zondag 20 december 2015

Bijna kerst.....

Zoals beloofd laat ik jullie mijn zogenaamde" kerstboom "zien .

Ik volg behoorlijk wat mensen op Instagram , daar kwam ik een mooie foto tegen van Bianca , zij werkt bij de mooie woonwinkel "Deco enzo ". Haar huis is echt schitterend ingericht en onlangs liet ze een plaatje zien ,waar een Franse vaas met takken op een zuil stond.
Mijn interesse- sprieten waren onmiddellijk gewekt en zo ontstond het idee om zoiets te doen voor kerst in de plaats van een tradionele kerstboom.
Ik moet zeggen onder luid protest van Jilly. ( ze vind het nu wel héél mooi hoor)








Mijn man ( ik val in herhaling) maakte voor mij een frame van 1 meter hoog , legde er een blad op in eikenhout en ik verfde het frame in de roesteffect verf .
De vaas kocht ik onlangs bij een brocanteur.

Zo is het s'avonds met de lichtjes aan .....

Ik ben hier zo blij mee , dit word een blijvertje .
Weliswaar zonder de kersttakken dan.



Ik maakte ook wat mosballen ,een moskrans en zette her en der wat kaarsjes , net genoeg sfeer.










Ook buiten wat groen .....



Met kerstdag komt de familie hier heen , ben benieuwd wat zij er van gaan zeggen ....
Ik wil iedereen , die dit leest gezellige en fijne kerstdagen wensen !!


Lieve kerstwensen ,
Christel en familie

28 opmerkingen:

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Ha Christel, Jilly en familie,
Dat is nog eens een originele 'kerstboom', erg mooi. De vaas is schitterend en kun je het hele jaar door voorzien van nieuwe, passende inhoud.
Jullie gaan het vast goed hebben de komende feestdagen, met al dat moois om jullie heen. Geniet ervan.
Groet, Gerda

Spijshuisje Lyd zei

Wat een sfeerhoekjes allemaal!
Je hebt de vaas mooi opgemaakt en die roestige kandelaar...plaatje zeg!
Liefs en fijne feestdagen met je gezin, Lydia

nummer49 zei

Erg mooi gedaan!
Wat een origineel idee!
Fijne dagen!

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor Christel, de Franse vaas staat prachtig zo. Ik denk dat de gasten het misschien wel anders dan anders maar desondanks heel mooi en origineel zullen vinden.

Ik wens jullie samen hele fijne geestdagen!

Liefs, Ingrid

inge van der sanden zei

Dit staat heel gezellig Christel...mooi ook met die kleine balletjes.
Ja...mooi is het bij Bianca....kijk graag naar haar foto's...
Voor jullie ook hele fijne Kerstdagen, en alle goeds voor 2016.

Groetjes,
Inge, my choice

Michelle L zei

Wat een mooi alternatief voor een kerstboom, erg leuk!
Gezellig sfeertje.
Wens jullie alvast fijne dagen!
Liefs, Michelle

Marjonel M zei

Dat is een heel mooi alternatief, en ziet er gezellig uit.

Fijne dagen samen!
Liefs, Marjonel

Easyliving zei

Schitterend gedecoreerd!! Die man van jou is volgens mij zo lief, die maakt alles!

Fijne dagen gewenst...

Liefs Dinka

It's me zei

Wowww ik vind het orachtig hoor....mooi gedaan!....hele fijne dagen liefs Ria x ❤️

lia zei

Gezelligheid ten top.
Jullie komen de dagen wel door.
Geniet ervan.

Lydia Kant zei

Dat ziet er weer heel mooi en gezellig uit! Geslaagd project!
Fijne feestdagen!
Groetjes, Lydia

Het Moonhuis zei

Hartstikke mooi toch zo op die mooie zuil en die vazen blijven leuk.
Ook hele fijne en gezellige dagen voor jou en je familie!!

