maandag 27 juli 2015

Vakantie.....

Laten we het vooral niet hebben over het weer, de laatste drie dagen leek het wel herfst.
En laat ik nu juist vakantie hebben met dit druilige weer.
Wat doet een mens anders dan niet hele dagen poetsen , strijken , rommelen en op het internet surfen.
Woonshoppen !!!!!
Juist , dit heb ik met volle teugen gedaan .
Ik had via de webshop van www.soberenstoerwonen.nl een mooi tafeltje gevonden .






Het was voor de vakantie geleverd en ik had op het gastenboek gezegd dat ik de winkel eens héél graag in het echt wou zien .
Als verrassing voor mij, zijn we afgelopen week naar Amersfoort gereden en hebben we de mooie winkel bezocht. Het is zo'n prachtig pand en winkel , ik heb er mijn ogen uitgekeken .
Zij wonen daar zo mooi, Arianne en Jan , echt magnifiek .
En kom je dan met lege handen naar huis? Niet dus :)))))
Ik kocht er een mooie kruiklamp voor op het tafeltje en een mooie lampenkap voor een lampenvoet ,
een eigen creatie die mij man had bedacht .

Het ornamentje is ook van eigen makelij.

dit is van een gevonden stuk hout , koperen fitting , mooie lampenkap en klaar.....



Ook van  bij Carola , www.landelijkensoberwonen.nl , heb ik uiteindelijk de mooie console madam , ze heeft de reis naar België overleeft mits een paar ontbrekende  brokjes aan haar hoofd , je moet weten dat ze echt wel gooien met die pakken.:((
 Ook zat er een mooi houten ornament in die nu op de schouw staat te pronken.



Er moet echt wel een grotere dadeltak op , deze is een beetje te klein.


Tot slot heb ik van bij Nahalie ( Landelijk wonen by Lie) , ze heeft een FB pagina, een leuk paardje en schaal vandaan .







Als het weer zo blijft aanhouden , ben ik op het einde van de vakantie blut, haha.
Ik hoop dat het snel verandert en wens iedereen nog een leuke vakantietijd , waar je ook vertoeft.


Lieve groetjes,
Christel


26 opmerkingen:

Klazina Pels zei

Wauw, mooi zeg!!

Onder de rieten kap zei

Wat een onwijs mooie spullen heb je weer verzameld! Dat houten ornament, dat tafeltje...alles is mooi!! Wat kun je daar van genieten he!
Liefs, Yvonne

Easyliving zei

Super mooie aankopen heb je gedaan !
Ik zou zeggen ..de regen ben je dan zo vergeten!
Ik zie ook het bronzen paard staan...deze heb ik ook, vind hem prachtig. Leuk zoals je die hebt neergezet op een houten verhoging.

Liefs Dinka

Spijshuisje Lyd zei

Ha Christel,
blij dat je ons voorziet van een heerlijke binnenkijk post op deze herfstige avond!
De kaarsjes branden wel heel gezellig moet ik zeggen..
Wat een mooie aankopen het je gedaan! Het tafeltje is heel erg mooi!
Geniet van je huis & van je vakantie!
Liefs, Lydia

Esther zei

Mooi hoor. Ik vind vooral het paardje heel leuk, maar ook je andere aankopen zijn erg geslaagd.

Inge van der velden zei

Haha,ja dit weer kost alleen maar geld, maar je kunt daarna ook wel genieten. Wat een mooie aankopen heb je gedaan. Prachtig tafeltje en de console vind ik ook erg mooi.Ik wil ook graag nog een keer naar sober en stoer wonen.
Nu maar hopen op mooier weer, heel de tuin waait hier ook kapot.
En anders ga ik maar boven beginnen met verven. Ik heb vandaag al kleurstalen besteld.

