woensdag 8 juli 2015

Kleine vermelding in de WLS

De titel vertelt het al helemaal , er staat een kleine vermelding over ons blog in de Wonen Landelijke Stijl.


Judith van het blog :"Judith-en-co. "had mij enkele weken geleden laten weten dat zij een kleine verrassing had voor mij.
Ik, natuurlijk héél benieuwd .
Wat kon dit zijn.
(Ik heb Judith één keer ontmoet , in de winter , net na nieuwjaar , toen ik de eetkamerstoelen bij haar ging oppikken die zij toen verkocht .)

Zo komt het dat wij elkaar op FB en IG volgen .
Ook volg ik haar mooie blog waar zij nu haar woondroom vervult.
Maar daarmee wist ik nog niet wat zij voor mij in petto had.

Op pagina 256 van de WLS staat de vermelding : Favoriete Blog van een bekende blogster.
Die bekende blogster is deze keer , Judith.

Tadaaaaaa

JAAAAAA, wij dus , ik ben zo trots.


Dank je wel , lieve Judith , voor deze leuke vermelding .
Ik loop nog te glimlachen .

Ook aan iedereen , dank je wel voor de mooie , lieve ,en hartverwarmende reacties die ik steeds mag ontvangen hier op het blog , Instagram en sinds kort op Facebook.
Dus graag tot later.
Lieve groetjes,
Christel

29 opmerkingen:

Verie - Vestywo zei

Gaaf, Christel!! Het was mij nog niet opgevallen..maar ik ga het magazine goed uitpluizen met vakantie..;)

Lieve-Groetjes,
Verie

Home and Lifestyle zei

Ik heb het ook gelezen en je mag er inderdaad apetrots op zijn! En ik kan er helemaal mee instemmen, want ik kom hier ook altijd graag. Van harte gefeliciteerd met deze weliswaar kleine maar desondanks nog steeds geweldige vermelding!

Liefs, Ingrid

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Leuk hè dat jouw blog genoemd wordt! Toevallig had ik weer eens een keer de WLS gekocht en las ik het.
Wie weet, komen ze ook nog eens foto's maken in jullie mooie huis.
Groetjes, Gerda

De Meidenmuts zei

Ja...leuk hé...ik had het gelijk gezien!
Dat was dus echt een verrassing voor je!
Hier kun je trots op zijn!

Groetjes Anita


lia zei

Leuk hoor, heb het gezien.

Marijke zei

Ja altijd leuk om te weten dat je blog gewaardeerd wordt, je blog is ook geweldig!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Danielle van Heusden zei

Het viel mij ook meteen op!
Ik dacht wat super leuk voor ze!!!
Helemaal verdiend hoor!:)
Jullie hebben een super leuk blog!
Liefs Daniëlle

Ús hûs ús thús zei

Ik had het gezien! Leuk! Wat een leuke verrassing voor je.
Fijne dag. Groetjes van Aleta

Home is where the heart is zei

Groter compliment kun je niet krijgen zeg. Gloei nog maar lekker en dit keer niet van t weer :))

lieve groet Brigitte

Saskia Hoofdman zei

Heb het ook gezien,leuk en ook verdiend.

Fijn weekend,

Saskia

Mirjam zei

Wat leuk Christel, dat zij jou vermeldt in haar verhaal. En nog een fotootje ook.
Mag je best lekker trots op zijn hoor...
Liefs,
Mirjam

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Zo leuk!

Onder de rieten kap zei

Ik zag het meteen toen ik de WLS had gekocht, echt superleuk! Mag je trots op zijn, je hebt ook een geweldig blog om te volgen!
Liefs, Yvonne

Marjan zei

Hoe leuk dat het ook een echt een verrassing voor je was.
Ik heb ook een paar dagen een big smile op mijn gezicht gehad toen ik vermeld werd. Dus geniet nog maar even lekker na.....

liefs, Marjan

Laura Van Empel zei

Wat leuk zeg!!
Ik heb het nog niet gezien...ik ben dit keer laat met het kopen van de WLS.
Daar is zeker iets om trots op te zijn!

Liefs Laura

It's me zei

Wat leuk zeg..!!...fijn weekend liefs Ria...x!

It's me zei

Wat leuk zeg..!!...fijn weekend liefs Ria...x!

Het Moonhuis zei

Hartstikke leuk met ook nog zo'n mooie sfeerfoto!
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Room Seventeen zei

Super! Ik vond de WLS trouwens erg leuk deze keer, mooie reportages.

Inge van der velden zei

Ik zag het ook staan, leuk om te lezen, wordt je toch blij van!
Het is een leuke WLS dit keer, dat wisselt wel eens.

Groetjes, Inge
de knotwilg

inro soor zei

leeukkkkk!!
ik heb m al wel liggen, maar stel het altijd uit om m te lezen;-) moet ik echt goed van kunnen genieten, hahaha
groetjes, inge r

Secondhand & Sober zei

Is ook dubbel en dwars verdiend! Is altijd een feestje om jullie blog en IG te bekijken! :)

Liefs,
Mandy

Huize Vizzini zei

Ik heb het gelezen. Jou posten zijn ook prachtig met mooie foto's. Ik kan mij voorstellen dat je hier helemaal blij van word. Geniet er maar lekker van. Je zult wel een hoop kijkers krijgen op je blog!!
Liefs Patricia

Leonie zei

Wat leuk! ik heb het gezien..
wat een mooie plaatjes, ga jullie zeker volgen!
Groet, Leonie

Spijshuisje Lyd zei

Leuk Christel! Ben vandaag alles aan het terug lezen met de WLS naast me!
Geen verkeerde bezigheid!
Verdiend hoor de vermelding het is altijd leuk kijken bij je!
Geniet van de zomer!
Liefs, Lydia

Duorolgordijn zei

tGefeliciteerd met de vermelding! Gaat de goede kant op zo te zien hoor! Kan ook niet anders met zulke mooie woonsferen die je maakt!

Judith zei

Bekende blogster??? hihi

Jouw huis hoort gewoon in dat blad thuis, dus dan maar via deze weg toch?!;-)

Groetje Judith

Raamdecoratie Nederland zei

Dat is een zeer mooie beloning voor jullie werk! Van harte en dat we nog veel meer van jullie creaties mogen terugzien!

Vouwgordijnen Nederland zei

Bete Christel, ER mooi gedaan. Je ziet aan de reacties dat je succesvol bent. We doen als bedrijf in raamdecoratie veel inspriaties op bij blogs als het jouwe en ik wil je graag bedanken voor het delen. Groetjes, Iris

Er is een fout opgetreden in dit gadget