zondag 10 januari 2016

Wat ditjes en datjes...

Alle kerstdeco zit weer keurig in de dozen, het kerstgroen is naar buiten gegooid en het huis ziet er weer wat minder rommelig uit.
Vooral met een hond die een half bos naar binnen brengt , haha.


Na een drukke periode op het werk, zijn er hier maar weinig veranderingen gebeurt , wat verplaatst , wat nieuw...
Kijk maar .....


een mooie kruidendoos gekocht bij Ellen van "het binnenleven"





Ik had gezegd dat het ijzeren frame met de franse vaas mocht blijven en daar heb ik echt geen spijt van , hij is de blikvanger van de woonkamer .
Als je de hal binnenkomt , zie je hem staan . Ik moet er zelf steeds naar kijken  ;-))








Ook heb ik in de kerstperiode een mooi schapenvacht gekocht , ook al zo'n stoer item waar je leuk mee kan decoreren.




En heb ik de A. ction ontdekt , ik kende de winkel totaal niet maar zag al links en rechts wat voorbijkomen .Een schaaltje voor 2,69 , heb hem even wat bijgekleurd en voilà....


En ook mijn man heeft wat uitgespookt , ik liet hem een plank uitzoeken om een oude kandelaar aan te hangen .

deze hangt nu in de hal
Ondertussen kabbelt het leven rustig voort en maken wij plannen om eens eindelijk die keuken te schilderen , dit beramen wij onder het genot van een glaasje en een hapje.
Plannen maken hoeft niet saai te zijn :))

borrelplankje gemaakt door manlief van beukenhout

Proost!

Tot later ,
Lieve groetjes
Christel

30 opmerkingen:

nummer49 zei

Beste Christel,
Ik heb je blog ontdekt en ga je zeker volgen!
Mooie sfeerplaatjes!
Fijne zondag!

Marijke zei

Vind je Franse roest vaas echt een beauty en ooo mooi je vacht, daar zal je veel plezier van hebben onze vacht heb ik nu meer dan een jaar heeft overal al gelegen en verveeld nooit echt een super aankoop dus...
fijne dag,
groetjes van Marijke

Spijshuisje Lyd zei

Herkenbaar Christiel dat je zo kunt genieten van wat moois in huis dat je er steeds naar 'moet' kijken! ;-)
Succes mt jullie plannen!
Liefs, Lydia

Home and Lifestyle zei

Mooie aanwinsten Christel...leuk weer hè, om in het nieuwe jaar het huis hier en daar iets aan te passen en te verfraaien. Ik ben heel benieuwd hoe jullie keuken wordt, ik heb al lang plannen in die richting maar vind het ook best eng.

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Mwaaah, niet verkeerd om zo plannetjes te maken...hmmm, lekker!
Heerlijk om zo een beetje te brainstormen wat de plannen zijn in dit nieuwe jaar. Meestal hebben wij meer plannen dan dat ze werkelijk uitgevoerd worden, maar er zijn dan ook weer andere klusjes tussen gekomen. Zo blijven we lekker bezig en veranderd je huis toch in een heerlijk thuis...
Liefs, Peetje

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige items weer, wat ziet het er allemaal weer top uit!
Liefs, Yvonne

Sonja- Sezoentje zei

Prachtige aanwinsten en de vaas is super!
Fijne nieuwe week,
Sonja

Home is where the heart is zei

leukleukleuk. Geniet van het hapje en drankje en het beramen van jullie plannen
Lieve groet Brigitte

Roelie Steinmann zei

Heerlijk plannen maken onder het genot van een glaasje.

Groetjes Roelie

Het Moonhuis zei

Wat gezellig allemaal weer. Fijn om in het nieuwe jaar weer allemaal nieuwe plannen te maken, zeker met wat lekkers erbij!!

Liefs Monica

Gerda - M'n Woonstek en Leven zei

Mooie kandelaar met ophangbord, je man blijft lekker doorgaan met knutselen hè!
Benieuwd welke plannen je uiteindelijk gaat uitvoeren. Ook hier thuis zijn we er nog niet uit.....
Geniet van je pas aangeschafte vachtje.
Groetjes, Gerda

Secondhand & Sober zei

Prachtige plaatjes weer!! Geniet er elke keer weer van :-)
Liefs
Mandy

oma leentje zei

Heel gezellig ziet het eruit
Die Franse vaas staat hier ook
Ik vind hem wel stoer met dat roest.
fijne week

It's me zei

Heerlijk de rust weer in huis...fijne week liefs Ria x ❤️

Gea zei

Je hebt gelijk, plannen maken kan het best onder het genot van...
Mooie plaatjes
Groetjes Gea

Easyliving zei

Heerlijk hè plannen maken...mooi vachtje GEB je gekocht...staat zo gezellig!

