maandag 2 november 2015

Countryside 2015

Zoals naar jaarlijkse gewoonte, gaan we elk jaar met de vrouwenclub naar countryside (mama, zus en ik)
De nieuwe trends gaan opsnuiven en aan een paar ambachtelijke standjes gaan aanschuiven om iets lekkers te vinden.

Ook dit jaar hebben we wat foto's genomen zodat jullie ook van de sfeer kunnen meegenieten:

Stand: het woonidee

Hier zijn we tot de conclusie gekomen dat we al onze kruiken een goudlaagje gaan moeten geven
^_^




Stand: de brocante markt




Mijn zus bij beestjes enzo 






We konden heerlijk genieten van een Cava bij "the barn"
Wat ik spijtig vind aan deze beurs is dat er niets of weinig vernieuwend is voor ons.
Het kan wel zijn door de invloed van Blogland, dat we vlugger mee zijn met de nieuwe trends en vooral door onze noorderburen dat wij het Belgische minder leuk vinden ^_^ 


Liefs van ons allen
Joyce, Christel en Jilly

22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Altijd gezellig, zo'n dagje uit met moeder en zus. Jammer dat het niet veel nieuws te bieden had, maar de VT Wonen & Design beurs vond ik een paar weken geleden ook een beetje tegenvallen. Het VT Wonen huis en het Inspiratiehuis van WLS vond ik de moeite waard, de rest was aardig maar niet geweldig. Dus het is naar mijn mening niet met alles zo dat het hier altijd veel mooier is.

Jullie hebben desondanks gelukkig wel genoten.

Liefs, Ingrid

Janny zei

Néééé.....niet de kruiken goud verven!!
Och ja...zo'n beurs moet iedereen aanspreken dus als je van een bepaalde stijl houdt dan zal je er nooit alleen spullen naar jóuw smaak vinden. Ik ben niet zo van de beurzen, eerlijk gezegd.
Wel altijd gezellig, zo'n dagje dochters en moeder, toch?
Al was het alleen daarom, dan is het al geslaagd.
Liefs,
Janny

Cora M. zei

Gelukkig was het wel een gezellig familie-uitje! Altijd leuk toch ...een dagje uit?
Ik had nog nooit van deze beurs gehoord, de enigste country "beurs-achtig" ding wat ik ken is de country-Christmas fair in haarzuilen..hahah..maar dat is ook alweer bijna zover! Ik weet niet of je die kent..? Erg gezellig altijd!
Groetjes Cora

Athomebymy zei

Leuk !!! Dat is allemaal niks voor mij zo een beurs ...
En de kruiklampen goud ... mmmm ... maar het was in Belgie zeker he ;-)))
Leuk dat jullie ervan genoten hebben ... wat een bijzonder weekend !

Liefs Petra

Roelie Steinmann zei

Dat klinkt als een gezellig dagje uit. Jammer dat jullie geen vernieuwende inspiratie hebben opgedaan. Maar gelukkig was het wel een gezellige dag.

Groetjes Roelie

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Dat was wel een heel groot bisonhoofd voor aan de muur :-)
Brrrr goudkleurige kruiken, hoe verzinnen ze het! Persoonlijk heb ik niets met geelgoud, ook niet qua sieraden.
Altijd leuk een familiedagje uit en dan maakt het niet zo veel uit of je nou wel of niet iets gekocht hebt, als je het maar naar de zin gehad hebt. Zo te zien wel :-)
Groet, Gerda


It's me zei

Wat leuk zeg!!...leuk ook om met zijn drieën te gaan....liefs fijne week an mij x

Patricia Savert zei

Hallo,
Nu reageer ik eens hoor!
In de vorige post had je je paard geverfd.
Had je dan beter ook goud gelaten hihi.
Gr patty

Het Moonhuis zei

Ach hier wat maakt het uit, als jullie het maar gezellig hebben gehad met zn drieën en dat hadden jullie zo te zien wel, superleuk hoor om dat met z'n drietjes te doen.

