vrijdag 20 februari 2015

Gelukstreffertjes

Jaja ,het is alweer een post over een kringloopvondst ( glimlach)
Ik val hiermee wel een beetje in herhaling maar het is toch zo leuk om te doen.
Waarom nu een gelukstreffer , wel .....
Ik had op die bewuste maandagochtend een beetje zitten surfen op het net en had bij huize Vizzini ,
een leuke lepel gezien waar je een waxinelichtje kon in doen.



Natuurlijk ben ik niet de enige die webshops bezoekt en na veel aarzelen ,natuurlijk, allemaal verkocht , wat jammer.
Met dat idee in mijn hoofd ging ik  in de namiddag op mijn eentje naar de kringloop .
Dit vond ik daar:
een houten kandelaar

en een zilveren lepel
Het kandelaartje mocht mee voor 0,50 € en de lepel stond in promotie voor , val niet van je stoel ,
voor 0,24€.
Als dat geen koopje was , haha.
De kandelaar heb ik eerst geschuurd en dan in wc- reiniger met chloor.
Een uurtje geweekt en dan gewoon laten drogen .
De lepel heb ik geverfd en gewaxt zoals ik het altijd doe .
En tadaaaa.....



En nu de lepel.....






Het is weliswaar niet de mooie roestkleurige lepel , maar deze is ook wel oké, niet?
Tot de volgende vondst .....

En..... we zijn de honderd volgers voorbij, LEUK , LEUK!
Dank U wel , lieve iedereen .

Lieve groetjes ,

Christel

47 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het blijft leuk om bij de kringloop te scoren...dit is ook weer helemaal goed. Ook de lepel! En het kost je bijna niets, dus mocht je er genoeg van hebben, dan is het ook niet zo'n probleem om het weer eens van de hand te doen.

Ik vind je aankopen en metamorfoses bijzonder geslaagd!

Fijn weekend. Liefs, Ingrid

Brenda Schneider zei

Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe spulletjes veranderen d.m.v. verf of muurvuller e.d.
En met de kringloop prijzen kun je regelmatig wat veranderen in huis.
Heel leuk gedaan, gezellig weekend liefs Brenda

Huize Wisman zei

Wat een leuke vondsten! Die kringloopwinkels zijn helemaal top toch?! En vooral die bedragen, dat is echt genieten :) Ze zijn super leuk geworden. Veel plezier ermee!

Fijn weekend.

Groetjes Deborah

Huize Vizzini zei

Tik ik net een heel verhaal zie ik dat het er niet opstaat hihi
Wat ik wou zeggen is de lepels gingen razend snel. Jou lepel is zeker mooi geworden. Je kandelaar heeft ook een mooie houtkleur gekregen. Staat mooi zo samen.
Liefs Patricia.

will zei

Mooi!! Gezellig sfeertje heb je
Fijn weekend
Wil (willym57instagram)

Michelle L zei

Onwijs leuk geworden zeg! En dat voor nog geen euro. Zeker weer geslaagde vondsten.

Lieve groet, Michelle

inge van der sanden zei

Wat een geslaagde metamorfose...mooi zeg.
Fijn weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

De Witte Lanteern zei

Awel, daar bij jullie kennen ze nog redelijke (zeg maar goedkope!) prijsjes. Heerlijk om zoiets dan tegen te komen. Het houten kandelaartje is heel mooi geworden door je WC-reiniger ;-))Top soppie! Je grote lepel vond ik ook al zo heel mooi hoor, maar na die wax-behandeling ziet ie er ook heel sfeervol uit, passend bij de rest.
Al met al, een topmiddag shoppen bij de kringloop!Heerlijk!
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Anneke zei

Volgens mij vielen we allemaal als een blok voor die lepel. Ik was er ook weg van en ik denk dat die hier aan mijn ladder ook veel beter tot zijn recht komt hi hi. Maar wat heb je weer leuke vondsten gedaan. Het leuke is wat je er van gemaakt hebt. Zo leuk geworden. Ik ga morgen weer eens naar de kringloop.
Fijn weekend, liefs Anneke

Marieke Kromme zei

Nagenoeg onherkenbaar de lepel, mooi afgewerkt, zo lijkt hij veel ouder en sleetser!

