donderdag 18 juni 2015

Eventjes een pauze

Jullie hebben jullie zeker en vast al afgevraagd waarom het zo stil is aan deze kant .
Alhoewel ik mij had voorgenomen niet al te persoonlijke dingen te vertellen , wil ik jullie het waarom wel vertellen .

Een zestal weken geleden kreeg mijn schoonvader het verschrikkelijke  nieuws , dat hij in een terminale fase zat , ja , kanker.
Nooit één dag ziek geweest en nu dit.....

Hij ging zo snel achteruit ....
En overleed in zijn slaap maandagnacht .
In gedachten brand ik dit kaarsje .


Wij nemen eventjes een pauze , jullie begrijpen dit wel.
Zonder dat hij het ooit heeft geweten , draagt deze blog toch zijn naam ,
een klein eerbetoon aan een grootvader en vader.


Jilly en Christel







39 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Neem de tijd ...... Heel veel sterkte gewenst!

Liefs Anita

Home and Lifestyle zei

Lieve Christel en Jilly,

Gecondoleerd met het overlijden van jullie schoonvader en opa. Wat is het snel gegaan. Zo denk je gezond te zijn en dan staat ineens de hele wereld op zijn kop. Ik hoop dat jullie het verdriet een plaatsje kunnen geven en wens jullie en jullie familie heel veel sterkte toe.

Liefs, Ingrid

Roelie Steinmann zei

Wat is dat snel gegaan zeg, heel veel sterkte.

Lieve groet, Roelie

Gerry zei

Lieve Christel en echtgenoot, Jilly en Joyce,

Hierbij wil ik jullie condoleren bij de plotselinge en onverwachte ziekte en overlijden van jullie vader en opa.
Dat is een onverwacht verdriet en gemis en ik wens jullie veel sterkte, moed en kracht om dit te verwerken!

Liefs, Gerry

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat een groot verdriet en gemis.

Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd.

Lieve groet,

Loes

lia zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Het Moonhuis zei

Gecondoleerd Christel, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe.

Liefs Monica

Mooiz8 zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte , liefs Nicole

Danielle van Heusden zei

Gecondoleerd met dit grote verlies.
Heel veel sterkte.
Liefs Daniëlle

De Witte Lanteern zei

Gecondoleerd met het het overlijden van jullie vader en opa.
Heel veel sterkte!
Liefs, Peetje

Onder de rieten kap zei

Gecondoleerd, ik wens jou en je gezin heel veel sterkte!
Liefs, Yvonne

It's me zei

Wat vreselijk..neem alle tijd due jullie nodig hebben dit is zo moeilijk..sterkte liefs van mij...x!

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Gecondoleerd Christel en Jilly en heel veel sterkte voor jullie allen.
Groet, Gerda

Housebythewaterhole zei

Christel en Jilly, mijn oprechte deelneming met dit zware
verlies,héél veel sterkte voor jullie en de ganse familie !
liefs Kathy

Coby Breitner zei

Heel veel sterkte voor jou en de familie in deze moeilijke tijd.
Liefs Coby

Home is where the heart is zei

Ach meis wat verschrikkelijk. Zo plotseling is toch anders dan wanneer je er op 'voorbereid' bent. Heb helaas beiden manieren ondervonden met mn ouders. Moeder was ziek, ook die vreselijke ziekte. Toen ze stierf had ik er ' vrede' mee. Maar toen mn vader onverwachts 4 weken later stierf was daar toch een heel ander gevoel. Heel veel sterkt voor jullie allemaal
Dikke kus en knuf

liefs Brigitte

Anneke zei

Och lieve schatten wat is dit heftig. Ik kan heel goed begrijpen in welke moeilijke periode jullie nu zitten. Ik wens jullie alle sterkte en kracht toe.
Liefs Anneke

Secondhand & Sober zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verschrikkelijke nieuws.
Neem de tijd voor jullie zelf.

Liefs,
Mandy

Helena De keizerskroon zei

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode,

Liefs
Helena

Helena De keizerskroon zei

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode,

Liefs
Helena

Mijn Stijl zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.

Huize Vizzini zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt. Het is mijn vader 1.5 jaar geleden overkomen. Na drie weken was hij er al niet meer. Iets waar ik het nog steeds elke dag heel moeilijk mee heb. Sterkte!
Liefs Patricia

Sanny zei

Heel veel sterkte allemaal!

Marijke zei

Gecondoleerd moge goede herinneringen aan hem jullie altijd omringen.
Veel sterkste!
groetjes van Marijke

van alles wat in huis en tuin. zei

Veel sterkte toegewenst samen!
Afscheid nemen is altijd moeilijk en helemaal als het zo snel gaat, maar hij leeft dus in de naam van jullie blog door: een mooie gedachte!

groet Trijnie

Spijshuisje Lyd zei

Gecondoleerd & heel veel sterkte toegewenst!
Liefs, Lydia

Esther zei

Gecondoleerd. Heel veel sterkte.

Joke zei

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Groetjes Joke.

Mirjam zei

Ach lieve Christel en Jilly, wat verdrietig. Neem gerust je tijd om alles even te verwerken... Ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende tijd. Wij gaan nergens heen, we zijn er nog als je weer terug komt...
Heel veel liefs, dikke knuffel,Mirjam

Inge van der velden zei

Heel veel sterkte voor jullie en je familie.

Liefs, Inge
de knotwilg

Marjan zei

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

liefs, Marjan

Marjon zei


Dat is verdrietig nieuws Jilly en Christel...ik wens jullie en de familie heel veel kracht en sterkte want ik heb geen woorden die jullie kunnen troosten bij dit verlies.......liefs Marjon

Room Seventeen zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!

inro soor zei

wat erg zeg......en zo snel kan het gaan.....heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd toegewenst

groet, Inge R

Woon Droom zei

Ik wens jullie heel eel sterkte toe, liefs Leen

fo miento zei

Het is niet altijd eerlijk hoe het leven verloopt. Veel sterkte in deze moeilijke periode.

Judith zei

Wat zal het schrikken voor jullie zijn geweest... Soms neemt het leven een onaangename en onverwachte wending en dan weten we weer dat we écht van elkaar en de mooie, kleine dingen moeten genieten.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd

Liefs Judith

Ús hûs ús thús zei

Ik wens jou en je familie heel veel strekte met dit grote verlies. Groetjes van Aleta

Landelijk Creatief zei

Heel veel sterkte en kracht voor jullie en de hele familie.

Er is een fout opgetreden in dit gadget