zondag 13 december 2015

De tafel(s)

Ik zat daarnet te denken , hoe het leven een grote u-bocht kan nemen door bepaalde omstandigheden.
Namelijk het ontdekken van onze creatieve geesten , klinkt gewichtig hè.
Ik wil maar zeggen , zo'n twee jaar geleden kocht ik een tablet (onder lichte dwang van mijn dochters) Door dit tablet ging ik al meer surfen op het net en kwam ik per toeval terecht op heerlijke , mooie woonblogs en dacht ik :" Zou ik het ook aandurven?"

Het kleine zaadje begon te kiemen en zo ontstond het blog garcya's place  , een Facebook pagina en een account op instagram.
Ik ben zo vereerd dat er zoveel mensen , een dikke vette duim opsteken .
Door dit enthousiasme begon ik ook mensen aan te steken om wat meer te doen met hun interieur.

En ook mijn man , kreeg de microbe te pakken , zijn creatieve geest draait overuren , haha.
Hij ontdekte dat hij aanleg had om dingen te ontwerpen .
Zo maakte hij al lampen , kandelaars , schalen enz....
Samen met ijzer en hout , zijn dit zijn favoriete materialen.

Zo maakte hij een eerste salontafel voor de jongste .....


Een tweede voor Jilly ......
Deze is strakker afgewerkt 


en ..... eindelijk ééntje voor mij ;-))





Zo ontwierp hij ook deze tafel , hij heeft volledig zijn instinct gevolgd en de vorm van het hout .
Het blad is in één stuk , dat wil zeggen dat dit een hele oude eikenboom was in deze omvang.
De foto's zijn in de garage genomen en niet van de beste kwaliteit , wat vinden jullie hiervan ?

een volledige andere stijl , een beetje vintage



het onderstel is grijs gespoten




je ziet de mooie houttekening
We gaan deze te koop zetten want mijn huis raakt echt wel vol..


En nu heeft hij een kader in elkaar gestoken om mijn" kerstboom " op te zetten .
Ik ben het frame aan het verven in een roestkleur .


Wanneer alles af is , plaats ik wel een foto .
Geniet nog van de mooiste periode van het jaar !!

Lieve groetjes ,
Christel

37 opmerkingen:

Marjon zei


Hallo Christel, zo'n man is altijd welkom...hihi...de tafels zijn prachtig wat hij gemaakt heeft en ik weet zeker iemand met een stoer interieur zal verliefd worden op de tafel die te koop staat. Ik ben helemaal benieuwd hoe de kerstboom gaat uit zien....fijne avond en lieve groet Marjon

Home and Lifestyle zei

Ik ben er eerlijk gezegd erg blij mee dat jullie ooit bloggersland zijn binnen gestapt, want ik geniet elke keer weer van jullie posten. Dat het jullie creatieve brein heeft geactiveerd is des te leuker, dan hebben wij nóg meer om van mee te genieten. De tafels zijn erg mooi geworden!

Liefs, Ingrid

Esther zei

Prachtige tafels!

Marjonel M zei

Prachtige tafels. Ik ben blij dat jullie ook besmet zijn met het blog virus :)

Liefs, Marjonel

lia zei

Ik vind ze allemaal leuk.
net als je blog.

Lydia Kant zei

Mooie tafels heeft je man gemaakt! Ben benieuwd naar je 'kerstboom'!

Roelie Steinmann zei

Wat een prachtige tafels, heerlijk dat je man ook aangestoken is geraakt. Niet is fijner als je samen aan de slag kunt met leuke ideeën .

Gezellige feestdagen, Roeie

What's in a day zei

Christel je boft met je man!! Maar ook je eigen creaties zijn geweldig!
Ik geniet steeds weer op IG of hier, elke keer weer verrassend!
Dikke duim voor de tafels!!!! Prachtig.

Lieve groet Eefie

Het Moonhuis zei

Prachtig gemaakt hoor, echt reuze handig zo'n man die het ook nog leuk vindt om het te maken mazzelaar!!

Liefs Monica

Anneke zei

Wat heerlijk zo'n handige man. En wat zijn de tafels stuk voor stuk prachtig. En ik ben wat blij met je blog. En nu ben ik reuze benieuwd naar je kerstboom.
Fijne week, liefs Anneke

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Reuze prettig, zo'n handige, meedenkende man in huis, hij heeft mooie tafels gemaakt.
Succes met de verkoop.
Aan FB en IG doe ik niet of weinig, maar ik blijf je leuke blog volgen hoor.
Groetjes, Gerda

Marijke zei

Heerlijk als je de liefde voor het interieur kunt delen met een man met visie en gouden handen waaruit prachtige tafels ontstaan!
groetjes van Marijke

Coby Breitner zei

Heerlijk een man in huis die dat allemaal kan toch, mooi hoor.
Je hebt ook weer een leuk blog geschreven en ik ben heel benieuwd naar je kerstboom dadelijk?
Fijne decembermaand, groetjes Coby

Nettie Sohier-dael zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nettie Sohier-dael zei

Wat een super mooie tafels allemaal en dat je man ook dat allemaal kan.... 😍😍Toppie altijd leuk om je berichtjes te lezen en voor straks succes met de kerstboom 😊😊

