donderdag 7 mei 2015

A little piece of my life

Het staat on line!
De photo diary van mijn woonweek.


De dames die facebooken of instagrammen hebben het wellicht al gelezen , het kleine stukje van mijn leven.
Het begon met deze foto op instagram .



Benita , van de woon site , "de wemelaer "had deze in haar fotogalerij geplaatst , en onmiddellijk werd deze foto meer dan 300 keren geliked.
Dit was het begin , om ook eens mee te doen met deze uitdaging .
Kijken jullie mee?
http://www.dewemelaer.nl/wonen/photo-diary-de-woonweek-van-christel-van-garcyas-place/


Ik vond het heel fijn om te doen en ben ontzettend blij met de mooie reacties , ik vind het fantastisch!!!
Dank u wel , lieve dames en misschien ook wel eens een heer :))) ( op IG is het niet altijd duidelijk  hè)
We hebben er ook een paar nieuwe volgers bij , welkom to our place.
Fijn jullie erbij te hebben .

Nog een fijne avond aan iedereen
Groetjes,
Christel

24 opmerkingen:

Sanny zei

Ik heb t artikel gelezen. Heel erg leuk. En ook weer prachtige foto's erbij he. Ik heb echt zitten genieten.
Wat heb je toch een heerlijk huis en een geweldige smaak!

Hele fijne avond nog!
Lieve groetjes,
Sanny (sanny's Life)

Housebythewaterhole zei

Christel, al gelezen en genoten van de prachtige reportage... proficiat !!!
fijne avond nog
Liefs Kathy
House by the Waterhole

Marja zei

Ik had het inderdaad al op fb gezien..Maar vond het erg leuk om je woonweek te lezen en te genieten van de sfeervolle foto's!

Lieve groetjes Marja..

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik heb het gelezen en je mag er wel trots op zijn! Zulke mooie plaatjes van je huis!

Groet Trijnie

Home and Lifestyle zei

Ik had het op de site al gelezen, erg leuk hoor Christel!

Liefs, Ingrid

Room Seventeen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Room Seventeen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Room Seventeen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Room Seventeen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Spijshuisje Lyd zei


Leuk om te lezen & mooi om te zien!
Be proud!
Liefs, Lydia

Room Seventeen zei

Sorry Christel, ging even iets mis met mijn reactie, was 5 x hetzelfde.

Room Seventeen zei

Nog maar een poging...superleuk jou photodiary!

It's me zei

Geweldig wat een mooi huis heb je.....liefs van mij...x!

Benita zei

Wat een leuke blog! Je hebt het volledig aan jezelf en jullie prachtige huis te danken! Je krijgt vast nog veel meer volgers! Bedankt! :)

Pauline Roos zei

Tuurlijk gelezen EN je al gecomplimenteerd op IG
Groetjes Pauline (RoosjesHome)

Het Moonhuis zei

Superleuk Christel!!

Liefs Monica

La Blomst-Living zei

Gaaf hoor Christel, ik heb het gelezen en bewonderd, super mooi!
Liefs, Linda

Secondhand & Sober zei

Heb hem gelezen, hij is heel leuk christel! Prachtige plaatjes allemaal. je mag trots zijn op zo'n mooi plekje!

Liefs,
Mandy

Mirjam zei

Hoi Christel,
Ik had het inderdaad ook op IG al gezien. Wat een mooie sfeerplaatjes allemaal. Geen wonder dat jij ook gevraagd bent om deze week in beeld te geven. Ik heb ervan genoten hoor...
Fijne avond en heel mooi weekend,
Liefs,
Mirjam

Onder de rieten kap zei

Wat ontzettend leuk om te lezen Christel! Ik ben er deze week mee bezig en het is heel erg leuk om te doen, je hebt prachtige foto's bijgevoegd, echt heel mooi om te lezen!
Veel liefs, Yvonne

Marijke zei

Leuk om te bekijken echt eer van je werk!
fijn weekend,
groetjes van Marijke

Nancy Blaauwgeers zei

Ik ga het zo eventjes lezen. Ben benieuwd.
Groetjes, Nancy

Inge van der velden zei

Leuk om je woonweek te volgen. Mooie foto's.

Groetjes, Inge
de knotwilg

De Witte Lanteern zei

Leuk om te lezen. Wat hebben jullie toch een plezant taaltje, ik geniet ervan! Maar ook van je mooie huis. Geen wonder dat je hiervoor bent uitgekozen!
Geniet er lekker van!
Liefs, Peetje

Er is een fout opgetreden in dit gadget