Groetjes, Inge

Home and Lifestyle zei

Hoi Christel,

Een paar maanden geleden zijn wij ook in hun winkel in Amersfoort geweest, je zou daar alles wel willen meenemen of niet...! Ik vond het een hele mooie winkel en de eigenaren zijn zo vriendelijk. Ik heb er toen ook iets moois gekocht, ik zal het nog een keer op mijn blog zetten.

De aankopen die je live en op het web hebt gedaan zijn prachtig. Je maakt er zo toch nog een leuke vakantie van, wie weet baal je er straks zelfs nog wel van wanneer de zon volop gaat schijnen hihi. Want dan mag je niet meer surfen op het web ;-).

Ik wens je nog een hele fijne vakantie en geniet maar lekker van je mooie aanwinsten.

Liefs, Ingrid

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Wat ben je fantastisch geslaagd, Christel.
Prachtig, die forse houten ornamenten. Wij hebben er twee maanden geleden een paar uit Engeland meegebracht. Ook op vakantie en dan mag je geld uitgeven hè :-)
Nog heel veel plezier in je vakantie, hopelijk klaart het weer wat op.
Groetjes, Gerda

Brenda Schneider zei

Wat een prachtige spullen heb je er weer bij.
Het staat heel sfeervol allemaal.
Lekker van genieten en als het weer beter word kun je van je mooie tuin genieten.
Groetjes Brenda

Marijke zei

Wauw wat heb je geweldig mooie rustieke woonaccessoires gekocht.
Je hebt ze prachtig ingepast in je huis staat onwijs gezellig!
Waar het herfstweer al niet goed voor is hihi, toch hoop ik de zon gauw weer te zien!
Fijne vakantie,
groetjes van Marijke

Anoniem zei

Wat ben je vreselijk goed geslaagd!!plaatjes 1 voor 1!!wat een mazzel zeg dit weer��gezellig stukje heb je geschreven ...heerlijk.nou heel veel plezier met je mooie spulletjes.groetjes Dedy

Margo van Schaick zei

Zo heeft het slechte weer dan toch ook een voordeel. Je hebt tijd om te gaan woonshoppen en je bent goed geslaagd. Mooie spullen.
Toch hoop ik dat we het zonnetje weer snel zien en nog kunnen genieten van zomerse dagen. Dan kan je genieten van je tuin die je onlangs zo mooi hebt opgeknapt. Geniet in elk geval van je vakantie, wat het weer ook mag zijn.
Groet, Margo
(Casa di Narda)

Janny zei

Wat een gezellige spulletjes heb je bij elkaar geshopt.
Ja, je moet wat met dit weer...inderdaad :-)
Ja, de winkel in Amersfoort is en blijft een pracht zaak. Ik vind het ook zo mooi daar.
Ik hoorde zulke nare verhalen over het versturen van spulletjes via een webshop. Zo veel pakjes schijnen beschadigd aan te komen. Ongelofelijk gewoon dat ze zo smijten met pakjes.
Geniet maar heerlijk van al je nieuwe aankopen en....over een paar dagen is het ook nog mooi weer!
Liefs,
Janny

♥Sanne zei

So christel dat is genieten bij jullie binnen zeg. Wat een prachtige spullen heb je weer binnen gesleept. De stamboomlamp vind ik heel gaaf! Heel jullie blog vind ik super. In een paar posten geleden werd ik zo geïnspireerd door het leuke krukje wat je zo toegetakeld had. Ik ben toen een klein tafeltje gaan toetakelen... Het is niet zo stoer geworden als die van jullie, maar ik ben er toch blij mee. Hoe gebruik je die hamer dan wanneer je dat krukje of kandelaar behandeld? Ik hoop dat je nog wat beter weer zal hebben in je vakantie en bedankt voor je post. Liefs Sanne

