maandag 14 september 2015

Een nieuwe start


Dag lieve blog vrienden, Jilly hier, voor mij is het al veel te lang geleden.
Ik heb niet zo een fijne maanden achter de rug gehad wat dan ook de reden was dat ik mij even heb teruggetrokken!

Ik heb een relatie breuk achter de rug, maar ik kijk enorm uit naar de toekomst!!!

Maar bon, laten we het over iets anders hebben.
Want een afgesloten hoofdstuk betekend een nieuw hoofdstuk in je leven en tot nu toe is die al fantastisch geweest!


Omdat mijn mama zo druk bezig is met haar 50tinten grijs, dacht ik "laten we een ook eens een kastje  een likje verf geven" ^_^
Laag 1: kreeg ik het op mijn zenuwen tot en met wat ik vond het het al op niets trok!
Laag 2: kon de mama het niet laten van zich te moeien ( maar ik was wel blij hoor)
Laag 3: heb ik nog eens de borstel in handen genomen en ik vond het geslaagd.
Van mij mocht het wel nog net iets donkerder !!!



`
Zoals jullie kunnen zien is links de "voor" en rechts "na"
Al mijn meubeltjes zijn wit want toen ik 15jaar was mocht ik mijn kamer veranderen en wou ik een romantisch en landelijke kamer ( toen waren witte meubeltjes echt wel trendy)
En ik vind mijn kamer nog steeds niet slecht voor zijn 10-jarig bestaan ^_^

De mooie lamp dat mijn papa gemaakt heeft mag ook niet ontbreken 




Mijn bedje, nu dat ik naar deze foto kijk, heb ik zin op dat lampje ook nog eens onderhanden te nemen. Waar een blog allemaal niet goed voor kan zijn !!!!
;-)

Tot de volgende 
liefs Jilly 



36 opmerkingen:

Verie - Vestywo zei

Wat een mooi tafeltje is het geworden, Jilly! :)


Lieve-Groetjes,
Verie

knibbel knabbel knuisje zei

Mooi hoor! Leuk als je iets een tweede leven kan geven. Fijn dat je weer positief naar de toekomst kijkt!

Mirjam zei

Ach Jilly, wat sneu nou, en jullie waren wel nog samen op vakantie in Italië toch?
Afijn, gedane zaken en zo... Vol vertrouwen en heel positief naar de toekomst kijken.
Je bent al heerlijk begonnen door je slaapkamer eens lekker onderhanden te nemen. Spoken verjagen zullen we maar zeggen.
En wat is het mooi geworden zo. Die lamp die je vader gemaakt heeft vind ik super mooi.
Ik ben helemaal weg van al die tinten grijs van jullie. Hier vind je er inmiddels ook al een paar... haha...
Fijne dag,
Liefs,
Mirjam

Danielle van Heusden zei

Wat jammer Jilly dat je een nare tijd achter de rug hebt.. maar ook goed om te horen dat je zin hebt in de toekomst! Je tafeltje is heel mooi zo in het grijs! :)
Liefs Daniëlle

Anita r zei

Allemaal niet zo leuk afgelopen maanden.
Maar je tafeltje is leuk geworden.
En ja het lampje mag zeker wel onder handen genomen worden ;-)

gr. Anita

Anneke zei

Lieve Jilly ik kan me helemaal voorstellen dat je hoofd dan even naar iets anders staat als bloggen. Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat want een relatiebreuk gaat niet in de koude kleren zitten. Maar wat is je tafeltje leuk geworden zeg. ineens een heel ander sfeertje. Gek is dat he als je dan een foto nog eens kritisch bekijkt valt ineens dat lampje op.
Dat komt ook wel goed hoor. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Liefs Anneke

Home and Lifestyle zei

Wat verdrietig dat je een relatiebreuk hebt gehad. Geen wonder dat je daar tijd voor nodig had, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Gelukkig klink je opgewekt en vol vertrouwen naar de toekomst. Ookal staat je hoofd er momenteel misschien helemaal niet naar, toch wens ik je toe dat ook jij het geluk weer in een relatie gaat vinden.

Een mooie metamorfose, Jill. Ik heb hier ook een witte kast en een witte sidetable die ik een kleur wil geven, maar ik vind het heel lastig om daarin de juiste keus te maken. De lamp die je vader heeft gemaakt is prachtig!

