dinsdag 17 maart 2015

Een uitspatting...

Oepsie , wat ben ik hebberig geweest ....


Op een verkoopssite Kapaza , stonden er op een mooie dag Indische kandelaars te koop bij Sophie van Puur Wonen.
Nu had Kathy ( house by the waterhole ) deze ook bij haar gekocht en ik moet zeggen , ik was echt verliefd op de mooie kandelaars met zijn restanten van verf.
Na veel heen en weer gemail , had Sophie er  twee voor mij gereserveerd.( dank U Sophie voor jouw geduld)

 





En sinds ik nu ook modern ben ;))) en een account heb bij Facebook kan ik van op de eerst rij de laatste nieuwe aankopen volgen die de webshops doen.
Dit zijn slechte tijden voor mijn portemonnee hoor en de verleiding is groot , zeer groot.

Ik kocht er nog twee mooie,  grote Nepalese kruiken en ook nog een metalen kruik in een grijsgroene kleur.


Ondanks de verre leegstand van mijn portemonnee ben ik er ontzettend blij mee en werd het weer een namiddagje schuiven met spullen.
Voorlopig staat het zo.....







Ik moet er nog iets op vinden want de metalen kruik staat zo scheef als de toren van Pisa.
En.... ik weet er echt nog geen plekje voor , hoe erg is dat ?


Om over iets anders te beginnen, de kleur op de keukenmuren word waarschijnlijk de kleur patato skin van P&O of de kleur Gritti. ik ga eerst wat stalen zetten.
Jullie dachten dat ik de kasten zou verven , neen hoor , ik wil mijn man dit niet aan doen , hij krijgt er anders een lichte attaque van haha.

Nog een fijne avond en geniet nog van het prachtige lenteweer .

Groetjes
Christel

En welkom nieuwe volgers en lezers , leuk dat jullie er zijn.




37 opmerkingen:

Brenda Schneider zei

Wat een mooie spullen heb je gekocht, nu zal je portemonnee wel helemaal leeg zijn haha.
Extra genieten dus.
Als je aan de onderkant van de kruik 3 viltjes plakt in een driehoek figuur blijft hij mooi staan, dat is bij die van mij goed gelukt.
Groetjes Brenda

Danielle van Heusden zei

Wat een leuke spullen heb je gekocht! !
Snap dat je daar blij mee bent!:)
Geniet ervan!
Liefs Daniëlle

Home and Lifestyle zei

Het is te hopen dat er gauw weer salaris bij je binnenkomt, om de lege portemonnaie weer aan te vullen ;-). Maar je aankopen zijn wel heel erg mooi, ik kan mij goed voorstellen dat je daar voor gezwicht bent. Het combineert prachtig met elkaar!

Liefs, Ingrid

Spijshuisje Lyd zei

Mooie aanwinsten zeg!
Daar kun je voorlopig weer volop van genieten!
Groetjes, Lydia

Esther zei

Wat hebben die kandelaars prachtige kleuren! Dat is een mooie aanwinst.

Het Moonhuis zei

Ik heb de grote dozen gezien vandaag op facebook ;-) Ik was al benieuwd wat daarin zat. Heerlijk toch om jezelf zo te verwennen, mooie spullen hoor!!

Liefs Monica

Tussen Wal en Schip zei

Haha ik zag die dozen ook op facebook! Maar er zaten mooie dingen in zeg. Erg leuk!

