donderdag 1 oktober 2015

Nieuw licht

Hoy iedereen, hier ben ik dan weer (Jilly)
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en de steun!
Het gaat echt zeer goed met mij ^_^

Zoals ik al zei in mijn vorige post, werkte de lamp op mijn nachtkastje enorm op mijn systeem!
Dat ontdekte ik op een foto, een doorn in mijn oog!

Kennen jullie hem nog?
Na
of kennen jullie hem beter zo....
Voor


Dus, de lamp kreeg een klets verf tegen zijn bek...genaamd kalkverf van carte colore.
U laten gaan met een kwast in de hand kan wel eens deugd doen, dus wees gewaarschuwd
(haha)
Hier met de eerste laag verf



Hier boven zien jullie het resultaat, (links) na de metamorfose en dan (rechts) toen hij op mijn zenuwen begon te werken!
Mijn mening over het resultaat is, dat het nog iets de groen is in verhouding met mijn kussens.
Ik denk dat ik toch nog iets ga veranderen...we zullen wel zien!

Verder zijn mijn liefste mamaatje en ik op een rommelmarkt gaan vertoeven.
Heel gezellig, want de zon scheen en we hadden een slachtoffer mee dat zo vriendelijk was om met al onze zakken te sleuren! (nog eens bedankt trouwens, hier scoor je enorm mee ;-))
We waren eigenlijk zo geïnteresseerd om daar naartoe te gaan, door dat "label1861" had gezegd dat ze daar gingen zijn! Niet te missen dus.
Een aanrader voor de mensen in de buurt van Vlaams-brabant in België , leuke en vriendelijke mensen.
Voor de geïnteresseerden: je kan de fb pagina volgen -> Label1861
Hier onder wat sfeer foto's van een dienblad dat ik bij hun heb gekocht


Geniet nog allen van het zalige herfst weer, helaas geven ze volgende week wat regen maar wij bloggers weten wel iets om de warmte in huis te brengen ;-)
Jilly

19 opmerkingen:

Nettie Sohier-dael zei

Het lamje is leuk geworden en ook je mooie dienblad super hoor gr.Nettie tot je vogende blog 😊😊😊😊

Nettie Sohier-dael zei

Het lamje is leuk geworden en ook je mooie dienblad super hoor gr.Nettie tot je vogende blog 😊😊😊😊

knibbel knabbel knuisje huisje zei

Je lampje is zeker opgeknapt. Wat een leuk idee om het dienblad zo te decoreren. Mooie plaatjes weer. Fijne avond!

Home and Lifestyle zei

De lamp is zo veel mooier, Jilly. Misschien moet de lamp toch nog meer naar een donkergrijze kleur, waardoor het minder groen wordt. Het dienblad is ook prachtig.

Fijn te horen dat het goed met je gaat!

Liefs, Ingrid

Brenda Schneider zei

Hai Jilly, fijn dat je weer in blogland bent :)
Je lampje is mooi geworden, ik heb ook al heel wat lampen en kappen met kalkverf behandeld dat gaat super.
Mooi dienblad heb je, prachtig oud hout.
Groetjes Brenda

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

't Lampje ziet er een stuk beter uit. Ik doe houten lampenvoeten altijd met krijtverf, hoef het dan bijna nooit 2 x te doen (de kappen doe ik wel 2 x).
Je blad vind ik erg mooi, lekker groot ook!
Groetjes, Gerda

Gerry zei

Fijn dat het goed met je, Jilly!
Het lampje is zo veel mooier geworden in het geheel van je kamer.
En je dienblad is prachtig! Ik zit ook op zoiets te azen, maar ik heb ook nog iets heel anders in gedachten en dat is heel irritant welke kant je dan op wil.
Wens je een mooi weekend!

Liefs, Gerry

It's me zei

Mooi hoor de lamp zo...fijn weekend liefs Ria x

It's me zei

Mooi hoor de lamp zo...fijn weekend liefs Ria x

De Witte Lanteern zei

Je lampje past nu beter bij de sfeer van je slaapkamer, mooi!
En waar zouden we zijn als we niet af en toe een 'pak-ezeltje' bij ons hadden, haha? Zeer gewaardeerd!!! Want wij moeten toch onze handen vrij hebben om de 'waar' te onderzoeken...!
Liefs, Peetje

Verie - Vestywo zei

Lekker bezig, Jilly! Ziet er goed uit.

Lieve-Groetjes,
Verie

Roelie Steinmann zei

Je lamp in heel mooi geworden. Ik heb laatst hetzelfde gedaan. Bevalt me één stuk beter.

Groetjes Roelie

Judith zei

De lamp naast je liefdesnestje is inderdaad mooier geworden vind ik, maar nu gaat er zeker nog een wat grijzige tint overheen dan? En wat jammer wanneer het volgende week alweer gedaan is met het mooie weer, dus nu maar goed genieten! Veel plezier met de leuke nieuwe aanwinst.

Fijn weekend en groetjes

van alles wat in huis en tuin. zei

Fijn dat het weer beter met je gaat! Daar helpt een lik verf ook wel bij zo te zien!
Goed dat je weer zin krijgt om leuke dingen te doen! Het dienblad is prachtig!

groet Trijnie

Marjon zei

Hallo Jilly, even wat bijglezen en ik wens je dan ook heel veel geluk voor je nieuwe toekomst. Lekker gaan freubelen in huis is toch de beste remedie en ik moet zeggen...je lamp is super mooi geworden...maakt veel meer uit...ook het dienblad is erg mooi en het geverfde kastje...je ma heeft je aangestoken hihi....fijn weekend en de groetjes aan je ma....liefs Marjon

Easyliving zei

Ik vind hem super zo....en helemaal niet te groen bij je kussens. Juist mooi deze tinten die zo mooi in elkaar overgaan. Zou het zo laten...of heb je het inmiddels alweer veranderd...?
Fijn om te ervaren dat dit weer leuk is om te doen!

Liefs Dinka

Marijke zei

Mooi lampje geworden ze past nu mooi in het geheel!
groetjes van Marijke

Loraine de Brouwer zei

Je lampje is echt mooi geworden, past beter in die kleur dus goed laten gaan haha ;)
En het dienblad is ook mooi zeg, heel apart!

Liefs,
www.liveforthisstyling.blogspot.nl

Rosedale at Home zei

Je lampje past nu echt veel beter!
Mooi geworden hoor.. op de foto is het een mooi kleurtje.
Ik zou me ook storen aan die witte lamp ;)
Leuk dienblad gevonden..
Groet, Leonie

Er is een fout opgetreden in dit gadget