maandag 7 september 2015

Vijftig tinten grijs

Al doet de titel iets anders vermoeden,het gaat over de mooie grijstinten in de master bedroom van garcya's Place.
Mijn vorige post ging al over de mooie kalkverf in de kleur piombo van Carte colori.
Laat ik daar nu nog een halve pot van over hebben , dus dacht ik , daar kunnen we de slaapkamer nog mee doen.
Naargelang de lichtinval geeft dit een héél mooi effect , gecombineerd met de bestaande gordijnen , het bed en beddengoed , krijg je een samenspel van wel vijftig tinten grijs.
Ook de radiatoren zijn mee geverfd .
Nog alleen de inbouwkasten,die krijgen een laagje gritti in de zijdemat lak.
Daar alles voor en na het werk gebeurd , moeten jullie nog eventjes op de foto's wachten.

 Hier al een voorsmaakje:



De parket is al ontdaan van zijn waslaagje , moet nog een greywash krijgen










combi: gordijn met piombo


radiatoren ook in piombo

het lampje op de voorgrond is geverfd in gritti en ja , een radiowekker hoort ook in de slaapkamer
maar ook in het grijs hè ;)))



 Zo krijgt alles in huis , het sfeertje waar ik mij thuis in voel , alles op mijn manier.
My home , my style.

En manlief, die is weer aan het knutselen geslagen , hij heeft twee super leuke dingen gemaakt , maar daarover meer later.

Lieve groetjes ,
Christel



37 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Christel,

Wat is Piombo toch een mooie kleur. Ik hoop mijn man ook nog eens zover te krijgen dat we kalkverf op de muren gaan aanbrengen, dat lijkt mij zo gaaf. Het lijkt mij dan overigens wel heel lastig om een kleur te kiezen!

Ik ben benieuwd wat je man aan het maken is!

Liefs, Ingrid

Easyliving zei

Prachtig het Piombo.
Ik heb het ook in combinatie met Gritti in de slaapkamer......verveelt volgens mij nooit!

Ben benieuwd naar je handige man.(althans wat hij gemaakt heeft)

Liefs Dinka

Anita r zei

Mooie slaapkamer.
En die kleuren zo bij elkaar heel mooi.

gr. Anita

inge van der sanden zei


Ook al heb ik geen kalkverf op de muur, ik gebruik heel vaak de kleur Piombo en Gritti voor kleinere objecten.
En Piombo vindt ik prachtig.
Je Masterbedroom is mooi geworden...heel sfeervol.
Je hebt de smaak goed te pakken...mooi hoor!
Fijne Week nog.

Groetjes,
Inge, my choice

De Meidenmuts zei

Het is hier ook weer prachtig geworden. Alles komt nu mooi samen....alles klopt.
Super sfeervol!!

Groetjes Anita

Marjan zei

Mooie kleurencombinatie. Ik heb ook een zwak voor Piombo. Vind het echt een kleur waar alles mooi bijstaat. De masterbedroom is heel sfeervol. Alles zo mooi op elkaar afgestemd. Ben benieuwd wat je man gemaakt heeft.....

liefs, Marjan

Sonja- Sezoentje zei

Prachtige kleurcombinatie, wat een heerlijk plekje.
Fijne avond,
Sonja

Margo van Schaick zei

Het ziet er super uit.
Gr, Margo

Brenda Schneider zei

Mooi hoor de kalkverf op de muren.
Lekker sfeervol.
Bij ons zit het ook in de planning om de slaspkamer met kalkverf te doen, ik weet alleen nog niet welke kleur ik wil.
Piombo is ook wel een mooie kleur.
Groetjes Brenda

What's in a day zei

Het is prachtig geworden, ik kan me zo voorstellen dat je,
deze sfeer doorvoert en dat je hier ook van geniet.
Piombo is een prachtige kleur, hier geen kalkverf op de muren, ook hier
een man die nogal moeite heeft met veranderen:)

Lieve groet, Eefie

Ús hûs ús thús zei

Prachtig al die tinten grijs! En dan te bedenken dat we een paar jaar terug grijs maar saai vonden. Maar het is allesbehalve saai. Je slaapkamer ziet er super sfeervol uit!
Fijne avond. Groetjes van Aleta

Joke zei

Kalkverf geeft zo`n sfeer op de wand en wat een super mooie kleuren perfecte kleuren combinatie.

Groetjes Joke.

Secondhand & Sober zei

Prachtig prachtig prachtig!!!

Heb nu de logeerkamer en slaapkamer ook in de kalk verf staan, nu vriendlief aan het over tuigen om ook aan de woonkamer te beginnen, en de hal natuurlijk. Heb hem al zover dat als wij een nieuwe keuken kolen, alles mag verven verheug me er nu al op.

Je plaatjes zijn weer prachtig!!
Ben benieuwd naar het resultaat :))

Liefs
Mandy

Secondhand & Sober zei

Prachtig prachtig prachtig!!!

Heb nu de logeerkamer en slaapkamer ook in de kalk verf staan, nu vriendlief aan het over tuigen om ook aan de woonkamer te beginnen, en de hal natuurlijk. Heb hem al zover dat als wij een nieuwe keuken kolen, alles mag verven verheug me er nu al op.

Je plaatjes zijn weer prachtig!!
Ben benieuwd naar het resultaat :))

Liefs
Mandy

Secondhand & Sober zei

Prachtig prachtig prachtig!!!

