden zei

Wat een mooi Kerstcadeau geven jullie elkaar...mooi hoor linnen gordijnen.
de Kerstboom is ook al zo mooi....heel sfeervol.
Jullie ook hele fijne dagen, en alle goeds voor 2015.

Groetjes,
Inge, my choice

mandy zei

Je gordijnen zijn prachtig!! Heel mooi, geeft een echte warme sfeer zo! En leuk he, een kerstboom mét kado's eronder. Hier moeten ze nog gekocht worden ;)

Geniet er van dames!
Liefs,
Mandy

De Meidenmuts zei

De gordijnen hangen mooi! Ik moet ook nog om nieuwe gordijnen gaan. Ik heb ook besloten dat het linnen gordijnen worden.
Leuk dat we even binnen mochten kijken en Jilly...je hebt prachtige kerstdecoratie's aangebracht. Wat gezellig als je de pakjes zo bij de boom ziet liggen :))
Ik wens jullie ook fijne dagen en ook een gelukkig nieuwjaar met weer veel inspiratie!

Groetjes Anita

Huys 50 zei

Ja hoor dat staat echt veel mooier deze kleur gordijnen !!
Dus jullie geven elkaar nieuwe gorijnen voor Kerst,hihih ja ik moest er even om lachen ;-))
Gezellige boom,leuke kado's eronder wat wil een mens nog meer.
Geniet er van.

Groetjes
Dicky Marie

What's in a day zei

Dat is genieten met de nieuwe gordijnen, heel mooi in combinatie met de jaloezieën.
Een prachtig cadeau voor elkaar.
De sfeer is goed met al dat mooie groen en de prachtige boom, geniet samen met elkaar van een prachtig kerstfeest.

Lieve groet, Eefie

Athomebymy zei

En ook wat heerlijk dat jullie die passie kunnen delen .... ik hoop dit ook ooit met mijn dochter te kunnen doen !
Fijne kerstdagen !

Liefs Petra

Home and Lifestyle zei

De gordijnen vind ik heel erg mooi, Christel...een hele mooie kleur ook. Ze matchen prachtig met de houten jaloezieën. Hier hangen ook nog lichte gordijnen. Ik twijfel echter over linnen, omdat dat ook makkelijk verkleuren kan en wij aan de kant van de woonkamer de hele dag zon hebben (als ie tenminste schijnt ;-)).

De kerstboom staat er heel sfeervol bij, Jilly. Gezellig met al die cadeaus onder de boom. Wij vieren kerstavond ook met cadeautjes, ik heb er nu al zin in. Niet zozeer om de cadeaus, maar vooral voor de gezelligheid omdat we dan allemaal thuis zijn.

Ik wens jullie met elkaar hele sfeervolle feestdagen toe en een bijzonder en vooral gezond 2015.

Liefs, Ingrid

Woon Droom zei

Leuk 2 blogs in 1 ! Mooie gordijnen, een hele verandering , daar ga je nog erg veel geniet van hebben denk k!
En jilly, ik hou ook zo van kerstfilms en liedjes, zalig gewoon.... Alleen de pakjes daar ben ik altijd maar mee bezig op het laatste moment 😄
Heel erg fijne feestdagen voor jullie maar dag zal zeker wel lukken bij jullie denk ik! Geniet ervan

Danielle van Heusden zei

Prachtige gordijnen! (hier hangen ook linnen-> nog steeds heel blij mee) daar zullen jullie samen vast van genieten! De combinatie met de houten jaloezieën vind ik ook top!

De kerstboom is ook heel mooi geworden'!!

Fijne kerstdagen!
Liefs Daniëlle

Het Moonhuis zei

Wat een verschil zeg, die gordijnen. Ik kan me voorstellen dat je hier superblij mee bent.
Hele fijne feestdagen Christel en Jilly, geniet ervan!!

Liefs Monica

lia zei

Wat een verschil.. Ik snap dat je daar helemaal mee in je sas bent. Ik vind het ook veel mooier.
En de boom vind ik ook mooi.
Fijne kerstdagen.