Lieve groet,
Alberta

linda deen zei

Hallo Christel de postbezorger zal wel denken haha. Mooie aankopen weer en ik dacht ook dat je de keuken kastjes bedoelde.... Fijne dag!!!
Lieve groet Linda

Housebythewaterhole zei

Christel, wat leuk om lezen dat die dozen vol mooie spullen er door mij gekomen zijn...hahaha....ik was ook metéén weg van die kandelaars met verfresten ...
die metalen kruik vind ik ook suuuper mooi, ik vond een gelijkaardige op een rommelmarkt lang niet zo mooi als de jouwe maar ik vind ze iets hebben...als je je kruik recht wilt kan je ook een papiertje vouwen en eronder steken...?doe ik ook soms...
héél fijne dag nog het wordt weer een zonnige lentedag...
geniet van je prachtige nieuwe spullen
Liefs Kathy

De Meidenmuts zei

Je hebt prachtige spullen gekocht!! De kandelaars zijn super!
En wat de metalen kruik betreft.....hij mag best scheef staan vind ik :))
Je hebt ook voor mooie kleuren gekozen voor de keuken. Ben nu nog benieuwd welke van de twee het wordt en dan nog natuurlijk het eindresultaat:))

Groetjes Anita

Pauline Roos zei

Prachtige aankopen gedaan. Staat super. Leuk vooruitzicht met je verfwerk. Ben benieuwd voor welke kleur je gaat. Ze zijn allebei prachtig.
Gr. RoosjesHome

Huize Vizzini zei

Prachtige spullen heb je gekocht!

Huys 50 zei


Ohja, dat is inderdaad een aanslag op je budget,;-)
Maar wel mooi hé,kun je van genieten.
Ik heb ook zo'n metalen kruik en heb er een krans onder liggen omwikkeld met dik touw.
De vrouwen die deze kruiken dragen hebben er ook altijd een doek oid onder op hun hoofd.
Je zou ook een krans kunnen omwikkelen met bv jute en die eronder dat staat ook mooi.
Prberen maar,altijd leuk om te doen.
Geniet van je mooie aankopen.

Groetjes
Dicky Marie

Marieke Kromme zei

Ja daar wordt je erg hebberig van he? Maar het staat weer erg mooi. Daar hebben we altijd wel een plaatsje voor hihi.
Ben benieuwd naar je muren..

Liefs Marieke
WONEN a la Mar

Robin zei

Wat een leuke spullen heb je gekocht!
De kleur potato skin is prachtig!
Toevallig dat ik laatst aan Esatto vroeg welke kleur ze nu op de muur hadden en dat was dus die kleur.
Ik ben erg benieuwd hoe het er uit gaat zien! Gritti is ook een erg mooie kleur dus we laten ons verassen!
Fijne avond!

Liefs,
Robin

Anneke zei

Oh heerlijk om jezelf eens heerlijk te verwennen. Wat heb je veel moois gekocht. En wat heb je het leuk gestijld. Ik wacht met spanning op de kleur je gaat kiezen. Er zijn zoveel mooie kleuren. (Teveel)
Succes met de keuze hoor. En geniet heerlijk van je spullen die je gekocht hebt.
Liefs Anneke

Annemieke zei

Gaaf zeg, die houten kandelaars!! Mooi, dat oude hout en die verdwaalde verf in die frisse kleurtjes is ook wel erg leuk met het oog op de lente!

Hartelijke groet,
Annemieke

Diane van Duuren zei

Prachtige spullen heb je gekocht, staat erg gezellig zo.
Succes met het uitzoeken tussen de 2 kleuren, moeilijk 😉

Liefs, Diane

Joke zei

Leuke aankopen heb je gedaan,en het groepje bijelkaar staat heel sfeervol.

Groetjes Joke.

What's in a day zei

Geld moet rollen zeggen wij...maar bij jou rolde het heel snel:) gelukkig kocht je er wel hele mooie spullen voor, het staat prachtig Christel.

Lieve groet, Eefie

lia zei

Zolang er nog maar iets in die portemonnee zit kan het nog.
Mooie kruik.

Secondhand & Sober zei

Heel mooi! zo'n metalen waterkruik staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Maar heb net een baluster lamp gekocht via mp dus.. hihih.

Geniet van je mooie spullen.

Liefs,
Mandy

Athomebymy zei

Je hebt echt prachtige spulletjes gekocht ...