Liefs Monica

Coby Breitner zei

Wat jammer dat het tegenviel voor jullie, wij hebben even meegenoten door de foto's.
Ik twijfelde of ik zou gaan, niet naast de deur vanuit Nootdorp Nld, nu ben ik blij dat ik dat hele eind niet heb gereden.
Wel toffe foto's hoor.
Liefs Coby (IG cbcosycot)

Spijshuisje Lyd zei

Jammer dat het wat tegen viel..ondanks dat ziet het eruit als een gezellig dagje!
Liefs, Lydia

De Witte Lanteern zei

Het was in ieder geval gezellig om zo 'onder de meiden' op stap te zijn en dat is toch het belangrijkste. En niet alles wat bij zo'n beurs te zien is, is de 'mode' of slaat aan. Goudkleurige kruiken...tja, een paar jaar geleden moesten we niet denken aan glimmend rood-koper en nu staan de winkels er vol mee! Niet dat het mij kan bekoren...Gelukkig ga ik niet met elke trend mee, of het nu aanslaat of niet. Blijf bij jezelf en kies juist die dingen die jouw blij maken in huis. En volgens mij kunnen jullie dat héél goed, gezien de toffe reacties steeds weer op jullie blog! Haha, en zo'n XXL bisonhoofd aan de muur...brrrrr.
Liefs, Peetje

Anneke zei

Wat heerlijk zo'n dagje met elkaar. Alleen jammer dat het wat tegen viel. Eigenlijk "schaam" kom ik alleen nog maar in de landelijke woonwinkels. Een poosje geleden ben ik naar Lille geweest en naar Tongeren en beiden vond ik ook wat tegen vallen.
Maar jullie hebben een gezellige dag gehad en daar gaat het toch om. Ik wens jullie nog een fijne week.
Liefs Anneke

Easyliving zei

Wat gezellig met zijn drieën en wat een leuke beurs is dit....afwisselend!!

Liefs Dinka

Gerry zei

Het met zijn drieën uit zijn lijkt me al prachtig!
Toch waren er nog wel leuke dingen te zien, enige afwisseling.
Je kunt natuurlijk ook je boeltje oppakken en in Nederland komen wonen.
Maar gelukkig zijn er ook postbodes, dan kom je online eens in ons land over de vloer.
En die goudkleurige kruiken....?
Jullie hebben het in elk geval gezellig gehad!

Liefs, Gerry

Marjon zei


Geen nieuwe items want bij jullie is al alles prachtig sfeervol maar toch een leuke dag met z'n allen gehad, dat doet een mens toch goed....lieve groet Marjon

Marjan zei

Een gezellig dagje uit zo te zien.
Heerlijk even quality time met elkaar.
Dat de beurs dan tegenvalt is jammer maar zo te zien mocht dat de pret niet drukken.

liefs, Marjan

Mirjam zei

Wat heerlijk dat jullie hier met z'n drietjes naar toe zijn geweest. Altijd dikke pret natuurlijk met elkaar. Maar wel heel jammer dat het eigenlijk alleen maar nog veel meer van hetzelfde was. Misschien is het wel zo dat je via blogger en instagram al van zoveel nieuwe dingen op de hoogte bent dat het allemaal lijkt of je het al een keer gezien hebt.
Maar jullie hebben evengoed duidelijk een heel leuke dag gehad.
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

SOBERenSTIJL zei

Wat gezellig zo'n dag met elkaar uit, en al viel het wat tegen, dit zijn wel geniet momentjes :)

Groetjes Dorine

jacqueline de wit zei


Ons is het dit jaar ook tegen gevallen op de beurs, maar ja, we zijn verwend met al die super mooie blogs toch?
Groetjes, Jacqueline

Alie zei

Heerlijk genieten zo met elkaar van al dat moois!

Marijke zei

Wat leuk dat je mij laat meegenieten, mooi de sidetable met ijzeren onderstel, hihi... ja we worden verwend met al het nieuwe in blogland maar... volgens mij heb je toch een heel leuk uitje gehad!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Er is een fout opgetreden in dit gadget