dinsdag 10 mei 2016

Met A4 formaat in de WLS

Toen ik deze middag de bus opende zat de nieuwe WLS erin , ik wist natuurlijk dat er een grote foto van ons interieur zou in staan , dus , ik kon niet snel genoeg het plastiek van het magazine afrukken :))
Op bladzijde 256 onder het rubriek blognieuws staan wij dan te pronken , onze eigen twee bladzijden in de WLS.
Hoe apetrots kan je zijn, het moeilijkste was een foto uit te kiezen die wij het mooiste vonden , in huis zijn er wel meerdere hoekjes die wij mooi vinden.
Jilly vond dat de tafel die haar papa maakte er zeker moest instaan , zogezegd , zo gedaan .
Zie hier wat erin staat .....




Best wel moeilijk om een favoriete webshop te kiezen , ik heb bij meerdere webshops al de mooist  prachtige dingen gekocht en met een top service!!
Aan de webshops , Huis en Haard , Landelijk en sober wonen , Sober en stoer wonen , Stoer en robuust wonen , Puur wonen , landelijk wonen by lie, Rust en Tiek , jullie verdienen ook een welgemeende vermelding !!!



Voor diegenen die hem nog moeten kopen , veel kijk-en leesplezier .
Ik wil ook iedereen bedanken die via de facebookpagina en Instagram , leuke reacties achterlieten , het is zo ontzettend tof om dit te lezen.
Enkelen opperden dat er volledige reportage zou moeten instaan , wie weet ooit nog eens maar laten we eerst die keuken toch maar afmaken ;-))


Fijne avond en lieve groetjes ,
Christel

24 opmerkingen:

Marry Langwerden zei

Vanmiddag haalde ik de WLS uit de brievenbus (altijd een geniet momentje) en zojuist las ik de bewuste 2 bladzijden. Mooi hoor, ik ben jouw blog gelijk gaan opzoeken en..... ik word natuurlijk een volger, leuk! (WLS komt bij mij ook opnamen maken, benieuwd wanneer dat zal zijn, spannend!!)

groetjes Marry (marrythuis.blogspot.nl)

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat een leuke reportage, zo mooi, Met recht kun je trots zijn op je huis en inrichting. Maar dat wisten we al, want de blogberichten zijn ook om echt van te genieten en inspirerend.

groetjes pauline

inge van der sanden zei

Wat leuk dat jullie mijn blog genoemd hebben...dank je wel.
Leuk artikel... Donderdag snel halen.

Groetjes,
Inge

Home and Lifestyle zei

Donderdag kan ik het echt gaan lezen. Ik ga dan rechtstreeks van mijn werk naar de boekhandel, zodat ik niet onnodig lang hoef te wachten ;-). Super leuk en heel verdiend dat jullie er in staan!

Liefs, Ingrid

De Meidenmuts zei

Hij ligt nog ingepakt op de keukentafel. Ik hoop dat ik morgen buiten kan genieten van de wls. Prachtige foto van jullie woonkamer!
Verder een leuk artikel waar jullie trots op kunnen zijn!

Groetjes Anita

De Meidenmuts zei

Hij ligt nog ingepakt op de keukentafel. Ik hoop dat ik morgen buiten kan genieten van de wls. Prachtige foto van jullie woonkamer!
Verder een leuk artikel waar jullie trots op kunnen zijn!

Groetjes Anita

Het Moonhuis zei

Wat superleuk Christel en Jilly. Hier zat ie vandaag nog niet in de brievenbus, het ziet er in ieder geval heel mooi uit jullie twee pagina's. Trots ben je dan hè, een nummer om goed te bewaren!

Liefs Monica

Hilgonda Mons zei

Gefeliciteerd! Wat super leuk om daar in te mogen staan! Maar ook zeker welverdiend! Ga het zeker lezen!
Geniet ervan!

Lieve groet, Hilgonda

Hilgonda Mons zei

Gefeliciteerd! Wat super leuk om daar in te mogen staan! Maar ook zeker welverdiend! Ga het zeker lezen!
Geniet ervan!

Lieve groet, Hilgonda

Brenda Schneider zei

Ik ga hem morgen kopen en heerlijk genieten van de mooie reportages en natuurlijk de bladzijden van jullie huis.
Welverdiend dat jullie er in staan.
Liefs en groetjes Brenda

Bij Sandra Thuis zei

Wat leuk ! Gefeliciteerd Christel en Jilly !

Groetjes,Sandra

Marjonel M zei

Heel mooi. En ja dat vindt ik ook een hele reportage van je huis zou mooi zijn..

It's me zei

Wat leuk zeg !!...superrr gefeliciteerd jullie mogen zeker trots zijn hoor....liefs van mij x

Gea Loosman zei

Heel leuk dat je in de WLS staan.
Ik ben achter in het blad begonnen te lezen!
Groetjes Gea

Anneke zei

Wat een eer om in de WLS te staan. Hij ligt hier nog heerlijk ingepakt te wachten op het weekend. Maar O wat ben ik nieuwgierig. De foto's van jullie huis zijn prachtig. Maar ik had ook niet anders verwacht hoor.
Fijn de leuke reacties die jullie krijgen.
Liefs Anneke

Karin zei

Wat leuk dat jullie in de WSL staan! Daar mogen jullie trots op wezen!

De Witte Lanteern zei

Met recht mag je daar trots op zijn! Leuk! Het wordt wel tijd dat ze een hele reportage wijden aan jullie prachtige huis. Maar volgens mij krijgen ze veel respons op dit artikel en krijg je taferelen van : "we want more, we want more.." haha. Gelijk hebben ze! Geniet er lekker van!
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Rust en tiek zei

Het ziet er super gaaf uit! Jullie mogen echt trots zijn.
Ik ben ook helemaal verliefd op de foto die net op Facebook gezet hebt. Heel lief dat je Rust en tiek hier noemt, dank je wel.

Geniet van alle leuke reacties.

Groetjes Mariska

Bonjade zei

Van harte! Hoe leuk! Deze ga ik kopen natuurlijk. Wat zul je trots zijn en terecht......

Oh en die reportage.....die komt nog wel, vast en zeker ;)

Fijne dagen


Liefs

Onder de rieten kap zei

Heb de WLS gisteren gehaald en wat superleuk dat jullie er in staan!!!
Mooie foto van jullie prachtige huis!
Liefs, Yvonne

van alles wat in huis en tuin. zei

Van harte gefeliciteerd dat jullie er in staan! Ik heb het nog niet gelezen maar het zal vast fantastisch zijn!
En wanneer de keuken klaar is....dan komen ze vast wel weer langs!

groetjes Trijnie

Karin Appel zei

Het ziet er prachtig uit! Wat ontzettend leuk dat jullie in de WLS staan.

Rosedale at Home zei

Mijn oog viel er direct op toen ik het doorbladerde.. superleuk voor jullie om hierin te staan!
Groet, leonie

Rosedale at Home zei

Mijn oog viel er direct op toen ik het doorbladerde.. superleuk voor jullie om hierin te staan!
Groet, leonie

Er is een fout opgetreden in dit gadget