maandag 26 oktober 2015

Roest , roestig ....

Vorige keer vertelde ik jullie over een object die te koop was bij Troc.
Was , inderdaad ;))
Troc is een depotverkoop , waar een item twee maand aan een afgesproken prijs word verkocht , als het na twee maand niet is verkocht daalt de waarde elke maand met tien percent.
Daar zat ik dus op te wachten.
Kijk wat ik daar vond.....



Ik verwachtte dat niemand dit wel opzichtig paard wou kopen ( het blonk zoals een Thaise tempel) maar ik wel hoor , want ik had er in mijn hoofd al grote plannen mee :)))
Ik heb ooit een zelfde exemplaar bij Herberslifestyle gekocht , daar heb ik mij op geïnspireerd .


Dit komt van bij Herberslifestyle

Ik informeerde mij toen ik het blog van Inge , my choice las.
En kocht roesteffect verf bij Polycolor.be en ging aan de slag , eerst probeerde ik het op een kandelaar die ik kocht in de kerstafdeling van een tuincentra .




Niet slecht hè,
Daarna was ik helemaal in de ban ....van roest.

Zo is het geworden 









Nog eventjes een voor en na 
Ongelooflijk hè

Ondertussen ben ik vandaag nog bezig geweest met kwasten maar dat houd ik voor een volgende keer.
Die pot moet leeg , haha.


Lieve groetjes ,
Christel


Nieuwe volgers , welkom bij ons thuis , leuk dat jullie eens op bezoek komen.

33 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat een verschil zeg. Die gouden kleur vind ik niet mooi, maar nu je aanwinst is veranderd in een roestige variant is het een plaatje. Het lijkt mij leuk om het zelf ook eens uit te proberen, eens kijken of ik daar binnenkort een mooi object voor kan vinden.

Liefs, Ingrid

What's in a day zei

Net zoals je kandelaar is dit weer helemaal gelukt!
Wie had kunnen denken dat dit zo mooi kon worden??
Gewoon ongelofelijk dat dit hetzelfde paard is!

Lieve groet,Eefie

Anoniem zei

wow wat gaaf zeg,
prachtig interieur btw
groet Paul

Roelie Steinmann zei

Ohhhh Christel, wat mooi geworden zeg, super. Wat een mooie aanwinst, goed dat je voorbij het gouden bling bling kleurtje kon kijken. Hij is best groot ook, en staat prachtig zo op je bankje.

Groetjes Roelie

inge van der sanden zei

De kandelaar zag ik op Facebook al voorbij komen..goed gelukt zeg.
Het paard dat is een metamorfose...super!
Fijn spul hé....die roestverf.
Fijne avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Janny zei

Wat is dat paard prachtig geworden! Wat goed dat je het zag, zeg.
Een pronkstuk erbij!
Liefs,
Janny

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Begrijpelijk dat je helemaal in de ban bent van roestverf, Christel, het resultaat is prachtig, zowel de kandelaar als het paard! 't Beestje zag er inderdaad niet uit in 't goud :-)
Groet, Gerda

Bonjade zei

Oh gaaf is ie nu zeg......! Zo goud had ik hem ook gemeden ha....maar nu ben ik verliefd.......
Pronkstuk!

Fijne avond

Liefs

Marjonel M zei

Wat een verschil veel mooier zo.
Ik ben benieuwd wat je nog meer laat zien.

Liefs, Marjonel

Anoniem zei

Wauw Christel, hij is prachtig geworden!!! Ben benieuwd wat je nog meer gaat kwasten.
Groetjes Corine van de Pas

Anneke zei

Wat een verschil. Leuk dat verder er geen mens wat in zag. Boffen he? Hij is dan ook erg mooi geworden zeg. Prachtig vind ik hem. En nu ben ik natuurlijk heel benieuwd naar de volgende blog.
Liefs Anneke

Secondhand & Sober zei

Gaaaaf!! Ben stiekem zelfs een beetje jaloers.. Wil ook Zo'n winkel hier!! Die super vondsten van jou altijd, Geweldig! :))))

Fijne avond!
Liefs
Mandy

It's me zei

Wat ontzettend gaaf en stoer zeg !!!...goed gelukt.....liefs fijne week Ria x

carool61 zei

Echt heel erg gaaf!

