maandag 19 januari 2015

De houten bak

Tot mijn grote verbazing vond ik in mijn portemonnee nog een envelopje met de vermelding : "Gelukkige verjaardag."
Bij het openen van dit envelopje vond ik er nog geld in terug , van mijn mama gekregen , van maar liefst twee jaar geleden .
Wat een leuke vondst!!
Natuurlijk maalde dat door mijn hoofd wat ik er mee kon aanvangen ;
En laat ik nu net voor kerst bij Carla van landelijkensoberwonen.nl een mooie houten bak gevonden hebben.
Ik had ze al her en der zien staan in woonbladen en woonblogs.
 Ze had ze toen in verschillende maten en samen met mijn man hebben we een keuze gemaakt.
(het is te zeggen dat hij voortdurend in mijn nek stond te kijken naar het scherm en te zeggen : Oh ja , dat heb je nog niet , nogal een moeial hè)
Uiteindelijk was hij het die deze heeft gekozen ( hij vond de touwen errond zo mooi )
(lees: " Christelleke , deze moet je nemen .....)
Het is dan deze geworden :



In de bak heb ik houten kandelaars gezet met heerlijk geurende kaarsen van riverdale.


Vlug s'ochtends genomen voor ik naar het werk vertrek
Zo is mijn vergeten verjaardagscent weer mooi besteed , ik ben er weer eens blij mee.


Lieve groetjes
Christel

En laat ik iedereen nog eens bedanken voor de  altijd lieve reacties en de stille en nieuwe volgers welkom heten. Héél leuk dat jullie ons de moeite vinden.

40 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Wauw....helemaal af zo met de kandelaars erin!!
Echt een mooie bak met die touwen erom heen.

Groetjes Anita

Home and Lifestyle zei

Dit is een heel mooi exemplaar, ik heb er ook al wel eens naar gekeken maar meestal vind ik ze zo duur. Met de kaarsen erin staat het bijzonder sfeervol op tafel. Ik heb standaard zo'n enveloppe in mijn tas, met cadeaubonnen en verjaardagsgeld. Maar ik ben er te zuinig mee, want meestal is het nog niet op als mijn volgende verjaardag zich weer aandient hihi.

Fijne avond! Liefs, Ingrid

Nancy Blaauwgeers zei

Dit is wel een heel mooi exemplaar. Staat sfeervol zo met de mooie kandelaars erin.
Groetjes, Nancy

inge van der sanden zei

Hihi...nou zo lang zit mijn verjaardagsgeld niet in m'n tas hoor..is meestal dezelfde week al op.
Ook toevallig...ik heb vorige week ook zo'n bak gekocht...en weet dus hoe mooi ze zijn...
Sfeervol zo met je kandelaren...

Fijne Avond,
Inge, my choice

Room Seventeen zei

Leuk zo' n envelopje met geld! Mooie stoere bak!

Carola van Vliet zei

Ik had je blog nog niet gelezen, tot vandaag want ik zag op mijn site dat iemand had doorgeklikt vanaf jouw blog naar mijn website. De bakken zijn inderdaad erg mooi! Liefs Carola

It's me zei

O nee...!!..wil hem niet zien...!!..ben jaloers zeg het maar eerlijk...!!!...hihihihihi...hij is gaaf en stoer...!!..ik wil er ook zo graag een....!...geniet er maar lekker van liefs Ria....x!

Sanny zei

Fantastisch!!! Ik had dus via jouw site doorgeklikt. Helaas zijn ze nu uitverkocht. Ik zou er ook wel zo een willen. Je hebt inderdaad de mooiste uitgezocht.
Geniet er maar fijn van. T staat heeeeel erg sfeervol!!

Lieve groetjes,
Sanny

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Je hebt een pracht exemplaar gekocht en het touw eromheen vind ik super staan.
Staat heel mooi met de kaarsen erin.