Liefs Monica

Coby Breitner zei

Prachtig die grote vaas op de zuil, ach alles natuurlijk.
Ook voor jullie hele fijne gezellige feestdagen, op een sfeervol 2016.
Liefs Coby
ps. even reclame maken voor het blog van je dochter hoor.

Marjan zei

Wat een leuk idee Christel!!!
En wat een handige man heb je toch....
Die vaas is prachtig. Daar zou ik ook wel een plekje voor vinden.
Fijne dagen!!!

liefs, Marjan

Joke zei

Ziet er heel gezellig uit en de vaas met kert- decoratie is heel mooi .

Fijne feestdagen

Groetjes Joke.

Roelie Steinmann zei

Gezellige en sfeervolle hoekjes heb jij. De vaste is prachtig zo met de takken en de lichtjes.

Heel gezellige feestdagen, Roelie

Mirjam zei

Hoi Christel,
Je hebt een heerlijke 'kerstboom' gecreëerd op deze manier. Lekker eens anders dan anders.
Super mooie tafel heeft je man weer gemaakt en ook de vaas is fantastisch.
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Wat een leuk alternatief voor een echte boom. Staat mooi en na de feestdagen pas je 'm gewoon aan. Hier zou ik ook een luid protest krijgen als er geen boom zou komen hoor, hihi. Dus zolang de kinderen nog thuis zijn, staat hier zo'n groot groen gevaarte. Ach, eerlijk gezegd vind ik het ook wel wat hebben zo'n drie weken per jaar...
Fijne dagen en veel plezier met het kerst-bezoek. Wie weet breng je ze wel op een idee voor het volgend jaar...
Liefs, Peetje

Priscilla Spruijt zei

Heel leuk! Zeker als je er plek voor hebt!
Mos ballen doen het altijd goed he? Heerlijk ruiken ze ook, ik dompel ze elke week even in het water dan blijven ze super lang fris groen!
Leuk om zo het huis helemaal klaar te maken voor kerst! Zeker als er visite op komst is!!
Gezellig hoor! Heel veel plezier met elkaar in elk geval!

Groetjes van Priscilla
Creatodapris.blogspot.com

Mijn Stijl zei

Erg leuk idee!
Prachtige vaas ook...die kan inderdaad gewoon blijven na de kerst.

Fijne feestdagen alvast,
Anita

Saskia Hoofdman zei

Mooi gedecoreerd allemaal. Fijne kerstdagen.

Groetjes,

Saskia

Henny zei

Heel leuk geworden en die man van jouw is toch echt een toppertje ahha.
Fijne feestdagen.
Veel liefs,
Henny

Judith zei

Supergezellig bij je altijd, maar nu nog eens extra!

Fijne eindejaarsfeesten!!!

Room Seventeen zei

Ik vind je Franse vaas prachtig!
Hele fijne feestdagen toegewenst!

SOBERenSTIJL zei

Heel sfeervol!
Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen!

Liefs Dorine

Home is where the heart is zei

Hele fijne dagen,

lieve groet Brigitte

Marijke zei

O wat ziet het er mooi uit! Geweldig die Franse vaas leuk dat ik het zo bij jou nu zie was van plan om mijn grijze te veranderen in roest... vind het super... heb alles al weken in huis... moet het nog "even" gaan doen...
Hoop dat je gezellige kerstdagen hebt gehad, hier net de laatste visite uitgezwaaid was leuk morgen al mijn kerstspul opruimen...
Vond het dit afgelopen jaar erg leuk om je blog te lezen met al de nieuwe zelfgemaakte spulletjes en verheug mij op al wat komen gaat.
Wens je alle goeds voor 2016
Lieve groetjes van Marijke

Onder de rieten kap zei

Oh wat zag jullie huis er supermooi uit met kerst! Die vaas is zo origineel, echt heel erg mooi opgemaakt, je andere foto's ook trouwens, echt die heerlijke kerstsfeer!
Liefs, Yvonne

Er is een fout opgetreden in dit gadget