Liefs Petra

Des guirlandes zei

Haha, jij ook al nieuwe kandelaars. Maar als ik het zo lees, waren die van jou duurder. Ze zijn wel erg mooi.
De kruiken ook. Och en met een volle portemonnee kun je toch niet zo leuk stylen ;-)
Groetjes,
Barry

It's me zei

Stoer. ,!! ...ze zijn mooi...!!!......goede keuze....!!!.....liefs Ria...x!

Marijke zei

Wat een mooie spulletjes altijd leuk iets nieuws en die wiebelende kruik... daar vind je vast nog wel een mooi plekje voor en... wat ik gebruik om iets niet meer te laten wiebelen plakviltjes of poster plakkers Buddies maar gebruik ze nu van de Action werken prima voor van alles en nog wat.
groetjes van Marijke

Marjan zei

Zag de dozen en de inhoud al voorbij komen op FB. Moet kunnen jezelf af en toe zo verwennen.....

liefs, Marjan

Gerry zei

Geweldig, Christel!
Heerlijk toch zo'n uitspatting! Wat kun je daar intens van genieten. En je hebt er prachtige spullen voor gekocht.
Een waterkruik hoort in principe rond te zijn, maar als ik wil dat iets recht staat rol ik een klein stukje karton op en schuif dat eronder, zodanig dat je dat niet ziet.
Heel veel plezier ervan en weer even hard werken?

Liefs, Gerry

eigen thuis zei

Zo af en toe moet je jezelf verwennen toch? Je kandelaars zijn prachtig en ook je kruik is prachtig.

Liefs Gonda

Alie zei

Als je er maar gelukkig van wordt toch?? Ik vind die kruiken ook zo gaaf, kijk ik ook al een tijdje om. Wij hebben in de kamer ook al jaren Potato Skin en ik vind hem nog steeds prachtig. Misschien kun je even op m'n blog kijken, staat vast wel een foto van de wand op en ook op de blog van Pure en Original staat wel een foto van de muur. Echt een aanrader!

Roelie Steinmann zei

Wat een mooie spullen heb je gekocht. Ik kan me voorstellen dat je portemonnee leeg zal zijn, hihi.maar je hebt er wel heel veel moois voor in de plaats gekregen. Succes met de schilderklus.

Groetjes Roelie

Judith zei

Ik schaam me diep... maar ik kom er net achter dat ik jouw blog nog helemaal niet volgde, terwijl ik wel in die overtuiging was... Echt té erg haha

Maar ik heb me meteen aangemeld en vanaf nu hoef ik niets meer te missen!

Stuk voor stuk prachtige aankopen, vooral die kandelaars vind ik prachtig, maar dat wist je al;-)

Marjon zei

Prachtige kandelaars en ook de kruiken zijn super mooi en ja misschien mag het af en toe...het geld laten rollen...haha...geniet van je aankopen....fijn weekend en lieve groet Marjon

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een prachtige kandelaars heb je gekocht: ik heb nog verjaardaggeld wat in de portemonnee schreeuwt om er uit te mogen! Wie weet is zoiets wat!

groet Trijnie

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige aanwinsten heb je weer gescoord zeg! Ja, hier was ik ook als een blok voor gevallen hoor! Liep even achter met bloggen, heb net al je post weer bijgelezen, je bent een van mijn favoriete blogs, zo'n heerlijke sfeer in je huis en helemaal mijn smaak!
Veel liefs, Yvonne

Anoniem zei

Als je zand in de kruik doet dan wiebelt hij niet meer. Succes

Marie-José zei

Ooh ja...dat zijn inderdaad wel hele stoere kandelaars met dat randje verf...erg mooi!
Fijn dat ik nu weer wat meer tijd heb om even lekker te reageren en kijken bij je.
Dank voor alle support de laatste maanden voor de Brocante fair X

Fijn zonnig weekend en lieve groet, MJ

Er is een fout opgetreden in dit gadget