woensdag 18 mei 2016

Stoelendans

Op de dag van hemelvaart vroeg mijn jongste of ik mee ging naar Overstock Home ,
Dit is een winkel waar ze betaalbare meubelen en decoratie verkopen en meestal zijn die dus ook in stock.
Onze jongste had haar gedachten gezet op een kuipmodel met schuine poten voor in de keuken .
En zo waren wij s'ochtends al op stap naar Mechelen .
Daar aangekomen waren wij beiden aangenaam verrast door het grote aanbod van tafels , kasten , stoelen enz. van modern naar landelijk .
Ik zag gelijk een stoel die ik fantastisch vond maar die kon niet onder mijn oude boerentafel .
Twee centimeter te hoog , balen zeg ....
Opeens viel mijn oog op een vleugelstoel, deze kon gemakkelijk onder de tafel .
Het model , mooi met knoppen , in wel 10 kleuren verkrijgbaar ,  net wat ik mooi vond en onmiddellijk leverbaar, daar nog een fikse korting bovenop .
Moet ik nog meer zeggen :)))
Ze zijn deze week geleverd en ik ben super blij !!!!
Ik sprong bijna een gat in de lucht toen ze uit de verpakking kwamen.....





de kleur is olive grey.


En onze jongste, ...... die heeft ook haar droomstoelen gevonden , alleen moet zij nog wachten tot 18 juli. ( vind ze niet eerlijk , hihi )
Mijn oude stoelen gaan mee met Jilly als die gaat samenwonen , dus de stoelendans is compleet .


Nog een fijne avond ,
Lieve groetjes ,
Christel

25 opmerkingen:

Gea Loosman zei

Wauw wat een mooie stoelen.
Fijn dat ze op voorraad waren en ook nog met korting.
En heel mooi dat voor de oude stoelen ook een goede bestemming is.
Groetjes Gea

Anoniem zei

Wat een prachtige stoelen. Wellicht eens een keer die kant op rijden....
Groetjes, Corine van de Pas

Petra zei

Wat een mooie stoelen! En dan ook nog mooie korting, gefeliciteerd :-) Is alles goed met Jilly? Groetjes, Petra

Alie zei

Prachtige stoelen! Geniet er lekker van

It's me zei

Wowww ze zijn. Prachtig hoor ...wowww...fijne week verder liefs Ria x

Het Moonhuis zei

Mooi zeg en ook een leuke kleur in olijf! Ze staan echt prachtig bij de tafel!!

Liefs Monica

Coby Breitner zei

Had ze al op IG gezien, maar wat staan ze prachtig.
Liefs Coby

Roelie Steinmann zei

Ze zijn prachtig hoor! Ze zullen ook vast lekker zitten. Heerlijk lang natafelen dus.

groetjes Roelie

Easyliving zei

Bijzonder mooie maar ook chique stoelen!!
Staat prachtig....proficiat met jullie mooie stuk in de WLS.....

Liefs Dinka

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige stoelen en zo te zien een zachte kleur grijs, heel mooi.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

Room Seventeen zei

Ziet er prachtig uit!

Anoniem zei

Ziet er echt heel mooi uit zeg. Wat een plaatje!
Vind de tafel ook erg mooi. Waar heb je die gekocht? hihi

Groetjes Roos

Rosedale at Home zei

Wat een mooie stoelen zeg! Die heb je mooi gevonden! Leuk als het ook nog een mooi prijsje is ;) staat erg mooi bij je..
Groet, Leonie

Rosedale at Home zei

Wat een mooie stoelen zeg! Die heb je mooi gevonden! Leuk als het ook nog een mooi prijsje is ;) staat erg mooi bij je..
Groet, Leonie

Home is where the heart is zei

Het plaatje is compleet!! Staat prachtig bij elkaar en wat is er heerlijker dan iets te kopen en t ook nog eens binnen een mum van tijd binnen. Hou ik ook van. Jammer voor Jilly maar dat is t ook weer zo....is alweer bijna eind mei, tijd vliegt.
Fijn weekend alvast en veel zitplezier

lieve groet Brigitte

Janny zei

Wat een mooie stoelen heb je gescoord, zeg!
Ja, dat is altijd lastig als er stoelen onder een bestaande tafel moeten, dat heb ik hier ook al eens gehad. Vaak te hoog.
Maar deze zijn super.
Veel plezier ermee!
Janny

Onder de rieten kap zei

Oh wauw wat zijn ze mooi! Het model, de kleur, helemaal perfect passen ze bij de tafel, wat zul je daar blij mee zijn!
Liefs, Yvonne

Home and Lifestyle zei

Dit zijn inderdaad hele mooie exemplaren, Christel. En als je ze dan ook nog kunt kopen met korting, dan is de beslissing snel gemaakt!

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Anneke zei

Wat een goede keus Christel. prachtig staan ze. En de kleur past zo mooi in het geheel. Echt een heel mooi plaatje zo. Jammer dat Jilly nog even geduld moet hebben. Maar voor ze het weet staan ze ook bij haar. Geniet er van hoor. Een fijn weekend,
Liefs Anneke

Secondhand & Sober zei

Prachtige stoelen!! Veel plezier ervan :)
Groetjes,
Mandy

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een goede keuze heb je gemaakt! En dan ook met korting.....bofferd!
Ik hoop dat je er vaak op mag zitten en genieten!

groetjes Trijnie

Michelle Philips zei

Heel mooie stoelen, een goede keuze!

Liefs Michelle

Marijke zei

Wat een prachtig sjieke stoelen!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Heleen zei

Dit is een hele goede keuze geweest! Daar zal je nog erg lang plezier van beleven!

Marie-José zei

Wat een prachtige stoelen Christel!
Ik ben ook op zoek naar zes nieuwe en dacht telkens aan armleuningen en aan gecappitoneerd zoals deze...maar nu ik deze zie zonder armleuningen vind ik ze toch ook erg prachtig en ze zien er comfortabel uit...
Mag ik een foto van je blog pikken om als voorbeeld mee te nemen als we gaan shoppen?
Geniet van deze mooie eethoek!

Lieve groet,MJ

ps heerlijk aan het bijlezen bij je...;-)

Er is een fout opgetreden in dit gadget