Brenda Schneider zei

Wat een gaaf beeld is dat geworden.
Heel leuk spul hoor de roestverf, dat ga ik ook maar eens proberen.
Groetjes Brenda

Easyliving zei

Wat is ie mooi hè? T paard staat ook bij mij al lang te pronken.....maar zo in de roestkleur vind ik hem ook ook prachtig!!

Liefs Dinka

Housebythewaterhole zei

Héél mooi Christel ... wat zeggen ze ...geduld is een mooie deugd
en zeker in jouw geval...gelukkig zag niemand iets in het paard, wat
staat het prachtig wat een metamorfose met die roestverf...!!
Héél benieuwd naar je volgende project !
Fijne week nog
Liefs Kathy

Het Moonhuis zei

Het paard is heel gaaf geworden in de roestkleur. Natuurlijk neem je zo'n paard direct mee, er is altijd wat van te maken als je de kleur niet goed vindt. Was toch iets te blinkend goud he ;-)
Supermooi stuk om mee te decoreren!

Liefs Monica

Helena De keizerskroon zei

Wat is hij mooi geworden!!!
Scheelde hij veel in prijs met je eerder aangeschaft paard?

Mooi!!!

Liefs
Helena

Helena De keizerskroon zei

Wat is hij mooi geworden!!!
Scheelde hij veel in prijs met je eerder aangeschaft paard?

Mooi!!!

Liefs
Helena

Mirjam zei

Hoi Christel,
Wat een super mooi resultaat. Nee, zoals het paard was, zou ik hem ook niet willen hebben. Maar zoals hij nu is, o jee, wat vind ik dat mooi zeg.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar wat je nog meer aan het maken bent. De kandelaars zijn in ieder geval fantastisch geworden.
Liefs,
Mirjam

Henny zei

Ohhhh waarom vind ik nu nooit eens van die mooie dingen. Geweldig wat je er van hebt gemaakt.
Veel liefs
Henny

Gerry zei

Ongelofelijk zeg!
Je zou bijna denken dat het verschillende objecten zijn.
Het paard is super geworden en wat kun je er mee stylen.
Ja, geduld is een schone zaak....!
Heel veel plezier ervan!

Liefs, Gerry

lia zei

Die is echt prachtig geworden zeg.
Tja, ik vind dit soort dingen dus ook nooit...

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heb je iets moois gemaakt van een afschuwelijk ding!
Ik zou er niet aan gedacht hebben! Maar het is prachtig geworden hoor.....complimenten!

groet Trijnie

It Is The way of life zei

Hallo Christel, wat prachtig is het paard geworden echt zo mooi je hebt eer van je werk !
Liefs Ida

It Is The way of life zei

Hallo Christel, wat prachtig is het paard geworden echt zo mooi je hebt eer van je werk !
Liefs Ida

Mooiz8 zei

Ohhhhh, wat mooi geworden zeg al leek het paard eerst wel een laagje blad goud te hebben !
Ik heb toevallig me bijkeuken kastjes uitgemest en ook een zilverenkandalaar uit de kast gehaald, ik denk dat ik weer een leuk klusje heb om van het weekend te maken, groetjes
Nicole

Linda zei

Very nice!!! :)

Anita r zei

Wat mooi geworden.

gr anita

Marijke zei

Ja geweldig, wat een metamorfose,prachtig mooi geworden!
Ook ik ben weer geïnspireerd door roestige spulletjes, de bus verf staat al klaar...
fijne dag,
groetjes van Marijke

Marijke zei

Ja geweldig, wat een metamorfose,prachtig mooi geworden!
Ook ik ben weer geïnspireerd door roestige spulletjes, de bus verf staat al klaar...
fijne dag,
groetjes van Marijke

Onder de rieten kap zei

Oh wat gaaf! Zo eentje staat hier nog op het wensenlijstje, wat heb je hem schitterend veranderd, ik vind hem echt helemaal te gek!
Liefs, Yvonne

Er is een fout opgetreden in dit gadget