Liefs, Ingrid

inro soor zei

fijn dat je weer terug bent! begrijpelijk dat je wel iets anders aan je hoofd had:(
je projectje is geslaagd, nu het lampje nog;-)
groetjes, Inge R

Athomebymy zei

Ik vind dat je een prachtige kamer hebt !!!!
ps ; mama's hebben altijd gelijk ;))

Liefs Petra

Marja zei

Prachtig zo je tafeltje..Mooie kleur!!

Lieve groetjes Marja..

Janny zei

Jammer dat je zulke verdrietige maanden achter de rug hebt. Maar heel fijn dat je nu weer met blijde verwachting naar de toekomst kunt kijken. Wie weet wat er allemaal nog op je te wachten ligt !!
Je tafeltje is in elk geval al heel mooi geworden.
Liefs,
Janny

Brenda Schneider zei

Vervelende tijd heb je achter de rug maar gelukkig kun je weer positief vooruit kijken.
En hopen dat er een mooie toekomst aankomt.
Je tafeltje is erg mooi geworden, ik vind het met die grijze kleur veel mooier.
Groetjes Brenda

De Witte Lanteern zei

Welkom terug op je 'nest'. Vervelend om te lezen dat je een zware tijd achter de rug hebt, maar gelukkig heb je een gezellig opvangnet gehad. En je hebt de energie weer om er iets moois van te maken. Samen met je moeder gaat dat een gezellige boel worden, heerlijk. Kunnen wij weer genieten van de metamorfoses, hihi. Eerst dat lampje...
Liefs, Peetje

Roelie Steinmann zei

Dan heb je vast een pittige tijd achter de rug. Dan is,het soms ook heerlijk om de handen uit de mouwen te kunnen steken. Je tafeltje is super geworden!

Groetjes Roelie

What's in a day zei

Fijn dat je er weer bent. Wat heb je dan een zware tijd achter de rug, toch flink dat je de schouders weer onder de klusjes zet hoor.
Je tafeltje is heel mooi zeg, leuk als je die verandering ziet, het lijkt wel weer een ander meubel.

Lieve groet, Eefie

Marijke zei

Leuk dat je er weer bij bent, altijd verdrietig als het leven niet gaat zoals je had verwacht.
Fijn dat je toch de zonnige kant van het leven kan zien en wie weet wat voor geweldig leuks je nog allemaal zal meemaken!
Geweldig dat je het tafeltje hebt geverfd verandert echt de hele sfeer.
fijne dag,
groetjes van Marijke

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat verdrietig voor je dat je relatie is beëindigd Jilly! Dat is een moeilijke periode voor je geweest! Maar ik lees dat je weer positief in het leven staat:wat goed van je!
Je tafeltje zag ik al maar nu wat groter: leuk geworden!

groet Trijnie

inge van der sanden zei

Och...dat is niet leuk...dat moet je zeker even verwerken Jilly.
Maar goed om te lezen dat je weer zin hebt in de toekomst.
Je tafeltje is mooi geworden...je bent aangestoken door je moeder denk ik...hihi...
Mooie slaapkamer heb je.
Fijne avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

It's me zei

Wat sneu en verdrietig van je relatie...maar je bent jong en het gaat vast goed komen geef het de tijd om te herstellen...je bent weer lekker bezig hoor mooi allemaal!...liefs fijne week van mij x

Housebythewaterhole zei

Jilly, je hebt het zeker niet makelijk gehad de laatste
tijd, maar kop op alles komt goed, hopelijk heb je hier
een boodschap aan, je bent nog jong en nog een gans
leven voor je ! Je kamer is in ieder geval héél mooi geworden !!
Super mama heb je hé...:-)
fijne avond nog
Liefs Kathy
House by the Waterhole

Het Moonhuis zei

Fijn om weer eens iets van jou te horen, ik begrijp je afwezigheid. Een relatiebreuk is pijnlijk, toch gebeurt het vaak niet zonder reden en hopelijk kun je over een tijdje zeggen dat het zo heeft moeten zijn, daar geloof ik echt in.
Je kastje is mooi geworden!!