Carola van Vliet zei

Je bent heerlijk aan het shoppen geweest! Ik moet zeggen je bent heel goed geslaagd. Het staat allemaal prachtig! Zo is het ook heerlijk om vakantie te vieren. Heerlijk shoppen!
Liefs Carola

inro soor zei

uhhhhhh......ik ben vandaag ook op pad geweest;-)
maar heb het bij alleen een hoffz theedoek gehouden, en babyspullen, kleding, haha
jij hebt wel enorm gave dingen gescoord zeg! wowie, zo moet je niet doorgaan, dan kom je in de rode cijfers:)
die madame vind ik ook zo prachtig, en je tafeltje, en, en.........helemaal mn ding!
geniet ervan
groetjes, Inge R

It's me zei

Wij zijn ook vorig week voor het eerst in amersfoort geweest ...wat een lieve mensen Ariane en Jan!...ook ik heb wat leuks gekocht....die mooie glazen en een houten bakje waar ze in passe voor op het aanrecht...de dadel takken komen in september weer !!...hou onze webwinkel in de gaten....www.bonhofbloemen.nl....liefs Ria...ga nu even naar die laatste kijken die jen ik niet van dat paardje...liefs Ria x

Helena De keizerskroon zei

Ha ha!! Herkenbaar!! Tja, als ik.niets te doen heb, met dit baggerweer ga ik ook woonshoppen. Toch omdat je dan veel binnen zit, begint het te kriebelen.
Ik wil ook van alles, maar ben nu inspiratieloos.. Zal wel door het weer..
Maar je hebt prachtig spul.ingeslagen!! Het houten ornament is prachtig!

Enne, volgens de weermannetjes wordt het.mooi weer! Dus goed voor je centjes ;-)

Liefs
Helena

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Er is vast iemand die hoopt dat de zon snel gaat schijnen voordat de bankrekening leeg geshopt is :) wel heel veel mooie aanwinsten, leuk!

Marjonel M zei

Mooie aanwinsten, het weer is inderdaad vreselijk maar als het goed is dan zou het beter worden en komt de zomer terug.

Prachtige aanwinsten en een mooie dame ik heb haar namelijk ook.

Liefs,Marjonel

Marjon zei


Je mag je best een beetje verwennen in de vakantie en je hebt dan ook super mooie spullen gescoord....wat een geweldig tafeltje en de liggende madam....super mooi...ik kijk mijn ogen alweer uit...lang leve de regen hihi...maar ik hoop toch dat het weer nu snel weer mooi gaat worden....ik heb nu namelijk ook vakantie vanaf vandaag...lieve groet Marjon

Het Moonhuis zei

Leuke spulletjes heb je gekocht, het staat allemaal prachtig in jullie sfeervolle huis.
De lamp die je man heeft gemaakt, vind ik geweldig!

Liefs Monica

SOBERenSTIJL zei

Mooie aankopen heb je gedaan zeg! Zo'n zelfgemaakte lamp heb ik ook, heeft mijn man ook eens gemaakt met een stuk hout uit het bos :) nog een fijne vakantie, het mooie weer komt eraan :) hoor!
Grtz Dorine

Marjan zei

Wat is het verleidelijk dat "thuis"woonshoppen. Heerlijk langs alle favoriete winkeltjes vanaf je luie stoel en met dat herfstige weer ook een heel leuk tijdverdrijf. Helaas denkt je bankrekening er aan het eind van zo'n vakantie misschien iets anders over ;) Maar je bent zeer geslaagd. Het mooie weer komt eraan dus kan je ook nog even lekker buiten gaan genieten. (het ia ook heerlijk in de zon woonshoppen hahaha)

liefs Marjan

Secondhand & Sober zei

Wat een aankopen allemaal!! Stuk voor stuk prachtig!
Je tafeltje is heeel erg mooi! Staat perfect zo bij het bed.
Ik vind je ornament welke je op de schouw hebt staan echt heel gaaf!

Fijne vakantie nog.
Liefs,
Mandy

Judith zei

Je bent weer z'n best aan het shoppen geweest en stuk voor stuk prachtige items! Jammer dat de console niet helemaal heelhuids de lange reis heeft doorstaan

Er is een fout opgetreden in dit gadget