Liefs Dinka

Anneke zei

Wat een mooie aanwinsten Christel. Ik ben blij dat het leven weer normaal is geworden. Heerlijk dan om weer wat nieuwe items toe te voegen aan je prachtige interieur. Mooi je vacht en enig de prachtige doos.
Ik wens je nog een fijne week.
Liefs Anneke

Brenda Schneider zei

Wat heb je weer mooie spullen erbij gekregen, heel sfeervol allemaal.
Waar heb jij dat houten schaaltje van de action mee gekleurd?
Ik vind de kleur heel mooi geworden.
Groetjes Brenda

Kom Achterom zei

Mooi zo heerlijk sfeertje helemaal goed!
Ben benieuwd wat het in de keuken gaat worden
fijne dag
Yolanda

Mirjam zei

Hoi Christel,
Heerlijk hè, als alles weer lekker is opgeruimd.
Ik snap dat je dat frame met de vaas laat staan, die is prachtig.
En plannen maken is ook zo leuk, hier hebben ze ook alles met de keuken te maken. Geen nieuwe keuken, maar wel deels... ach dat ga ik later allemaal nog wel eens uitleggen...
Heel fijne dag verder,
liefs,
Mirjam

van alles wat in huis en tuin. zei

Die vaas is supermooi....geen wonder dat je hem laat staan!
En plannen maken blijft leuk, vooral met een wijntje erbij.....Proost!


Groetjes Trijnie

Gerry zei

Gezellige hoekjes heb je weer, Christel.
Kan me goed voorstellen dat je het frame met vaas laat staan. Het is een juweeltje.
Ben benieuwd hoe de plannen voor de keuken zich ontvouwen. Plannen maken is altijd leuk en gezien die handige man van jou moet er wel iets goeds uitkomen!

Liefs, Gerry

lia zei

Plannen maken in combinatie met lekkere hapjes is natuurlijk helemaal goed en leuk.
En een leuk schaaltje trouwens...

Des guirlandes zei

Lekker hè, zo bezig zijn in je huis. De A.ction is op z'n tijd best leuk maar soms zijn spullen van de kringloop nòg leuker en natuurlijk vaak nog unieker.
Leuk plankje met hapjes, ja daar houd ik ook van.
Bedankt voor je compliment op mijn 'schilderkunst'
Groet
Barry

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Leuk is dat, kerstspullen opruimen en het gaat weer kriebelen, een beetje schuiven, wat nieuwe items en je hebt het gevoel dat je weer een nieuwe kamer hebt. Heerlijk herkenbaar en wat is het sfeervol.
Fijne week, Pauline

Bij Sandra Thuis zei

Het is inderdaad een beauty, je vaas ! Mooie blikvanger als je binnenkomt.
De Action heft soms best leuke dingen, maar ben er al een tijdje niet geweest. De kringloop is tegenwoordig meer mijn ding!
Je vachtje is ook erg leuk, lekker warm!

Lieve groet,Sandra

Marieke Donkersloot zei

Hoi Christel,

Wat een mooie spullen heb je! Vooral dat ijzeren frame en de franse vaas, daar kan je zo lekker met decoreren! Je wandkandelaar is ook mooi geworden, handig zo'n man!
dat je de Action niet kent joh! Lekker goedkoop daar, alleen wel jammer dat ze vaak kleine dingen hebben.

Groetjes Marieke
rustiekbijmariek

Hilgonda Mons zei

Je franse vaas blijft mooi. Leuk om iedere keer weer anders te stylen.
En heerlijk die schapenvachten. Ik heb er zelf ook verschillende. Leuk om mee te stylen, maar ook heerlijk warm.
Wat maakt je man toch prachtige dingen.

Succes met jullie plannen voor de keuken. Ik ben benieuwd!
Lieve groet, Hilgonda

De Meidenmuts zei

Wat weer een prachtige plaatjes met mooie spullen. Net zo'n prachtige plaatjes die je ook op IG laat zien.

Groetjes Anita

Marjan zei

Heerlijk sfeertje weer. Het schapenvacht ligt hier ook op de stoel. Rob is er niet uit te krijgen. Lekker warm..... zeker met het weer wat ze voorspellen!!
Plannen maken is zo leuk maar onder het genot van wat lekkers nog veel leuker ;)

liefs, Marjan

Er is een fout opgetreden in dit gadget