Bij Sandra Thuis zei

Wow, wat een mooie tafels, allemaal . Die raak je vast snel kwijt aan een gelukkige koper!
Lees altijd je blog met veel plezier, het is inderdaad grappig hoe dingen ontstaan.
Ben heel benieuwd naar je kerstboom op deze prachtige standaard!
Groetjes,
Sandra

Janny zei

Fijn hoor, dat jullie besmet zijn geraakt:-)
Leuke blogs en plaatjes van een heel mooi interieur.
Die tafels zijn prachtig. Wat heerlijk dat je man dat kan.
Geniet van de feestdagen!
Liefs,
Janny

Secondhand & Sober zei

Ideaal een handige man hebben. Je boft maar :-) de mijne begint steeds handiger te worden door al het verbouwen maar aan dit soort projecten begint die niet helaas :p hahahaha fijne decembermaand! En succes met de verkoop van de tafel!

Liefs
Mandy

Anita r zei

Mooie tafel maakt je man.
Ik ben heel benieuwd naar de kerstboom.

gr. Anita

Brenda Schneider zei

Wat hebben wij het toch getroffen met die handige mannen.
Jouw man maakt zulke mooie stoere tafels, heel gaaf.
Het is ook leuk dat ze zo enthousiast zijn om lekker te klussen.
Fijne feestdagen,
Groetjes Brenda

Tussen Wal en Schip zei

Die tafels zijn echt een plaatje! Je mag in je handjes knijpen.. en een handige man en dat hij dan ook zulke mooie spullen voor je maakt. Heerlijk van genieten!
Ik geniet elke keer van jouw blog.. dus ben blij dat je de sprong gemaakt hebt ;-)

groetjes,
Alberta

Priscilla Spruijt zei

Wat een mooie tafels!!
Die laatste is gaaf met het bovenblad zo! inderdaad heel vintage!
Het past prima in je interieur hoor!


Groetjes van Priscilla
creatodapris.blogspot.com

Huys 50 zei

Prachtige tafels !!
Doe mij ook maar zo eentje,zo hier geweldig staan

Groetjes
Dicky Marie

Alie zei

Super, wat een creativiteit en handigheid. Prachtige tafels, stuk voor stuk!

coquelicot des sables zei

All oh these are great!! He did a good job, you 're lukky!
Greetings

Mirjam zei

Jeetje Christel, wat maken jij en je man toch mooie dingen.
Die tafels met metalen onderstel zijn echt heel erg mooi. Ik denk dat je die ene zo verkocht hebt. Jullie kunnen wel een winkel beginnen in mooie meubelen. Dat zou geweldig goed gaan lopen denk ik.
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heerlijk om zo'n handige man te hebben en wat leuk dat hij het virus ook te pakken kreeg!
De tafels zijn werkelijk prachtig!

Groet Trijnie

Onder de rieten kap zei

Ik vind het zo knap hoe jullie iedere keer weer de prachtigste dingen bedenken en uitvoeren, alle tafels hebben echt het "wauw"-effect! Zo gaaf!
Liefs, Yvonne

It's me zei

Ze zijn allemaal erg mooi hoor...geniet van december.....liefs Ria x❤️

Sanny zei

Supergaaf Christel! Wat fijn om zo samen met wonen bezig te zijn. Hij heeft hele mooie dingen gemaakt!

Lieve groetjes,
Sanny

Marieke Donkersloot zei

Beste Christel & Jilly,

Wat een prachtige tafels zeg! Dit moet ik mijn vriend ook maar eens laten zien denk ik ;)
Leuk dat jullie alweer zolang bloggen. Ik heb vorige week de stap ook gewaagd!

Fijne dagen toegewenst!

Groetjes Marieke
www.rustiekbijmariek.blogspot.nl

De Witte Lanteern zei

Jullie zijn gewoon een gouden team! De tafels zijn stuk voor stuk prachtig.
Ik ben maar wat blij dat jullie geïnfecteerd zijn geraakt met dit heerlijke virus, vooral niks aan doen, zou ik zeggen, hihi...
Ben benieuwd naar jullie kerstboom...
Liefs, Peetje

Gerry zei

Wat mooi dat er zoveel creativiteit samenkomt uit iets wat een voorzichtige oorsprong had.
Wat een prachtige tafels heeft je man gemaakt.
Ben heel benieuwd hoe chique de kerstboom straks staat!

Liefs, Gerry

Nathalie Zegeren zei

Wauw wat mooi zeg, je man heeft twee gouden handjes. Kan ik een bestelling plaatsen? :)
Fijne avond, liefs Nathalie

Marjan zei

Wat een tablet al niet teweeg brengt. hahaha
Ik lees je blog altijd graag dus voor volgend jaar zeg ik laat de nieuwe ideeën maar komen

liefs Marjan

Judith zei

Wat heerlijk om samen een passie te delen. Ik ben blij dat je ook actief deel bent gaan nemen in Blogland en social media, want ik geniet altijd erg van jouw sfeervolle posten!

Fijne feestdagen, groetjes Judith

Mijn Stijl zei

Mooie tafels!
Fijn hoor zo'n handige man!
Wens jullie alvast fijne feestdagen.

Liefs,
Anita

Er is een fout opgetreden in dit gadget