zondag 29 maart 2015

Het paardje

Elke dinsdagmiddag ben ik vrij , daarom vroeg mijn jongste dochter die ook dinsdags vrij is om nog eens mee te gaan naar Troc .
Troc is een tweedehandswinkel waar ze meubels , decoratie , elektrische apparaten e.d. verkopen.

Het is daar dat we de twee krukjes voor een koopje hebben gekocht.klik
Toen we daar vorig jaar waren hadden we een mooi chinees paardje gezien maar toen was het echt veel te duur , voornamelijk omdat het toch tweedehands is.
Dus nu stond het daar nog ergens onderin , vol stofwebben , ik denk dat het niet verkocht raakte omdat er stukjes verf af waren , en mensen willen geen spullen met stukjes af.
Maar omdat wij van  het verweerd houden , vonden we dat zeker niet erg.
Ons plezier kon niet op toen we de prijs hoorden . Hadden we dat echt goed begrepen ,haha
Het paardje stond héél snel op de achterbank richting thuis.


het paardje is van gips en ligt neer op een verweerde houten sokkel

dit is joyce haar exemplaar


Toen het 's avonds op tafel stond ( Joyce had het voor haar gekocht  ) zei ik tegen haar dat ik spijt had dat ik het tweede dat er stond niet direct had meegenomen.
Als verrassing voor haar mama heeft ze s 'anderdaags het andere gaan halen , zo blij ik was;
Het staat nu in de tuinkamer op de sidetable dat mijn man maakte .





Het past goed bij de afgebladerde kandelaars , is het geen beauty?
Ook heb ik de prachtige windlichtjes van H. in huis gehaald, deze in gebubbeld glas.
Ben ik ook heel blij mee

het kleinste past perfect in het ornamentje




Het weer daar spreken we  maar niet van , dus maken we het in huis gezellig en genieten we van een lekker glaasje en het bij elkaar zijn .
Fijne avond aan iedereen....

En weer een paar volgers bij , welkom to garcyasplace , leuk dat jullie er zijn.

Lieve groetjes ,
Christel ( mijn man zegt net , zeg maar verwende Christel , ja , echt wel.......)

34 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Al moesten jullie even geduld hebben, nu heb je het helemaal voor elkaar voor een hele leuke prijs. Ik heb ook mijn grenzen bij de kringloop hoor. Soms zie ik dat ze meer vragen dan nieuw in de winkel! Dat koop ik dan sowieso niet ;-). Maar dit zijn weer hele mooie aanwinsten en ach, zolang je het allemaal nog erg kan waarderen, valt dat verwende nog wel mee toch!

Liefs, Ingrid

inge van der sanden zei

Goed dat jullie geduld gehad hebben, en dat ze er nog stonden...dat is een gelukje.
Staat mooi op de sidetable...
Hier valt het de hele dag al met bakken uit de lucht, wat een weer zeg...goed begin van de Zomertijd...
Dan maar binnen weer gezellig maken, fijne avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Bonjade zei

EEn prachtige aanwinst....het lijkt wel of het paardje lacht nu ie bij je thuis staat......;)
Geniet van deze avond....met je wijntje.....zalig.....
Groetjes aan manlief

De Meidenmuts zei

Wauw...dat is een mooie vondst! Heel mooi!! Jullie hebben wel geluk dat deze paarden er nog stonden. Het is echt een eyecatcher.
Wat laat je ons verder weer mooie sfeerfoto's zien.
De regen komt hier met bakken uit de hemel en het waait ook nog eens hard. Mijn dochter zit er warmer bij...zij zit met de school in Italië.

Groetjes Anita

What's in a day zei

Ze stonden gewoon op jullie te wachten, dat is echt geluk hebben.
Op de mooie tafel die je man gemaakt heeft is het ene plaatje.
Nu lekker genieten binnen, open haard aan, glaasje erbij...

Lieve groet, Eefie

Anneke zei

Dat paard heeft gewoon op jouw gewacht. Wat een pracht exemplaar. En wat staat die daar mooi te wezen. Als ik zo naar je mooie foto's kijk kan ik alleen maar zeggen dist heb he toch een mooi huis. Zo sfeervol.
Een lieve groet Anneke

Esther zei

Geduld loont! Het staat er alsof het nooit ergens anders gestaan heeft.

Athomebymy zei

Prachtige sfeerfoto's !!!

Liefs Petra

It's me zei

Hier branden de kaarsjes ook....mooi je paard...liefs van mij....en zeg maar tegen he man dat ie boft met jou....hihihihihi....liefs Ria...x!

Judith zei

Ik zag ze al voorbij komen op je IG en vind jullie paardjes echte snoepjes.... Wat leuk dat je ze nu voor een zacht prijsje kon meenemen: Jullie geduld is beloond!!

Sober en Stijl zei

Dat was het wachten waard, prachtige paardjes!

Liefs Dorine

Brenda Schneider zei

Wat een leuk verhaal van de paardjes, ze zijn toch weer samen :)
en dat voor een leuk prijsje.
We hopen snel op beter weer zodat we buiten ook weer kunnen genieten.
Groetjes Brenda

Roelie Steinmann zei

Prachtige paardjes zeg,wat een mooie vondst. Je windlichten xijn ook leuk. Brn benieuwd waar je die hebt grkocht. H is dat de Hema?

