zondag 4 januari 2015

Mijn blogjaaroverzicht

24 februari 2014 werd onze blog geboren, toen deed ik het nog alleen.
Maar ,mama Christel stond er als de kippen bij om alles zo goed mogelijk op te volgen en te beleven.


Ik weet nog goed, ik kwam net binnen van een hele dag werken en mijn mama stond hier te springen dat we een eerste volger hadden en dat deze ging reclame maken op haar blog....GESPROKEN VAN TWEE GEKKE VROUWEN. Het was beter gefilmd voor op youtube, dan hadden we daar ook een hit te pakken ^_^
Deze volgster  was en is nog altijd Inge -> My Choice , zo'n populaire blogster die ons volgt, echt WAAuW
Bij deze nog eens bedankt.

In de maand April moet ik een overdosis inspiratie gehad hebben, 10 berichten in 1 maand, dat was misschien wel wat overdreven ( haha)

En dan op 16 Juni kwam ons Mama erbij, na 1sec vond ze het al niet leuk dat ze geen enkele reactie had.
Ik vermoed dat ze om het uur wel 1000 keer gekeken had.


De populairste post is Een hoffz of toch niet
Met +/- 500 pageviews 

Sinds Oktober zitten we op Facebook (Jilly) en Instagram(Christel)
Aan de rechterkant vind je onze link, zou ook leuk zijn als je ons daar ook volgt .

In 1jaar tijd kan er zo veel gebeuren, en we zijn zo trots.
Hopelijk blijft alles zo groeien en word ook dit jaar 2015 een knaller 
Dank u voor alles ....
Jilly

^_^




24 opmerkingen:

lia zei

De ene keer maak je gewoon veel meer posten dan anders. Ik probeer het altijd bij 4 in de maand te houden. Als iemand heel veel post lees ik het wel, maar reageer ik niet bij iedere post, en denk dat ze dat bij mij dan ook zouden doen.
Ga zo verder, met alles wat jullie leuk vinden.

Fijne zondag
Lia

Onder de rieten kap zei

Jullie hebben ook gewoon een heel mooi blog! Ik volg jullie graag en ik kijk uit naar jullie posten in 2015!
Groetjes, Yvonne

inge van der sanden zei

Hihi...ik had jullie wel springend willen zien, maar datzelfde gevoel had ik ook toen ik mijn eerste volger had, dat was Monica...jeee...dacht ik toen...Monica van het Moonhuis...introduceert mijn blog...ik was toen ook zo blij.
Leuk is dat toch, dat je een nieuwe blogster een zetje geeft.
Veel blogplezier in het komende jaar...

Fijne Avond,
Inge, my choice

Danielle van Heusden zei

Haha wat een leuke post zeg! Ik herken helemaal dat gevoel! :) ik hoop dat jullie nog heeel lang doorgaan want ik ben fan!!:)
Liefs Daniëlle

Happy Living zei

fijn dat jullie er zoveel plezier aan beleven :-)

Liefs, Debby

Home and Lifestyle zei

Ik ben blij dat jullie met bloggen begonnen zijn, want ik vind het elke keer weer leuk om jullie verhalen te lezen. Dus blijf vooral lekker doorgaan hoor!

Liefs, Ingrid

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Heerlijk om even terug te kijken in je blog verleen van het afgelopen jaar. Ik hoop dat we dit jaar weer enorm kunnen genieten van de mooie blogberichten en foto,s. fijne week, groeten Pauline

It's me zei

Leuk he bloggen...??...ik doe het bijna 6 jaar met Veel plezier...!.....liefs Ria....x!

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Wordt vast weer een heel mooi blogjaar!

Gerry zei

Heerlijk om iedere keer jullie blog te lezen!
En het is zo fijn als iemand je even in de picture wil zetten, maar eigenlijk gaat dat vanzelf.
En dat jullie het samen doen is natuurlijk ook heel leuk.
Elk je eigen stijl van schrijven en presenteren.
Ga fijn door en ik geniet!

Liefs, Gerry

Marijke zei

Allereerst de beste wensen voor 2015 en gefeliciteerd met je bijna blogjubileum!
Ja het is en blijft leuk om reacties te krijgen en volgers... af en toe denk ik weleens zou ik nog wel verder bloggen er kijken zo weinig mensen...
Het is fijn als anderen in het begin zeker reclame voor je maken.
Zelf vind ik de blogverhalen en foto's leuk om te zien en kijken wat ik allemaal heb gedaan zoiets als een fotoalbum en dagboek ineen.
fijne dag, groetjes van Marijke

De Witte Lanteern zei

Wij zijn ook blij dat jullie met bloggen zijn begonnen. Het is elke keer weer gezellig!
Hoop nog veel van jullie te lezen. Op een volgend mooi blogjaar!
Liefs, Peetje

Huize Vizzini zei

Wat gaat de tijd snel voorbij zeg! Ook al bijna weer een jaar. Ik vind het leuk om jullie posten te lezen hoor!
Liefs Patricia.

