dinsdag 2 augustus 2016

Vakantieklus

Na veertien dagen , absoluut niet te mogen klagen van het weer , gaat vandaag mijn laatste verlofdag in .
Tijd voor nog eens een berichtje !

Stilgezeten heb ik helemaal niet , niks voor mij , dat niks doen .
Zoals ik het had gepland ,verfde ik de keuken met de kalkverf van Pure and Original in de kleur potato skin.
Je moet je inbeelden dat het toen rond de dertig graden was buiten , als ik wat in mijn hoofd heb .....
Eerst oneffenheden schuren , primen en dan twee lagen kalkverf , ik heb me te pletter gezweet.
Maar ik kan zeggen , ik heb dit helemaal alleen gedaan , buiten het wegnemen van de radiator en de gordijnen.
Het moeilijkste was toch het afplakken van alles, ik heb hier een hekel aan , maar tja , je kan moeilijk alles vol kliederen...





Ook de vitrinekast moest een andere kleurtje krijgen , deze staat in de kleur corno van het merk Carte Colori.


Nu nog de deuren onder handen nemen , deze worden ook gerestyled .
En de wandverlichting , deze is besteld .

Natuurlijk heb ik niet alleen geklust maar ook genoten hoor .
Een paar woonwinkels bezocht , terrasjes gedaan , lekker getafeld en wat nieuws gekocht voor thuis.


Dat bewaar ik voor een volgende post .
Fijne zomermaand nog , hoe je hem ook beleeft.

Lieve groetjes ,
Christel




16 opmerkingen:

Roelie Steinmann zei

Wat is je keuken toch prachtig geworden zeg. Heel erg mooi. Je heb je handen eraan vol gehad, wel. Maar dat het resultaat mag er zijn. Geniet nog van je laatste vakantie dagen.

groetjes Roelie

Gerry zei

Ik zie je werken in de hitte!
Misschien beter zweten in het werk dan van een te warme zon.
Maar het resultaat mag er zijn!
Het is mooi geworden.
Straks nog mooie spotjes erop, en dan heb je weer een hele klus geklaard.
Voor jou ook een mooie maand!

Liefs, Gerry

Home is where the heart is zei

ja die ken ik er meer hahaha
Paar jaar geleden alle keukendeurtjes geverfd tijdens een hittegolf. Droogde nog sneller :))
Ziet er goed uit. Geniet van je laatste verlofdag
lieve groet Brigitte

van alles wat in huis en tuin. zei

Daar mag je dus best trots op zijn zeg! Alles bijna alleen gedaan....moet er niet aan denken en al helemaal niet bij een hittegolf!! Dan ga ik in de ruststand....
Maar het is wel prachtig geworden!

groetjes Trijnie

Room Seventeen zei

Wat een klus met die hitte. Maar het is mooi geworden hoor!

Marijke zei

Hihi leuk en prachtig mooi geworden jouw vitrine kast en keuken heerlijk verven hè met krijtverf!
Heerlijk genieten van je resultaat!
groetjes van Marijke

Athomebymy zei

Je keuken is supermooi zo , de kleuren zijn perfect gekozen en ook je tegeltjes achter je vuur zijn prachtig !!

Liefs Petra

It's me zei

Wat mooi geworden zeg!...superrr geniet van de zomer....liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Je hebt er een flinke klus aan gehad, maar het resultaat is heel mooi geworden. De kleuren passen zo goed bij elkaar. Dat vind ik zelf vaak het moeilijkst van alles.

Veel succes morgen! Liefs, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

Wauw een pittige klus met 30 graden!! Maar het resultaat mag er zijn, supermooi!! Succes vandaag weer en er komt een mooi weekend aan, lekker genieten van het zonnetje!

Dank je voor je lieve reactie op mijn blog en zeker jammer dat je ver weg woont, zou heel leuk zijn je hier te ontmoeten!

Liefs, Tjits

Bonjade zei

Maar wat een eer van je werk.....Het is prachtig geworden.....
Tja voor het afplakken zouden ze toch nog iets moeten bedenken.....wil altijd direct van start.......

Nu genieten van je heerlijke keuken, prachtige kleur.

Fijne dag

Liefs

Mirjam zei

Wat is het mooi geworden Christel, wat een mooie kleuren zeg.
Echt trots mag je zijn op je werk.
Liefs,
Mirjam

Marieke Donkersloot zei

Je zweten is beloond, prachtig resultaat! Geniet ervan.

Groetjes Marieke
rustiekbijmariek.blogspot.nl

Gea Loosman zei

Je keuken is prachtig geworden!
Dat is echt mooi vakantiewerk!
Groetjes Gea

Nathalie Zegeren zei

Wat mooi geworden Christel, warme kleur heb je gekozen, wat zul je genieten in je keuken! Liefs Nathalie

Sanne L zei

De keuken is prachtig. Mooi geverfd, echt een leuke kleur. Daar ga je nog veel plezier aan hebben. Je hebt het super druk gehad in je verlof. :)

Er is een fout opgetreden in dit gadget