woensdag 27 mei 2015

Alweer... een kandelaar ;))

Moest ik onlangs naar de bank , en kon ik de auto niet kwijt wegens werken in de buurt van de bank.
Zo ging ik dan maar te voet door het centrum van onze woonplaats en bracht ik in passant een bezoekje aan Blokker, ik loop daar eens graag rond.
In zo'n winkel staat echt héél veel en je moet goed kijken want soms loop je dan toch tegen iets aan.
Ik zag daar een kandelaar te koop voor 7, 99.
Ik zag gelijk aan de vorm dat die wel iets Hoffz-achtig had.
Hup , winkelmand in .
Thuisgekomen ging ik direct aan de slag met hamer , verf en wax.



Toch leuk geworden hè , voor die prijs .

Zo was hij eerst ...


Ik hem hem even naast een "echte " gezet ;-))



Ik vind het wel wat hebben .


Terras update
Hebben we nog twee keuzemogelijkheden over: ( na een ellenlange zoektocht)
De eerste , de camel , een grijsbruine kleiklinker , heel neutraal en past bij alles.
Of de tweede , een mooie grijze , maar kleurt volledig zwart bij regen, en in ons
 land....
Wat het word laat ik jullie wel weten , ik en manlief zijn nog in discussie , we komen er wel uit.
Alleen één minpuntje , het zou wel eens heel lang kunnen duren voor die worden geleverd , dus geduld hebben komt er ook nog bij .




En voor de rest , keek ik ernaar ......
En genoot toch van het zonnetje in mijn zandbak.

Nog een fijne dag
Groetjes ,
Christel

22 opmerkingen:

Danielle van Heusden zei

Nou je kandelaar is bijna een echte Hoffz geworden!! Het blijft leuk hè!
Moeilijke keuze van de klinkers..
Denk dat ik voor de grijze zou gaan..
succes met de keuze!:)
Het zonnetje scheen weer heerlijk vandaag!
Liefs Daniëlle

Home and Lifestyle zei

Hier staan 'gewone' kandelaren naast een Hoffz exemplaar en eerlijk gezegd zou ik ze erbij moeten pakken om te zien welke nu van wat is. Dus eigenlijk is een Hoffz kandelaar een beetje zonde van het geld. Ik vind jouw exemplaar ook heel goed gelukt, ze lijken nu zo goed op elkaar dat een echte kenner het verschil misschien zou ontdekken...maar ik niet hoor ;-).

Zo op de foto zou ik voor de grijze variant gaan. Maar wij hebben in de tuin ook meer zandkleurige stenen liggen en ik moet zeggen dat ik dat toch ook wel heel mooi vind staan. Een lastige keus...succes!

Liefs, Ingrid

Zjietje zei

moeilijke keuze want beiden zijn er-rug mooi. Je kandelaar is flink opgeknapt en vind hem mooier dan de echt....mag ik dat zeggen?
Fijne donderdag

lieve groet Brigitte

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Zo zie je maar weer, het hoeft niet altijd duur te zijn om moois in huis te hebben. Je ziet het verschil nauwelijks.
Ik zou voor de bruinige tegels gaan, wordt het toch net iets minder somber, maar ik vind ze eigenlijk allebei wel mooi. Schiet je niets mee op hè, met dit soort 'advies'?
Succes gewenst, wat je ook kiest, het is/wordt een mooie tuin.
Groetjes, Gerda

inge van der sanden zei

Ik heb hier ook hoffz en andere kandelaars staan, je ziet nauwelijks verschil, buiten het prijskaartje dan.
Die van jou is goed gelukt.
Ik zou voor de grijze stenen gaan...
Fijne Week nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Roelie Steinmann zei

Nauwelijks van echt te onderscheiden. Ik heb precies hetzelfde gedaan met kandelaars van de action. Leuk toch? Succes met uitzoeken van je klinkers.

Groetjes Roelie

De Meidenmuts zei

Ook weer super gelukt...de kandelaar!
En ik zou ook voor de grijze gaan!