Home is where the heart is zei

Voor jullie ook de beste wensen en heel veel plezier en op naar het 2de blogjaar.
Fijne week
Lieve groet Brigitte

Athomebymy zei

Tof dat overzicht ... ik lees ook liever minder .. daarmee bedoel ik , ik volg ook blogsters die er dagelijks iets opzetten , en dan kan ik gewoon niet meer volgen , ik heb niet zoveel tijd om te lezen zo af en toe dat verrast nog ... al ben ik altijd graag komen lezen hoor , ook bij Jilly alleen ...
Over mijn luik .. ja ik wou het ook graag met de hogedruk doen , maar mijn man is bang dat hij de verfschilfers niet van zijn gras gaat krijgen ;-)

Liefs Petra

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja....geweldig om een eerste volger te hebben, ik herken het gevoel! Alleen heb ik hier niemand die met mij staat te springen, alleen iemand die zegt: leuk voor je!
Haha....dan zijn wij vrouwen toch wel anders hè!
Ik hoop voor jullie op een nieuw, leuk, inspirerend blog/FB/Instagramjaar!
Ik doe mee!

groet Trijnie

What's in a day zei

Wat vertellen jullie het humoristisch, zo leuk om de ervaringen te lezen, jullie zijn heel enthousiast en schrijven mooie stukjes waar ik altijd van geniet.
Dus ook 2015 zal door jullie vast heel mooi ingevuld worden hier op jullie blog.

Lieve groet, Eefie

De Meidenmuts zei

Oooh wat leuk...Inge heeft mij ook geintroduceerd in blogland. Ik weet nog goed dat ik die bewuste avond overuren draaide. Ik wilde iedereen waar ik een reactie van kreeg bedanken voor hun reactie! Dus ik zat om 1 uurs'nachts nog aan mijn pc.hi...hi...
Jullie hebben ook zo'n mooi blog en het leuke van jullie blog vind ik dat jullie met z'n tweetjes zijn.... moeder en dochter, hoe leuk is dat...
Meestal komt het zo uit dat ik twee posts plaats per maand.

Groetjes Anita

Anneke zei

Terugkomend van een vakantie in ons boshuisje ben ik eerst eens een kijkje gaan nemen bij iedereen. Ik ben blij met jullie gezellige blog hoor. Ja ik heb het ook dat reäkties je heel blij maken. Je krijgt ook een band mrt ëlkaar . We zijn allemaal met wonen bezig en kunnen bij elkaar terecht voor advies. Lieve groet Anneke

Mijn Stijl zei

Ook al bijna een jaar...ik ben ook bijna een jaar aan het bloggen.
Was al eens in 2009 begonnen maar ben toen in 2010 weer gestopt.
Heb lang getwijfeld of ik weer zou beginnen maar vind het tot nu toe nog steeds leuk.
Al heb ik door omstandigheden vorig jaar niet zoveel gepost als Ik graag had gewild.
En tja...het lukt mij echt niet om overal op te reageren.
Gewoon te druk met van alles en nog wat...
Veel plezier verder met het bloggen...en ik blijf jullie volgen hoor!

Liefs,
Anita

Mirjam zei

Hoi Christel en Jilly,
Jullie hebben samen een heerlijk blog en ook op instagram zie ik steeds de mooiste foto's... Facebook zal ik snel even kijken... Hartstikke leuk om zo even terug te kijken op het afgelopen jaar, lekker zo doorgaan want het is heel fijn om bij jullie langs te komen...
Fijne dag vandaag,
Liefs, Mirja

Housebythewaterhole zei

ja toch leuk hé dat bloggen, ik ben ook door Inge
"geintrocueerd" in blogland, en toen ging alles snel
hoor, veel hulp bij het zoeken naar vanalles en nogwat,het leuke contact met anderen en vooral je
passie delen ...
ik heb geen fb of instagram en met mijn full-time job
ga ik dat ook zo houden, ik wil graag mijn blog kunnen volgen en reageren en ik vrees dat het één of het ander zal verwaarloosd worden !
Véél blogplezier in 2015 en ik kijk alweer uit naar nieuwe sfeerbeelden !
héél fijne week nog
Liefs Kathy

Nathalie Zegeren zei

Hoi Jilly en Christel, jeetje wat gaat de tijd snel he, jullie zijn een leuk team zo hoor! Ik heb niet altijd tijd en zin om te bloggen, maar lees jullie posts altijd hoor! Nog een fijne week en ga zo door! Liefs Nathalie

Helena Van Borkulo zei

Hai,

Ik ga je blog volgen!

Groetjes
Helena


Er is een fout opgetreden in dit gadget