Liefs Marieke
WONEN a la Mar

Sanny zei

Prachtige vondsten en geweldige metamorfoses !!

Bonjade zei

Wat een leuke vondsten....deze lepel is minstens zo leuk!
Gezellig de lichtjes aan vanavond zeker...?
Geniet maar heerlijk van je mooie schatten

Fijne avond

Liefs

Janny zei

Wat heb je dat leuk gedaan! Echt geslaagd, hoor.
Veel plezier met je "nieuwe" aanwinsten.
Liefs,
Janny

Laura Van Empel zei

Super leuk weer.....daar blijf je toch plezier in hebben toch leuke vondsten scoren.
Hele fijne avond!

Gr Laura
(hetlandelijkgebeuren.blogspot.com)

Liesbeth zei

Prachtig wat je ervan gemaakt hebt.Ik moet dringend ook eens langs de kringloop denk ik...

Fijne avond!

Liesbeth

Marijke zei

O geweldig zulke vondsten en een super mooie metamorfose!
En wat staan zo mooi bij elkaar!
groetjes van Marijke

Danielle van Heusden zei

Wat een ontzettende mooie metamorfoses!
Top gedaan voor nog geen euro!:)
Fijn weekend!
Liefs Daniëlle

Liefs Daniëlle

Anoniem zei

Geweldig, ik kan daar ook zo van genieten om van een vondst een leuk item te maken. Ook die van jou zijn weer super!!!!!
Groetjes, Corine van de Pas

De Meidenmuts zei

Wat een mooie vondsten!! De lepel is wel heeel leuk.
Je hebt ze allebei een mooie metamorfose gegeven!
Zo leuk hè....de kringloop :))

Groetjes Anita

Helena De keizerskroon zei

Jeetje!!! Voor dat geld kan je het niet laten liggen!!
En wat heb je dat mooi gedaan met de lepel! Netjes hoor! Ik had het niet beter gekund.

Fijn weekend!

Liefs
Helena

Helena De keizerskroon zei

Jeetje!!! Voor dat geld kan je het niet laten liggen!!
En wat heb je dat mooi gedaan met de lepel! Netjes hoor! Ik had het niet beter gekund.

Fijn weekend!

Liefs
Helena

Joke zei

Het is niet vervelend hoor om jou kringloop vondsten te bekijken zelfs heel leuk jij maakt er altijd weer wat leuks van.

Groetjes Joke

Marja zei

Wauw wat is je kandelaar prachtig geworden & je lepel is ook echt super!!
Fijn weekend!

Lieve groetjes Marja..

miranda nedermeijer zei

Wat een leuke vondst weer. Daar kan je zo blij van worden he

Het Moonhuis zei

Hartstikke leuk geworden Christel. Het heeft je bijna niks gekost, wie wil dat nou niet. Lang leve de kringloopwinkel, als je maar creatief bent!!

Liefs Monica

Secondhand & Sober zei

Helemaal leuk weer! Er bestaat ook roest verf zag ik laatst!! Heel apart, maar wel gaaf.

Liefs,
Mandy

Mirjam zei

Hoi Christel,
Dit is nog veel mooier dan die lepel van Vizzini's. Deze heb je zelf zo mooi gekregen en dat telt hoor...
Ik vind het prachtig wat je er mee gedaan hebt.. en dat voor zo'n bedragje... maakt dat je het nog meer waardeert...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat weer een super vondst, ja een beetje geluk en het ook zien natuurlijk. het is misschien niet die roestige lepel, maar ook dit is een prachtig exemplaar. Ziet er met elkaar prachtig uit.

groeten Pauline

Room Seventeen zei

Mooi gedaan! En nog niet eens 1 euro uitgegeven ;-))

MadebyLM zei

Leuk idee de lepel, erg mooi geworden! Heb je dat kandelaartje in pure chloor laten weken, of verdunt met water? Heb hier ook nog wat houten dingetjes staan die ik zo'n mooie uitstraling wil geven.

