zondag 28 december 2014

Gelukkig nieuwjaar

Jilly en ik , wensen jullie ,  een  gelukkig en prachtig nieuwjaar toe.

Een nieuw jaar , bruisend en sprankelend , gezond en  vooral gelukkig.
Zorgeloos en prachtig.....




Aan alle lieve blogvriendinnen  , een inspirerend  en creatief blogjaar met veel tijd om te genieten van de fijne dingen van het leven.
Aan alle volgers en stille volgers , fijn jullie mee te nemen naar 2015!!










HAPPY NEW YEAR !!!!!
vanuit garcyasplace.

Lieve groetjes ,
Christel en Jilly
En tot volgend jaar .......

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Voor jullie allebei ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik kom heel graag op jullie blog en waardeer jullie trouwe reacties bijzonder. Ik hoop dat we elkaar het aankomende jaar weer op veel inspiratie en mooie foto's mogen trakteren.

Een fijne jaarwisseling!

Liefs, Ingrid

fo miento zei

Ook een gezond en gelukkig 2015 met heel veel blogplezier!
Maak er een mooi en gezellig eindejaar van!
Lieve grtjes Mien

Marjonel M zei

Jullie ook een heel mooi nieuw jaar met mooie foto`s en veel inspiratie.

Tot volgend jaar.
Liefs, Marjonel

Liesbeth zei

Ook voor jullie prettige eindejaarsfeesten.
En nog veel blogplezier in 2015!!

Fijne avond nog...

Liesbeth

Onder de rieten kap zei

Wat heb je toch een prachtig huis en een schitterende tuin, het is ontzettend leuk om jullie blog te volgen! Ik wens jullie een heel mooi en voorspoedig 2015!
Veel liefs, Yvonne

Kom Achterom zei

ooh wat is het toch mooi hé sneeuw helaas bij ons nog niet maar misschien komt het nog!
jij ook een hele fijne jaarwisseling
Yolanda

Mirjam zei

Lieve Christel en Jilly, het was me een waar genoegen jullie dit jaar te leren kennen en ik hoop nog heel lang van jullie blog en reacties te mogen genieten... dank je wel daarvoor lieverds...
Ik wens je een fijne avond en alvast een heerlijke jaarwisseling en alle goeds voor 2015,
Liefs,
Mirjam

It's me zei

Jullie ook een hele fijne jaarwisseling. Liefs van mij...x!

What's in a day zei

Voor jullie beiden alle goeds voor een gezond en gelukkig 2015.
Dank jullie voor de mooie posten en jullie lieve reacties, dat wordt heel erg gewaardeerd.
Tot volgend jaar.

Lieve groet, Eefie

Room Seventeen zei

Een gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst :-)

lia zei

Wens jou ook een heel mooi jaar toe.
Liefs lia

De Meidenmuts zei

Ook voor jullie, alvast een gezond en inspirerend 2015!

Groetjes Anita

Het Moonhuis zei

Hetzelfde voor jullie!! Een fijne en gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2015!!

Liefs Monica

inge van der sanden zei

Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015.

Groetjes,
Inge, my choice

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hallo Christel en Jilly,

Wat laten jullie ons genieten van de prachtige foto,s, mooie omgeving en het binnenkijken in jullie werkelijk prachtige huis. Ook in 2015 hoop ik weer te kunnen genieten van jullie mooie blogberichten. Een goede jaarwisseling en een heel gelukkig en goed 2015.
groeten Pauline

Janny zei

Ook voor jullie een mooi, gelukkig en gezond 2015!
Ik hoop jullie fraaie blog veel te bezoeken, volgend jaar!
Liefs,
Janny

Athomebymy zei

Voor jullie ook een gelukkig en gezond nieuw jaar !

Liefs Petra

Mijn Stijl zei

Wens jullie ook een fijne jaarwisseling en een mooi, gezond en liefdevol nieuwjaar!

liefs,
Anita

Hann¥ zei

Ik wens jullie met jullie dierbare een goede jaarswisseling toe en een mooi 2015!
Liefs,Hanny

Housebythewaterhole zei

Christel en Jilly, voor jullie ook héél fijne eindejaarsfeesten en al het beste voor 2015!!
Wat een prachtige foto's...héél mooi de foto
van het ondergesneeuwd terras en wat is je schouw
prachtig gedecoreerd !!!
héél fijne dag nog
Liefs Kathy

inro soor zei

van het zelfde!!!!!!!!!!!!
groetjes, Inge

van alles wat in huis en tuin. zei

Voor jullie ook een fijn eindejaarsfeest en alle goeds voor een nieuw blogjaar!
Mij kom je in ieder geval weer tegen want ik geniet enorm van jullie foto's en berichtjes....op jullie blog, FB of IG....haha, zo leuk vind ik jullie!

groet Trijnie

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Dat 2015 voor jullie maar een heel mooi nieuw jaar mag worden!

Er is een fout opgetreden in dit gadget