maandag 30 mei 2016

Soms vind je al eens wat ....

Soms vind je al eens wat en komt het je al bijna tegemoet in de winkel :))
Dit overkwam mij een paar weken geleden en ja, weeral bij "Troc."
Het was eigenlijk bij toeval , het regende zo hard, dat ik besloot daar eventjes te gaan schuilen .
Na een rondje winkel stootte ik aan de uitgang op een ornament in steen , verscholen onder een tafel.
Het had een beetje een hoffz-achtige look , niet slecht van kleur en de vraagprijs was oké.
Blijkbaar stond dit er al een tijdje , dus ging er nog een mooi bedrag af.
Happy me.


Ook vond ik er twee mooie tinnen borden voor geen geld , blijkbaar wil het kooppubliek van die winkel , dat verwrongen,verweerde tin niet , maar ik wel , ook voor een prikkie.






Ook ben ik de afgelopen maand naar twee open House dagen geweest en natuurlijk ga je daar niet buiten met lege handen .
Bij Bo en Dou Interieur te Ophasselt , ( dealer van Hoffz ) kocht ik drie mooie kandelaars .







Bij Nathalie van Landelijk wonen by Lie kocht ik , een lemen kruik met dekseltje , een uniek exemplaar .
Wat een mooie details heeft het .
Blij dat ik het onmiddellijk zag bij het binnenkomen.




Zoals bij jullie ook soms het geval is, gaat mijn geldbeugel nu echt wel een tijdje dicht , haha, want volgende maand word dan eindelijk de keuken gerenoveerd .
Ik ben zo benieuwd of al onze keuzes mooi bij elkaar gaan passen .
De afwerkingsboord van de schouw in de keuken zal maar pas kunnen geplaatst worden op een veel later tijdstip , daar ik helemaal van gedacht ben verandert qua uitvoering, ja , dat gebeurt hier ook wel eens ;-)), maar beter naar mijn zin dan helemaal niet . ( De kastdeurtjes en fronten waren toen al in productie, vandaar.)

Hopelijk kan ik daar volgende keer al wat van laten zien....
Lieve groetjes ,

Christel

21 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Volgens mijn hebben wij de troc hier niet...daar haal je mooie spullen vandaan.
Ik vindt je tinnen borden ook heel mooi...lekker doorleefd.
Ben nu wel benieuwd naar je keuken...even wachten nog...zal vast heel mooi worden.
Leuk hé...al die open dagen...een mooi bijzondere leemmand heb je gekocht.

Fijne Week,
Inge

Hilgonda Mons zei

Tjonge, mooie items heb je gevonden zeg. Vooral die leemmand vind ik super!
En wat de 1 laat liggen vindt een ander juist weer leuk!
Je laat ons wel lang in spanning zo met de keuken, maar ik geef je groot gelijk dat je dan maar even wacht.

Fijne avond nog!
Lieve groet, Hilgonda

Hilgonda Mons zei

Tjonge, mooie items heb je gevonden zeg. Vooral die leemmand vind ik super!
En wat de 1 laat liggen vindt een ander juist weer leuk!
Je laat ons wel lang in spanning zo met de keuken, maar ik geef je groot gelijk dat je dan maar even wacht.

Fijne avond nog!
Lieve groet, Hilgonda

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Mooie spullen heb je gekocht, vooral de kandelaars, super.
Ben erg benieuwd naar de keuken, oke... we moeten nog even geduld hebben.

Fijne week en lieve groet,

Loes

Anneke zei

Wat heerlijk om met al die mooie spullen thuis te komen. Die leemmand vind ik een juweeltje. Heerlijk om daar dan weer om mooi plekje voor te vinden. En wat spannend de veranderingen in de keuken. Ik ben benieuwd.
Liefs Anneke

Gea Loosman zei

Wat heb je geweldig leuke spullen gevonden.
Ik zoek al een tijdje naar tin maar kan hier niets naar mijn zin vinden.
Succes met de keuken.
Groetjes Gea

De Witte Lanteern zei

Leuk als je zo'n leuke aanwinsten vind voor weinig. Kan je dubbel-blij genieten!
Liefs, Peetje

Marry Langwerden zei

Groot gelijk, je kunt nu nog veranderen. Als je het niet doet en je krijgt later spijt..... moet je niet aan denken! Mooie vondsten heb je gedaan zeg. Heel benieuwd hoe de keuken gaat worden!
groet Marry

Roelie Steinmann zei

Mooie spullen heb je gevonden. De leen kruik vind ik helement super. Ben heel benieuwd hoe je keuken er straks zal uitzien. Nog even geduld dus.

Groetjes Roelie

lia zei

En wij vinden die tinnen bordjes juist weer leuk.
Je leemmand is ook heel mooi.

Home and Lifestyle zei

Ohhh...daar heb je echt mee geboft! Die tinnen schalen hebben ook altijd mijn aandacht, ik vind ze alleen niet vaak. Maar ik hou vol hoor ;-).

Liefs, Ingrid

Marijke zei

Wat een leuke spulletjes heb je erbij daar kan je eindeloos veel leuke hoekjes creëren!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Brenda Schneider zei

Wat een prachtige spullen heb je er weer bij gekocht,
En als ze voor een prikkie zijn is dat altijd fijn voor de portemonnee.
Ik vind het ook mooi als spullen een oude look hebben, beter dan dat alles nieuw en glad is.
Groetjes Brenda

It's me zei

Wat mooi allemaal....geniet er maar lekker van liefs fijne week verder Ria x

Marjon zei


Je hebt weer super leuke spullen gescoord en ik vind de oude tinnen borden prachtig staan bij het stoere interieur. De kandelaars oooh wauw, die zijn mooi....en dan nu knip op de beurs hihi, ik herken het...fijne week en lieve groet Marjon

Het Moonhuis zei

Gave dingen weer hoor en die mooie tinnen bordjes zou ik ook mee hebben genomen! Ik ben zo benieuwd hoe jullie keuken er straks uit gaat zien!!

Liefs Monica

Thuis bij Tjits zei

Zo mooi allemaal!! Hopelijk komen er voorlopig even geen verleidingen op je pad hihi;)
Spannend straks je keuken!

Liefs, Tjits

Home is where the heart is zei

Je hebt weer veel moois gevonden zeg!! Ben heel benieuwd naar je nieuwe keuken, jij ook denk ik zo :))
Fijne dag
lieve groet Brigitte

Mirjam zei

Je hebt prachtige spullen gevonden Christel. Echt heel mooi allemaal.
En ik ben ook heel benieuwd naar jouw nieuwe keuken, ik weet precies hoe jij je voelt nu.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

van alles wat in huis en tuin. zei

Oh....wat laat met reageren he! Druk, druk, druk!
Maar die kruik van je vind ik zo gaaf! En op IG zag ik al dat je met de keuken begonnen was: succes! Ben reuze benieuwd!

groetjes Trijnie

Leonoor zei

Ik zou graag een foto van de gehele houten tafel willen zien! Elke keer zie ik net een stukje met een ornement, de interesse voor het totaal is gewekt!

Er is een fout opgetreden in dit gadget