Groetjes Liana-Maria

HomeMadebyLM

Huys 50 zei

Ja wat mooi zeg !!
En zo fijn dat jij het ook kwijt kunt ;-)
Ik heb zo weinig tafeltje ed...wel veel ramen haha
En ik ben ook aan het opruimen dus moet maar niet langs de kringloop ;-)
Geniet van je mooie aanwinsten.

Fijn weekend

Groetjes
Dicky Marie

Marion van Wijk zei

Wat een leuke vondsten. Voor bijna niets een paar leuke items die je mooi hebt opgeknapt.
Fijn weekend.
Marion

Lida Klever zei

Ziet er mooi uit...ik heb ook nog een lepel liggen! Ook je kaarsenstandaard is super geworden!
Leuk zulke vondsten bij de kringloop!
Fijn weekend.
Gr Lida

Home is where the heart is zei

Leuke aanwinsten weer. Wat kunnen we daar toch van genieten he :))
Alvast een fijne avond met je gezellige sfeerlichtje en een goed weekend verder
lieve groet Brigitte

Secondhand & Sober zei

Heeeel leuk!

Ik moet ook maar eens met chloor in de weer.. hihi. Ik vind zo'n lepel ook wel heel gaaf. Sfeervol met een waxinelichtje erin!

Fijn weekend.
Liefs,
Mandy

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Leuk, en dat voor nog geen euro!

Gerry zei

Super!

Liefs, Gerry

Housebythewaterhole zei

Christel, voor mijn part mag jij elke week een kringloop-post plaatsen hoor...ik vind dat super leuk
om lezen (en plaatjes kijken) wat een ander gevonden
heeft ! Jij hebt weer goed gescoord...héél mooi...de kandelaar is prachtig geworden...en de lepel...héél mooi, ik nam ook al contact op met Patricia maar net als jij was ik helaas te laat :-(
geniet ervan
fijne zondag nog
Liefs Kathy

Landelijk Creatief zei

Geweldig die kringloopvondsten. En dat voor een prikkie. Sinds kort volg ik jullie blog en haal er veel inspiratie vandaan. Door de vele blogs die ik lees werd ik zelf enthousiast en ben ook maar begonnen met bloggen over mijn creatieve uitspattingen.Dus breng gerust eens een bezoekje aanmijn blog!

Grt.Patricia

Marjon zei

Wij hadden schijnbaar hetzelfde idee...kringloop...haha...Maar jij hebt van iets waar je eigenlijk langs zou lopen iets moois gemaakt...geweldig...de kandelaar en dan met wc-reiniger...nog nooit van gehoord!!! maar het resultaat...super zeg...en de lepel ook heel erg mooi...wat gebruik je voor een verf op de lepel als ondergrond? Bij jullie is de kringloop ook nog extra goedkoop want zulke prijzen...hier kost het een beetje meer hihi...fijne zondag en lieve groet Marjon

Athomebymy zei

Héél mooi gedaan !!!

Liefs Petra

eigen thuis zei

Wat kun je daar blij van worden hè! Zoiets leuks voor weinig, super.

Liefs Gonda

Marjan zei

Wat een metamorfose....
Je herkent ze niet meer terug...
Wat een beetje creativiteit kan doen...

Fijne week nog,

Liefs, Marjan

van alles wat in huis en tuin. zei

Jeetje: dat noemen ze van Niets Iets maken: wat goed gelukt! heerlijk om voor zo weinig geld iets leuks te hebben gemaakt!

groet Trijnie

Ús hûs ús thús zei

Oh wat heb jij het getroffen! Super leuke aankopen heb je gedaan. En na een kleine "restyle beurt" zien je aankopen er helemaal top uit.
Mooie sfeerplaatjes heb je gemaakt.
Groetjes van Aleta

Sober en Stijl zei

Top gedaan! en dat voor weinig :-)
Liefs, Dorine

Spijshuisje Lyd zei

Ha Christel, Dank voor je leuke berichtje!
Ga jullie ook zeker volgen, ziet er allemaal prachtig uit! Fijne dag, Lydia

Er is een fout opgetreden in dit gadget