Liefs Lia

Marjon zei

Christel wat heb je prachtige gordijnen en ook de kleur is super mooi. De boom van Jilly is ook prachtig versierd en ik zelf ben ook in mijn nopjes om deze tijd van het jaar....Het ziet er echt allemaal heel sfeervol en gezellig uit en ik wens jullie allen ook hele fijne feestdagen en een heel gelukkig 2015...liefs Marjon

Esther zei

Prachtige kleur, die gordijnen. Wat kan het daar van veranderen, hè? En ja, de kerstsfeer. Heerlijk toch.
Groetjes, Esther

Home is where the heart is zei

Ziet er werkelijk super uit, de jalouzien en de overgordijnen :))
Heerlijk he die kerstsfeer
Fijne dagen alvast een geweldig 2015

lieve groet Brigitte

La Blomst-Living zei

Dat is een heel mooi cadeau, Christel! Daar heb je tenminste lang plezier van!
En Jilly, jij kan je in deze kerstperiode dus heerlijk uitleven, gezellige sfeer heb je ervan gemaakt!
Fijne dagen voor jullie gewenst en een heel gelukkig en gezond 2015!
Liefs, Linda

Mirjam zei

Hoi Christel en Jilly,
Die gordijnen en de jaloezieën vind ik prachtig. Ik heb hier in huis ook zulke jaloezieën hangen maar dan helemaal in wit. Vooral omdat ins huis toch al vrij donker is...
Je linnen gordijnen zijn een droom...
En die kerstboom, over dromen gesproken, wat een droom van een boom. Heel erg mooi staat dit, vooral met zo'n stapel cadeautjes er onder...
Geniet van de komende feestdagen, maar vooral, geniet van en met elkaar...
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Wat zul jij genieten deze dagen. Niet alleen van de kerstdagen, maar ook van je uitzicht naar buiten, echt mooi geworden zo!
Gezellig een kerstboom met pakjes eronder. Wat ben jij op tijd, knap zeg! Dat lukt mij meestal niet, dus ze liggen nooit lang, hihi.
Ik wens jullie een hele gezellige kersttijd en een heel mooi én gezond 2015!
Liefs, Peetje

Huize Vizzini zei

Super leuke post van jullie allebei. Prachtige gordijnen. Ze staan veel mooier dan de vanille kleur. Kerst...ik hou er ook van. Heerlijk samen zijn!
Jullie ook fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuw jaar.
Liefs Patricia.

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige gordijnen, de kleur is zo mooi! Wat zul je daar blij mee zijn, en de kerstboom ziet er super uit, zo gezellig met die pakjes er onder, ik wens jullie beiden een hele mooie kerst!
Veel liefs, Yvonne

eigen thuis zei

Een gezellige dubbele post! Mooi zijn de gordijnen en een geweldig kerstsfeertje. Hele fijne feestdagen.
Liefs Gonda

Mijn Stijl zei

Mooie gordijnen...lijkt nu heel anders. Past beter in het geheel.
Gezellige kerstsfeer bij jullie.
Wens jullie fijne feestdagen en een mooi, gezond en liefdevol 2015!

Liefs,
Anita

Benita zei

Prachtig, je huis! :)

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Mooi zeg, dat wordt extra genieten met kerst!

Sober en Stijl zei

Heel mooi de nieuwe gordijnen! heerlijk sfeer bij jullie.
Ik wens jullie ook hele fijne dagen!

Sassies Home zei

Leuke blog, ik ga je volgen en wens jullie een heerlijke kerst.

Lieve groet van Saskia

Joke zei

Heel sfeervol de raambekleding
En wat een gezellig kersthuis
Dat is heerlijk genieten.

Groetjes Joke

inro soor zei

super sfeervol weer!
bij alletwee:)

geniet er van he? en van elkaar natuurlijk;_)
groetjes, Inge

Housebythewaterhole zei

Christel héél mooi je gordijnen, kleur op kleur met je muren ...prachtig en ook de houten jaloezieën vind ik super mooi en gezellig ! Héél mooie kerstversiering heeft je dochter aangebracht !
Fijne Feestdagen
Liefs Kathy

ida zei

Hallo Christel en Jilly, wat leuk dat je reageerde op mijn blog .Wat een sfeervol huis heb jij Christel je gordijnen zijn echt heel mooi ook de kleur is erg mooi passend geheel zo .En dan die mooie kerstboom ze heeft mooi voor elkaar die Jilly leuk hoor ,ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2015 !
Liefs ida

Marijke zei

Wat mooi staan de gordijnen kan mij voorstellen dat je daar super blij mee bent. Wat een gezellig sfeertje heb je gemaakt met de versierde echte kerstboom! Hele fijne kerstdagen voor jou en familie en vrienden!
groetjes van Marijke

Er is een fout opgetreden in dit gadget