Groetjes Roelie

Roelie Steinmann zei

Prachtige paardjes zeg,wat een mooie vondst. Je windlichten xijn ook leuk. Brn benieuwd waar je die hebt grkocht. H is dat de Hema?

Groetjes Roelie

Jilly Garcy zei

Hallo Roelie, ik bedoel het merk Hoffz.
Ik denk niet dat Hema deze heeft
Groetjes
Christel

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Zowel met de krukjes als paardjes hebben jullie veel geluk gehad, ze zijn echt mooi. Leuk, die meevallers en veel plezier ervan.
Een fijne week gewenst!
Warme groet, Gerda

Gerry zei

Volgens mij heb jij een man uit duizenden!
Maar wat een mazzel dat de paardjes nu zoveel goedkoper waren!
Hij staat daar toch prachtig op de side-table! En helemaal in de goede kleuren.
Hier hebben de kaarsen ook gebrand vandaag, een boek erbij, blog bijgehouden, lekkere warme kopjes thee en koffie, tja, het is jammer dat de zon even vervlogen is.
Wens jullie een hele mooie week!

Liefs, Gerry

Het Moonhuis zei

Prachtig hoor dat paardje, volgens mij is ie nog best groot. Staat heel mooi op dat tafeltje!!

Liefs Monica

Marijke zei

Wat leuk dat je nu de paardjes zoveel goedkoper kon aanschaffen.
Prachtig doorleefde kunststukken!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Housebythewaterhole zei

Christel dat paard is gewoonweg prachtig !!!!! Het staat zo mooi op je side table .... wat een mooie tuinkamer hebben jullie...zo gezellig bij jouw !
Troc ken ik ook, net over de grens hier in Noord-Frankrijk is er ook één, daar staan ook altijd mooie spullen maar door tijdgebrek raak ik daar nooit meer...
héél fijne week alvast
Lieve groeten Kathy

Housebythewaterhole zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Room Seventeen zei

Mooie aanwinst!

Saskia Hoofdman zei

Goeie aankoop, staat erg mooi op die plek.

Groetjes,

Saskia

Sanny zei

Wat de geweldige vondst zeg. En het paardje staat inderdaad prachtig bij de verweerde kandelaar.
Ook het sfeerlicht van Hoffz vind ik prachtig staan op je ornament. Alsof het daarvoor gemaakt is. Hahaha.

Je hebt t weer mooi bij elkaar gevonden. Heel sfeervol!

Groetjes,
Sanny (sanny's Life)

Helena De keizerskroon zei

Echt mooie items! En wat zijn de paarden mooi groot! Ik kom ze enkel heel klein tegen helaas..
En dat er twee waren! Wat een geluk!

Ben toch wel een beetje nieuwsgierig wat deverkoopprijs prijs uiteindelijk is geworden 😉

Fijne dag!!

Liefs
Helena

De Witte Lanteern zei

Het wachten heeft geloond! Deze paardjes wilden natuurlijk alleen met jullie mee (tuurlijk, want die weten dat ze dan in een heerlijk sfeervolle omgeving komen!). Ze zijn prachtig en 'lekker' verweerd. Ik geniet weer van jullie huis...net als de paardjes...
Liefs, Peetje

Alie zei

Dat zijn vondsten, waarvan je heel blij kunt worden. Heel gaaf!!

Erna zei

Heel gaaf. Waar zit die winkel Troc precies?

Groet Erna

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo....verwende Christel: je hebt weer eens geboft! Want bij welke kringloop vind je zoiets! Mooi!
Echt een aanwinst in je huis...
Ik moest wel lachen om de uitspraak van je man: verwend hij je zo, je dochters of verwen jij jezelf?
Manlief zal toch ook wel eens verwend worden door jou? Hij heeft vast niks te klagen....en hij zal ook genieten van al dat moois dat je meebrengt!

groet Trijnie

Priscilla Spruijt zei

HaHa! hallo "Verwende" Christel

Het ziet er weer mooi uit hoor!
En je bent best goed verwend maar je zal het dan wel verdient hebben! ;-)

Een hartelijke groet van Priscilla
diybypepris.blogspot.com

Spijshuisje Lyd zei

Mooie vondst, en dat voor een leuk prijsje!
Daar zul je nog veel plezier van hebben!
Liefs, Lydia

Onder de rieten kap zei

Hij was gewoon voor jou bestemd, dat mag duidelijk zijn haha! Die andere staat ook prachtig, ik vind de sfeer bij jou altijd zo mooi, alles wat ik op de foto's zie vind ik mooi!
Veel liefs, Yvonne

eigen thuis zei

Jullie geduld is beloond! Het paard staat prachtig op je side table. Wat kun je daar dan blij van worden hè.

Liefs Gonda

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Heb je zolang gewacht en dan neem je het toch niet mee, goed dat het de andere dag toch nog opgehaald is. Echt een aanwinst!

Er is een fout opgetreden in dit gadget