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

Zoek de 'echte' eruit, ik zie het niet. Beiden zien er mooi uit. Oké, de vorm verschilt iets, maar de sfeer is precies dezelfde, dus waarom zou je nog diep in je buidel tasten voor een 'echte'.
Moeilijk kiezen, tussen je stenen...vind beiden mooi, maar mijn voorkeur gaat naar de grijze...Succes!
liefs, Peetje

Brenda Schneider zei

Je kandelaar is weer mooi geworden hoor.
Als de mensen in de winkel wisten dat je er met hamer en beitel op ging slaan zouden ze wel raar naar je kijken:)
Succes met de tuin, en ook in jevzandbak kun je lekker genieten van het mooie weer.
Liefs Brenda

It's me zei

Mooie kandelaar zo...!fijne dag liefs Ria....x!

Onder de rieten kap zei

Nou je ziet het verschil niet, als je zou zeggen dat ie van Hoffz was zou ik je zo geloven, echt heel goed gedaan!
Moeilijk hoor klinkers uitzoeken, die van ons zijn eigenlijk niet zo mooi bij regen, maar daar hebben we indertijd nooit over nagedacht, jullie gelukkig wel, ik vind die grijze prachtig..maarja, die regen he...
succes met kiezen!
Veel liefs, Yvonne

Het Moonhuis zei

Je kandelaren heb je mooi bewerkt zeg!
Als het goed is moet zo'n natte klinker ook zo weer droog zijn, hier is net heel veel regen gevallen en mijn klinkers buiten zijn nu al weer droog. Succes met het maken van jullie keuze!!

Liefs Monica

Easyliving zei

Ik zie ook geen verschil met de Hoffz kandelaar...dat betekent...goed gedaan deze metamorfose!
Je tuin....de grijze!!

Liefs Dinka

Huize Vizzini zei

Goed gelukt Christel!
Liefs Patricia

Athomebymy zei

Een supermooie kandelaar heb je er van gemaakt ...

Liefs Petra

Mirjam zei

Wat heb je die kandelaar prachtig 'toegetakeld'. Zo doet hij echt niet onder voor een heuse Hoffz kandelaar. Mooi hoor, die kleur zo...
En dan je terras, dat wordt wel een plan op termijn zo. Ik vind zelf die grijze stenen het mooist, maar het zou dan wel kunnen zijn dat ze erg vaak zwart zullen zijn.
Ondanks alles kun je gelukkig toch heerlijk genieten van het mooie weer, als het er is...
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Gerry zei

Je hebt er een echte Hofzz van gemaakt, Christel!
Ze staan prachtig bij elkaar!
Toch nog een gelukje dat de parkeerplaats niet te bereiken was.
Moeilijk de kleur van de steen.Ze zijn beide mooi.
Ik geloof dat het zondag eindelijk een beetje mooi weer wordt. Misschien kun je dan buiten in de zon zittend een idee vormen.
Veel succes!

Liefs, Gerry

inro soor zei

nou uhhhhh ik zie niet eens verschil:)
maar dat met die hamer.....dat heb ik ook eens geprobeerd na te doen, ik sloeg finaal het hele ding aan diggelen:( heb ik weer.....
ik ga het toch nog eens proberen, haha
voor die prijs.......leuk!!
ik vind de grijze steen het mooiste....ben benieuwd
groetjes, Inge R

Marjan zei

Ik zie echt geen verschil tussen je kandelaars. Echt goed gedaan!!
Ben benieuwd welke steen het gaat worden. Dat zal vast nog wel even discussiëren worden....

Fijn weekend,
liefs, Marjan

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik zie geen verschil tussen de kandelaars: je zou zo een handeltje kunnen beginnen zeg!
Ik ben benieuwd welke stenen het gaan worden, vind ze beide mooi....

Groet Trijnie

Anneke zei

Je krijgt veel complimentjes over de kandelaar en terecht ik vind hem ook erg mooi geworden. En de keuze vän de stenen ik zou voor de grijze gaan. Succes met je keuze. Liefs Anneke

Marijke zei

Mooi is je kandelaar geworden!
Ja lijkt me best een grote beslissing... welke steen het gaat worden....
Vind beide namelijk mooi met een lichte voorkeur voor de grijze.
fijne dag,
groetjes van Marijke

Er is een fout opgetreden in dit gadget