zondag 1 februari 2015

Een simpel bankje

Onlangs kwam ik thuis van het werk en had mijn allerliefste een kleine verrassing klaar voor mij.
Hij wist dat ik soms op zoek ging naar een houten verweerd bankje , en laat dat nu voor hem een beetje  een inspiratie zijn.
Met al zijn overschotjes maakte hij dit:



Het was een schattig ,lief, klein, houten, eiken bankje , weliswaar een beetje klein , daarom vroeg ik hem of hij er geen hogere pootjes kon onderzetten.
Met een diepe zucht vertrok hij weer naar zijn ateliertje achteraan in de tuin.
En nu werd het dit:

hier nog onbewerkt


mooi verweerd hout



Is het niet leuk geworden , de poten zijn versterkt met betonijzers, en door mezelf gewaxt.
Je kan het echt  ook overal kwijt .

 Lekker voor de haard.


Weer super content van wat mijn allerliefste uit zijn mouwen heeft getoverd....
Nu hoef ik echt niet meer te vragen wat hij daar allemaal doet in zijn ateliertje , laat de surprises maar komen :)))

Een beetje hunkerend naar de lente , wens ik jullie nog een fijne en vooral gezellige zondag.



Lieve groetjes ,
Christel

40 opmerkingen:

What's in a day zei

Ook al heb ik het vaker gezegd, die man van jou heeft gouden handjes...wat ontzettend lief dat hij dat voor je maakt en dan ook nog eens zo mooi!
Een heel mooi item waar jij weer mee kunt stylen.

Fijne zondag nog en lieve groet, Eefie

Marijke zei

Wat een pracht van een bank!
groetjes van Marijke

Huize Vizzini zei

Prachtig bankje. Ook een handige man in huis. Staat prachtig!
Liefs Patricia.

Marjonel M zei

Heerlijk een handige man in huis, wees er zuinig op ;-) Mooi hoor.

De Meidenmuts zei

Nou zeg......dat heeft hij toch weer mooi voor je gemaakt!
Helemaal top!
Laat de lente maar komen:))

Groetjes Anita

Esther zei

Wat een prachtig bankje! Jeetje, da's een leuke verrassing.

Home and Lifestyle zei

Ohhh, jij boft echt enorm met zo'n lieve en handige man! Ik ken dit totaal niet want mijn man houdt absoluut niet van klussen dus zulke ideeën komen totaal niet bij hem op.

Het bankje is super leuk geworden hoor! Geef de complimenten maar aan hem door ;-).

Liefs, Ingrid

inge van der sanden zei

Dat heeft je man mooi gemaakt...hij heeft er wel kijk op.
Leuk idee om met betonijzer te werken, is het net weer iets anders...complimenten hoor!
Fijne Zondagavond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Michelle L zei

Wauw jij boft maar met zo'n man. Erg mooie geworden zeg.
Leuk sfeertje zo op tafel met die bolletje, laat de lente maar komen!
Fijne avond.
Liefs, Michelle

Marion van Wijk zei

Echt een schattig bankje. Wat ontzettend leuk dat hij dat voor jou gemaakt heeft.
Groetjes, Marion

mandy zei

het bankje is echt heeel moooi!
Wat een geluk heb je weer zeg!

Liefs,
Mandy

linda zei

Wat een geweldig mooi bankje en zo lief van je man dat hij dat gemaakt heeft!!
Fijne avond!
Groetjes Linda

Danielle van Heusden zei

Wat lief van je man!
Heeft ie heel mooi gemaakt!
kun je weer heerlijk mee decoreren'!
Liefs Daniëlle

Het Moonhuis zei

Wat geweldig dat je man dit voor je maakt, zo handig om een handige man te hebben en deze hoogte is inderdaad beter ;-)

Liefs Monica

Housebythewaterhole zei

Christel wat mooi.... mijn man kan ook héél
veel...maar dit (nog) niet :-)
Wat is het super gezellig bij jouw en ja ik sluit
me aan, ik begin ook naar de lente te verlangen!!
héél fijne week
liefs Kathy

Joke zei

Weer zo`n handige man die alles kan.
Het is inderdaad een leuk bankje geworden en overal inzetbaar.

Groetjes Joke.

Room Seventeen zei

Mooi stoer bankje! En jaaaaa....laat de lente maar komen!

Liesbeth zei

Super zo een man in huis! De mijne is spijtig genoeg niet zo handig...
En wat verlang ik ook naar de lente,het kan er niet vlug genoeg zijn.
Fijne avond nog!