Liefs Monica

Marjan zei

Soms gebeuren er dingen in het leven die even meer aandacht vragen dan het bloggen. Zo'n relatiebreuk is niet niets. Maar zo te horen sla je er je goed doorheen....
Lekker bezig zijn is dan een goede therapie. Je kastje is mooi geworden. En ja mama's hebben nu eenmaal vaak gelijk. sorry maar dat is nu eenmaal zo. ;)

liefs, Marjan

Huize Vizzini zei

Vreselijk een relatie breuk. Goed dat je alles weer oppakt.
Je slaapkamer ziet er sfeervol uit.
Liefs Patricia

Marjonel M zei

Heel vervelend allemaal en ik hoop dat je hier beter uitkomt.. Fijn dat je er weer bent. Je tafeltje is heel mooi geworden.

Liefs, Marjonel

Gerry zei

Lieve Jilly,
Een poosje geleden vroeg ik je moeder nog of je helemaal uit beeld was, maar ze zei dat je weer terugkwam.
Fijn om nu weer een log van je te lezen en te zien!
Je hebt een moeilijke tijd achter de rug en ik hoop van harte dat je koers richting toekomst weer blijvend is ingezet. Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten maar als het niet meer gaat is het ook niet goed. Heel veel sterkte gewenst!
Je kastje is prachtig geworden en wat is het fijn als je dan zo weer in je ouderlijk huis op je eigen kamer terecht kunt!
De lamp die je vader heeft gemaakt is ook een beauty! En wat een heerlijk sprei/deken voor de winter!

Liefs, Gerry

Joke zei

Een relatiebreuk is niet leuk.
Ik hoop dat je snel de goede weg weer bewandeld en de zon weer gaat schijnen voor jou.

Groetjes Joke.

Room Seventeen zei

Wat naar...een relatiebreuk.
Ik kan me goed voorstellen dat je hoofd dan niet naar bloggen staat.
Maar je klinkt weer lekker positief nu! Je tafeltje is mooi geworden, en ik vind je beddensprei ook gaaf!

Secondhand & Sober zei

Bah wat naar! Dat zijn geen leuke dingen, en dat zal ook niet van de ene op de andere dag anders zijn. Fijn om weer wat van je te horen, en goed om je lekker op de toekomst te gaan richten.

Het tafeltje is leuk geworden! Wat een kleurtje al wel niet kan doen!:D
Geniet er maar van.

Liefs,
mandy

lia zei

Het verwerken van een relatiebreuk is even belangrijker geweest dan bloggen, en dat is heel begrijpelijk.
Gelukkig kun je er nu goed mee omgaan.
Je tafeltje is heel leuk geworden.

Spijshuisje Lyd zei

Moeilijk voor je Jilly!
Zo te zien heb je, je er toe kunnen zetten weer iets op te pakken en dat is goed gelukt; mooi!
Sterkte nog gewenst, Lydia

Inge van der velden zei

Hoi Jilly,

Het is voor het eerst dat ik iets van jou lees. Je tafeltje is mooi geworden. Dat van dat lampje is herkenbaar. Op foto's ga je vaak kritischer naar dingen kijken...
Sterkte nog!

Groetjes, Inge

Rosedale at Home zei

Leuk om ook een bericht van jou te lezen!
Het tafeltjes is mooi geworden, ik had ook alles eerst wit,
grijs is veel mooier he.. Ik wens je veel sterkte en geluk!
Groet, Leonie

Onder de rieten kap zei

Wat fijn dat je er weer bent, ik vond het heel naar om te lezen dat je zo'n verdrietige tijd achter de rug hebt, hierbij een hele dikke virtuele knuffel xxx
Je tafelje is absoluut prachtig geworden, zo leuk om meubels op te knappen, geniet er van!
Liefs, Yvonne

Alie zei

Heel veel sterkte ermee!!

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Ook van mijn kant een hart onder de riem gestoken. Goed dat je de draad weer oppakt.
Jouw tafeltje is reuze goed gelukt.
Groet, Gerda

Home is where the heart is zei

Het tafeltje heeft zo veel meer karakter en hebben we niet allemaal die witte periode gehad of nog steeds? Niks mis mee. Ik heb ook nog her en der wat wits staan en bij sommige stukken hoort die kleur. Heel veel sterkte met de rest meis
lieve groet Brigitte

Er is een fout opgetreden in dit gadget