zondag 6 maart 2016

Keuken vervolg....

Neen , de keuken is echt nog niet klaar .
We zijn er wel al aan begonnen en phoee, wat een stof zeg .


Eerst en vooral zijn die lichtbakken weggehaald , dat had ik al verteld in een vorig bericht .
Ondertussen heeft mijn liefste klusser , de tegels weggebroken , enkele bovenkasten en dampkap weggehaald en de verlichting verwijderd.
Jullie denken waarschijnlijk , wat blijft daar dan nog over , haha.
Nog genoeg hoor.
Ik kan nog altijd koken , bakken en afwassen .



Wij hebben uiteindelijk geopteerd voor een granieten, geborsteld werkblad met bijhorende wasbakken . Deze heeft een heel matte uitstraling.
Ook komt er rondom rond een hoge plint in hetzelfde materiaal met als spatwand de zwarte zelliges.
En natuurlijk ook een nieuwe keukenkraan .
Alles is besteld , dus nu maar afwachten .
Geborsteld met de afwerking eronder.

Hier kan je goed de verschillen zien
Linksboven verzoet
Linksonder geborsteld
Rechtsonder gebrand 


Ook heb ik via een webwinkel twee stoere wandlampen gevonden , ik ben er nog niet uit of ik ze zo laat.
Je moet je ze voorstellen als wandlamp 


De keukenschouw hangt al voor de helft , we wachten tot de dampkap er is om in te bouwen .



Zoals jullie merken is er echt nog veel werk te doen en dan spreek ik nog niet van de kasten die allemaal een andere kleur gaan krijgen , al dat wit gaat eruit.
En nu wachten dus , tot alles word geleverd en geplaatst.
En zeggen dat ik , op dat gebied,niet de meest geduldige vrouw ben , dat word tanden bijten :))

Lieve groetjes ,
Christel

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Spannend hoe het er straks allemaal uit gaat zien. En je weet het hè...geduld is een schone zaak (maar dat zou ik in dit geval ook niet hebben hoor hihi).

Een fijne week, Christel! Liefs, Ingrid

Renata Michel zei

Succes met de verbouwing. Het zal vast gaaf worden. Je hebt een leuk huis en dito inrichting. Laat de liefste klusser maar vooral doorwerken haha. Groetjes Renata

Brenda Schneider zei

Wat een werk he, gelukkig hebben wij die verbouwing achter de rug.
Maar het word vast heel mooi hoor.
Je gebruikt mooie materialen.
Succes verder.
Liefs en groetjes Brenda

Gea Loosman zei

Het is veel werk maar dan krijg je straks alles zo als je het hebben wilt.
Succes!
Groetjes Gea

It's me zei

Ben heel benieuwd wat het gaat worden Christel...hou vol liefs Ria x

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ja zo herkenbaar, eerst alles op de kop, veel puin en veel stof, maar uiteindelijk..... Het wordt vast heel mooi, ik kijk al uit naar het vervolg. Succes met het "stof happen". groetjes Pauline

Marjonel M zei

Ik weet er alles van, eerst een heleboel stof en rotzooi maar dan wordt het mooi.
Ik ben heel benieuwd!

Liefs, Marjonel

Coby Breitner zei

Gaat vast heel prachtig worden. Tip voor stoere wandlampen bij www.hetkabinet.nl
We wachten geduldig met jou op het eindresultaat.
Groetjes Coby

Marijke zei

Leuk om de vorderingen in de keuken te zien en al wat je er nieuw aan gaat toevoegen!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Verie - Vestywo zei

Het wordt vast mooi, jou kennende! Geniet ervan..

Lieve-Groetjes,
Verie

Kom Achterom zei

ooh ik ben benieuwd wat voor moois het gaat worden!!
succes hoor!
fijne dag
Yolanda

Gerry zei

Eerst doorbijten en dan wordt het mooi!
Maar ik kan me je ongeduld voorstellen.
Het wordt vast heel mooi, Christel!
Ach....zolang je kunt koken, bakken en afwassen kom je niets tekort.
Veel succes!

Liefs, Gerry

Anneke zei

Altijd spannend hoe het gaat worden. Jou kennende gaat het heel mooi worden. Intussen moeten we maar even afwachten hoe het wordt.
Heel veel succes met de verbouwing.
Liefs anneke

Hilgonda Mons zei

Spannend allemaal. Je bent in ieder geval uit de keuzes. Nu afwachten!
De stoere wandlampen zijn prachtig.

Ben benieuwd naar het vervolg.
Sterkte met wachten, maar jullie kennende komt het helemaal goed.

Lieve groet, Hilgonda

van alles wat in huis en tuin. zei

Oh...wat vind ik dat een leuk woord: dampkap! Veel leuker dan hier de afzuigkap....Belgen hebben toch vaak zulke mooie woorden voor iets waar wij dan bijv. een engels woord hebben!
Ik hou daar van!
En ook je keuken natuurlijk, ik ben benieuwd hoe die is als het af is. Dat kot vast wel goed met die handige man van jou! Succes!

groetjes Trijnie

Bij Sandra Thuis zei

Dat gaat vast heel mooi worden met dat natuurstenen blad !
Succes met het stofhappen!
Groetjes,Sandra

De Meidenmuts zei

Och wat spannend!! Ik ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat!
Jouw kennende wordt het heel mooi.

Groetjes Anita

Het Moonhuis zei

Ooh leuk dat je dit even laat zien, het gaat zeker weten helemaal goedkomen hoor. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot het klaar is en je je vernieuwde keuken kunt afstylen!! Succes ermee!!

Liefs Monica

G-STYLE zei

Leuke plannen en wat een lekker stoer werkblad.
Het gaat vast heel mooi worden allemaal !

Succes verder ! Hartelijke groet Gea

Mijn Stijl zei

Spannend allemaal...
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Succes nog met het klussen!

Liefs,
Anita



Paintings by Louise, Maison Louise zei

Geduld is een schone zaak, zegt men hahaha.... Kan mij er best wel wat bij voorstellen hoor.
Volgens mij gaat dit prachtig worden als ik alleen al naar je werkblad kijk, heel mooi.

Wens je een fijne dag en lieve groet,

Loes

Marjon zei



Dit zal beslist mooi gaan worden...veel succes met de verbouwing...fijne zondag en lieve groet Marjon

Nathalie Zegeren zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nathalie Zegeren zei

Leuk he,Christel, zo alles weer nieuw en fris. Ik ben benieuwd naar je eindresultaat. Hier ook druk met van alles en nog wat uitzoeken voor het nieuwe huis, soms best lastig hoor! Je denkt dat je weet wat je wilt maar er is zoveel moois he? Fijne dag, liefs Nathalie

Er is een fout opgetreden in dit gadget