Liesbeth

Anneke zei

Heerlijk zo'n handige en lieve man. Wat een leuk bankje is het geworden. En de lente ja heerlijk.
Liefs Anneke

Gerry zei

Die man van jou moet je op heel hoge handen dragen en veel lievelingskostjes voor hem bereiden.
Wat een prachtig bankje maakte hij weer als verrassing.
En wat een leuke dingen kun je er mee doen!
Geef hem een groot compliment!

Liefs, Gerry

Brenda Schneider zei

Wat een leuk bankje heb je gekregen van je man, dat heeft hij weer mooi gemaakt.
Ik heb ook zo een handige man thuis, maar moet toch echt wel aan hem vragen of hij wat voor me wilt maken.
Maar als hij wat maakt is het ook heel mooi hoor :)
Veel plezier er mee
Groetjes Brenda

De Witte Lanteern zei

Die kanjer moet je koesteren! Op tijd z'n lievelingskostje maken en hem lekker vertroetelen. Haha, en anders laat je 'm deze reacties van de blogdames maar lezen. Supermooi gemaakt!!
En de lente...ik tel de dagen af...
Liefs, Peetje

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat heerlijk zo,n klussende man, en hoe herkenbaar als je heel graag nog een kleine verandering en die diepe zucht als gevolg. Het is prachtig geworden zuinig zijn op die klussende man en zijn eigen atelier, Leuk he, die lente bolletjes. Uitgebloeid kunnen ze weer dienst doen in de tuin. Dubbel genieten, jaar in jaar uit,
groeten Pauline

miranda nedermeijer zei

Wat ontzettend leuk!! Voor een krukjes verslaafde zoals ik echt een lust voor het oog Chapeau

Marjon zei



Een man naar wens...toch..hihi...maar hij heeft dit echt super mooi gemaakt en het staat zo leuk met het vachtje en gewei erop...en je schaal met voorjaarsbollen is prachtig...fijne dag en lieve groet Marjon

Marjan zei

Wat een leuk bankje. Inderdaad overal makkelijk neer te zetten. Wie weet wat voor verassingen je man nog meer voor je heeft.....

Liefs, Marjan

Nancy Blaauwgeers zei

Wat bof je toch met zo'n handige man. Het js een prachtig bankje geworden. Vind de sidetable waar je hem onder hebt staan ook geweldig. Groetjes, Nancy

van alles wat in huis en tuin. zei

Hoewel ik ook een handige man heb en ik daar heel tevreden mee ben.....mag ik die van jou eens lenen?? Of wil je hem zelf houden?

gr. Trijnie

It's me zei

Wat een gaaf bankje zeg !!...superrr !!...liefs fijne week van mij...x!

Onder de rieten kap zei

Jij boft echt met je man zeg! Dat is nog eens een verassing! Ik ben helemaal verliefd op je bankje, wat is ie mooi! Ik wil ook zo graag een bankje en krukje, mijn man heeft beloofd dat ie die gaat maken, maar meestal duurt dat dan nog maanden voor het er uiteindelijk komt helaas. Het staat zo mooi en je kunt er inderdaad alle kanten mee op zoals je laat zien, hij staat overal even mooi!
Veel liefs, Yvonne

Alie zei

Dat heeft dat mannetje van jou heel goed gedaan, laat maar lekker verder klussen!

Robust Posch zei

Super mooi gemaakt zeg, mag je trots op zijn op zo man!!

Zou je ook een kijkje willen nemen op mijn vernieuwde blog? (mijn webadres is ook veranderd en daarom moeilijk te vinden)

Liefs Lieke
robust-posch.blogspot.com

Huize Wisman zei

Wat een geweldig bankje heeft je man gemaakt. Super! Ook mooie sfeerplaatjes van gemaakt!

Fijne avond.

Groeten,
Deborah

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Wat fijn zo'n man die zich verstopt in zijn atelier en dan met zo iets leuks terug komt, geweldig leuk bankje!

inro soor zei

zucht.....................wat een MAN!!
groetjes, Inge

inro soor zei

zucht.....................wat een MAN!!
groetjes, Inge

Robin zei

Wat een prachtig bankje!
Je boft maar met zo'n handige man!
Ik heb me meteen bij jullie blog aangemeld :)

Liefs,
Robin

Anita r zei

Wat een ontzettend leuk bankje.
En wat ontzettend lief.
Fijn zo´n man.

gr. Anita

Anita r zei

Wat een ontzettend leuk bankje.
En wat ontzettend lief.
Fijn zo´n man.

gr. Anita

Laura Van Empel zei

Hoi christel en jilly...

Het ziet er mooi uit allemaal op jullie blog...erg sfeervol.

groet, Laura

hetlandelijkgebeuren.blogspot.com

Er is een fout opgetreden in dit gadget