Heb nu de logeerkamer en slaapkamer ook in de kalk verf staan, nu vriendlief aan het over tuigen om ook aan de woonkamer te beginnen, en de hal natuurlijk. Heb hem al zover dat als wij een nieuwe keuken kolen, alles mag verven verheug me er nu al op.

Je plaatjes zijn weer prachtig!!
Ben benieuwd naar het resultaat :))

Liefs
Mandy

It's me zei

Gaaf hoor allemaal!...prachtig...fijne week liefs Ria x

Rosedale at Home zei

Mooie kleur piombo..
ik wil er de tv kast mee gaan verven, dus leuk om jouw muurtje te zien ;)
Het is altijd weer een kunst he.. dat kalkverven.. steeds weer
afwachten hoe het muurtje opdroogt. Je hebt het mooi gedaan!
Groet, Leonie

Marjonel M zei

Prachtige kleur, warm en heel sfeervol.. De benedenverdieping zit in de kalverf nu nog boven maar dat zal wel volgend jaar worden.

Liefs,Marjonel

Marjon zei


Wat een prachtige kleur is dat....en je slaapkamer is werkelijk een droom...super mooi alles passend bij elkaar en de kleur van het dekbedovertrek geeft warmte aan de grijze tinten....super allemaal.....fijne avond en lieve groet Marjon

Onder de rieten kap zei

Zo'n mooie kleur Piombo, staat heel erg warm, heerlijk he als je huis helemaal naar je zin is!
Liefs, Yvonne

inro soor zei

sfeertje hoor!
kom maar op de met de rest:)
je luik is prachtig!
groetjes, ingeR

Het Moonhuis zei

Mooi geworden zeg, een hele sfeervolle slaapkamer zo.
Ik ben benieuwd wat je man weer voor je gemaakt heeft!

Liefs Monica

Danielle van Heusden zei

Wat zullen jullie daar heerlijk slapen!....en vooral ook fijn wakker zijn en dan gelukkig rondkijken want wat is het moooooi! :) Geniet er maar van!
Benieuwd wat je man gemaakt heeft....
Liefs Daniëlle

knibbel knabbel knuisje zei

Mooi! Ben erg benieuwd hoe je vloer wordt en natuurlijk naar het knutsel van je man. En ik snap dat je je helemaal thuis voelt

Roelie Steinmann zei

Mooie sfeer in jullie slaapkamer met piombo op de muren. Echt een mooie kleur. Ben benieuwd naar jullie volgende projecten.

Groetjes Roelie

De Witte Lanteern zei

Zeer sfeervol en tot in de puntjes op elkaar afgestemd. Mooi beddengoed!
Ben benieuwd naar het projectje van je man...
Liefs, Peetje

Home is where the heart is zei

hahaha je kunt me bijna bij elkaar vegen, 50 tinten grijs en nog wel in de slaapkamer :)))
Ik zou mn bed niet meer uitkomen, wat een plaatje. Alles mooi op elkaar afgestemd. Ben benieuwd naar de nieuwe knutselpraktijken van je man.
Fijne week

liefs Brigitte

Housebythewaterhole zei

Christel, suuuper mooi is je slaapkamer, alles perfect op elkaar afgestemd,
zalig slapen moet het daar zijn, maar je maakt ons ook alweer héél benieuwd
naar het volgende....:-) :-)
Fijne dag nog
Liefs Kathy

Judith zei

Mooie kleur Christel en wederom: Wat een werk! In ons huis hadden we ook hele donkere muren op de slaapkamer en ik vond het altijd heel mooi... Maar toch worden de muren straks lichter: Ik word namelijk gek als er een mug rond zoemt op de slaapkamer en zie die maar eens te vinden op die donkere muren haha

En nu op naar de volgende klus dus... de vloer en andere knutselpraktijken van manlief;-) Succes!!!

Gerry zei

Wat heb je alles mooi op elkaar afgestemd, Christel!
Dat is toch altijd weer de kunst!
Maar je bent geslaagd!

Liefs, Gerry

Anneke zei

Ja de kleur piombo is prachtig. Wij zijn in ons boshuisje bezig met die kleur. Het is een van mijn favorieten kleuren. Zo mooi de kleuren bij elkaar. En nu ga ik uitkijken naar je volgende post want ik ben zeer nieuwsgierig .
Liefs Anneke

lia zei

Wij hebben in de keuken en een stukje van de kamer ook piombo, en het blijft idd een mooie kleur.
Benieuwd wat er straks meer komt.

Mirjam zei

Leuk gevonden Christel, jouw titel. Enne ik zie veel liever jouw tinten grijs hoor. Wat mooi!
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

SOBERenSTIJL zei

Prachtige en sfeervolle slaapkamer, piombo is een hele mooie kleur, ook wel 1 van mijn favorieten!

Liefs Dorine

Marijke zei

Wat heb je mooie grijze kleuren gekozen, matchen geweldig met al je andere spulletjes!
fijne dag,
groetjes van Marijke

van alles wat in huis en tuin. zei

Haha....ik zat al klaar om een spannend verhaal te lezen maar nee hoor....Maar dit is, denk ik, veel leuker. Het is erg mooi geworden. Hoe heb jij de waslaag van het parket afgehaald?

groet Trijnie

Spijshuisje Lyd zei

Heerlijke sfeer in je slaapkamer, echt heel gezellig.
Je bent behoorlijk druk geweest de laatste tijd met hele mooie resultaten!
Liefs, Lydia

Er is een fout opgetreden in dit gadget