Wens je een fijne week en lieve groet,

Loes

Marjon zei



Heel mooi Christel...een prachtig exemplaar en zo sfeervol met de kaarsen erbij...een fijn verjaardagscadeau...lieve groet Marjon

De Witte Lanteern zei

Dat zo'n enveloppe twee jaar lang in je tas zit...Knap hoor. Je hebt er een prachtige schaal voor uitgezocht, hij staat heel mooi met die kaarsen erin. En nu weer wachten op een nieuwe enveloppe...
Fijne week!
Liefs, Peetje

van alles wat in huis en tuin. zei

Jeetje, bofferd! Zo'n envelopje vind ik nou nooit in mijn portemonnee! Wat een goede besteding van je geld: een stoere bak hoor!

groet Trijnie

La Blomst-Living zei

Dat is nog eens een verrassing na twee jaar. Je of eigenlijk je man heeft een prachtig cadeau uitgezocht; daar zal je lang plezier van hebben denk ik!
Fijne avond! Linda

Huize Vizzini zei

Heeeel mooi. Heb de bak zelf ook. Zo sfeervol!
Liefs Patricia.

Marjonel M zei

Prachtige bak, je hebt je verjaardags centjes goed besteed.

Liefs, Marjonel

Anneke zei

Wat een heerlijke vondst in je portemonnee. Ik ben meteen ook in de mijne gaan kijken maar niets hoor hi hi.
Maar wat een mooie bak heb je gekocht. Ik heb hem vorig jaar van mijn man gehad. Dus hier staat hij ook te pronken. Heel veel plezier ermee hoor.
Liefs Anneke

Janny zei

Wat een leuke verrassing, zo'n achtergebleven envelopje met inhoud!
Ik vind je schaal mooi, ik heb hem intussen al op heel veel blogs zien passeren.
Die touwen zijn er inderdaad mooi omheen.
Veel plezier ermee, maar dat lukt vast wel!
Liefs,
Janny

Gerry zei

Leuk zo'n vergeten cadeautje!
Je hebt er een prachtige schaal voor gekocht. Mooi met dat touw erom heen.
En die mooie kandelaren!
Ik kan het me wel indenken, want ik wil ook perse goed weten hoe ik mijn verjaardagsgeld wil besteden.En ja, dan kan het maar zo even blijven liggen.
Heel veel plezier van deze mooie aankoop, Christel!

Liefs, Gerry

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Altijd leuk zo'n envelop en wat een mooie aankoop heb je gedaan!

mandy zei

Nou hij heeft een goede smaak hoor! de bak is prachtig, je hebt hem ook mooi gedecoreerd!

Fijne avond
Liefs,
Mandy

Diane van Duuren zei

Super mooie aankoop!
Staat ook nog bij mij op mn verlanglijstje :)

Liefs, Diane

Margo van Schaick zei

De houten bak ziet er prachtig uit en mooi gedecoreerd.
Gr, Margo

lia zei

Leuk zo' n enveloppe, maar ik denk niet dat het mij zou gebeuren hihi..
Meestal weet ik al snel wat ik ermee moet doen.
En je keuze is ook heel mooi.

Het Moonhuis zei

Hoe kun je zo'n enveloppe nou vergeten haha! Mooi hoor je bak, ik zie ze heel veel inderdaad, maar het is ook niet zo gek, hij is echt prachtig en je kunt m mooi decoreren!

Liefs Monica

Esther zei

Dat is nog eens een leuke verrassing. En dan met zorg iets moois uitzoeken, dat is extra dierbaar.
Groetjes, Esther

Housebythewaterhole zei

Christel, ik zag de bakken ook al vaak langskomen, en dan denk ik ...neen Kathy...niet doen...waar laat je die weer achter...haha...of misschien moet ik ook maar eens mijn portemonnee inspecteren ...:-) maar ik blijf ze suuuuper mooi vinden, wat staat de jouwe toch mooi met die kandelaars in...héél gezellig! Wat is het weer genieten van je mooie sfeerplaatjes....
fijne dag nog
liefs Kathy

Onder de rieten kap zei

Oh ik ben helemaal weg van die bakken! Wat heb je hem origineel en gaaf opgemaakt zo, echt supermooi! Die kandelaars zijn zo prachtig en heerlijke geurkaarsen kun je nooit genoeg hebben! Wat is jouw huis toch mooi als ik die foto's zie, hoop dat jouw huis een keer in de WLS komt, lijkt me zo gaaf!
Groetjes, yvonne

Mirjam zei

Hoi Christel,
Nou dat is nog eens boffen als je zo'n envelopje terugvindt...!!
En jullie hebben 'samen' een heel goede keus gemaakt, een prachtige stoere houten schaal is het! En hoe mooi staat dat met al die kandelaars er in...
Ik wens je een heel fijne dag,
Liefs,
Mirjam

Priscilla Spruijt zei

HAllo Christel én Jilly,

Bedankt voor het berichtje op mijn blog! Ik was nieuwschierig geworden naar jullie blog! Wat een mooi blog hebben jullie ook dit bericht over "de houten bak" is leuk om te lezen en de foto`s zijn zeer geslaagd :-)
Mooie eettafel heb je Christel bekende stoelen :-) Ik heb zelf ook dat soort stoelen gehad maar moest ze vanwege ruimte gebrek verkopen...

In mijn nieuwe blog bericht heb ik over die eettafel (met stoelen) geblogd misschien wel leuk om te zien?
En wat onwijs leuk dat u samen met uw dochter blogt!!
Ik ben volger!!

Groetjes, Priscilla


diybypepris.blogspot.com

Marja zei

Wauw wat een prachtige bak..ook met je kaarsen erin helemaal super!!

Lieve groetjes Marja..

What's in a day zei

Wat is het leuk als je een verrassing in je tas vindt, juist die vergeten cadeautjes zijn zo leuk.
Je hebt in ieder geval een heel mooi exemplaar gekozen, zo leuk ook dat je man dan lekker met je meegaat en ook mee kiest.
Hij staat hele sfeervol.

Fijne week en lieve groetjes, Eefie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super is hij en erg sfeervol zo met die kandelaars erin , zo is het nog eens leuk om wat te kopen hahaha geniet er maar lekker van een prachtig sfeervolle woning heb je ...lieve groet rosita

Nathalie Zegeren zei

Dat was dus twee keer een kadootje haha, die envelop. Erg mooi he, die bakken, mooi formaat is dit ook! Heb je erg leuk gedecoreerd zo, met die kaarsen en kandelaars, daar ga je nog heel lang van genieten! Liefs Nathalie

Sober en Stijl zei

Prachtige bak, je hebt je geld goed besteed, ik zou het ook wel eens leuk vinden om zo`n enveloppe te vinden..haha

Joke zei

Een goede keus heb je gemaakt,staat stoer zo met de kandelaars.

Groetjes Joke.

Marijke zei

Wat een mooie stoere bak, daar kan je heel veel leuk mee decoreren!
groetjes van Marijke

Huize Wisman zei

Wat een mooi blog hebben jullie! Bedankt voor het leuke berichtje en dat jullie volger worden. Ik was ook heel benieuwd naar jullie blog en het ziet er prachtig uit. Ga jullie ook zeker volgen!

Groeten,
Deborah

Marjan zei

Wat een vondst. Bij mij zou het ook niet zo lang blijven liggen. Weet altijd wel iets wat ik wil.....
De bak is inderdaad super. Ik heb er ook een. Hij verhuist regelmatig van plek want hij staat echt overal mooi.

Liefs, Marjan

Laura Van Empel zei

Prachtig!!

inro soor zei

zie je wel ik had nog helemaal niet gereageerd! mag ik een BAKje om in te kwijlen???? hij is SUPER!!!!!!!!!
hier kan ik enorm van genieten:))
groetjes, Inge

Er is een fout opgetreden in dit gadget